quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef sjak het volgende:Mijn zus is in Bloemendaal getrouwd.
![]()
Erg mooi stadhuis, ik vind die oprijlaan ook geweldig daar. Ik weet eigenlijk niet of ze aan muziek deed toen. Ze had wel een geweldige ambtenaar, ze deed zo lief ook voor de kinderen van mijn zus.
In Leiden kan het zeker, daar is twee jaar terug een vriendin van mij getrouwd, zij hadden ook zelf muziek gekozen.
Zelf zingen lijkt me heel eng Silmarwen (nu heb ik de mazzel dat ik niet zelf kan zingen dus ook die keuze niet hoef te maken). Ken je geen mensen die het mooi voor je kunnen doen? Een buurmeisje van mij deed het zelf aan het einde van het feest, toen had ze ook genoeg gedronken om het aan te durven
Ik wil ook graag muziek, ik heb in iedere geval 1 nummer wat voor mij heel veel betekent en ik wil laten draaien. Bij ons is het wel mogelijk ik vind het alleen heel moeilijk om te bedenken welke andere nummers erbij moeten. Het is geen moment voor: "Heb je even voor mij", zeg maar.
Doen jullie ook muziek als je binnenkomt liopen?
Hoe doen jullie dat trouwens, zijn er mensen die zich weg laten geven? Komen jullie later binnen dan de gasten, of alleen de bruid later?
In juli gaan we in ondertrouw, en hebben het gesprek met de ambtenaar, dus dan vraag ik het wel.
Het gaat idd over een nummer wat heel erg 'ons' nummer is, en ik zou daar graag mee binnen komen lopen.
Voor de rest hoeft er niet persé muziek bij, later in het Grand Café zal ik ze ook nog vragen wat muziek van ons te draaien b.v.
![]()
Silmarwen, wat eng zelf zingen
![]()
Leuk, die foto's van de versch. lokaties
![]()
Het is zo'n leuk topic