abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27513154
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef sjak het volgende:
Mijn zus is in Bloemendaal getrouwd. Erg mooi stadhuis, ik vind die oprijlaan ook geweldig daar. Ik weet eigenlijk niet of ze aan muziek deed toen. Ze had wel een geweldige ambtenaar, ze deed zo lief ook voor de kinderen van mijn zus.

In Leiden kan het zeker, daar is twee jaar terug een vriendin van mij getrouwd, zij hadden ook zelf muziek gekozen.

Zelf zingen lijkt me heel eng Silmarwen (nu heb ik de mazzel dat ik niet zelf kan zingen dus ook die keuze niet hoef te maken). Ken je geen mensen die het mooi voor je kunnen doen? Een buurmeisje van mij deed het zelf aan het einde van het feest, toen had ze ook genoeg gedronken om het aan te durven

Ik wil ook graag muziek, ik heb in iedere geval 1 nummer wat voor mij heel veel betekent en ik wil laten draaien. Bij ons is het wel mogelijk ik vind het alleen heel moeilijk om te bedenken welke andere nummers erbij moeten. Het is geen moment voor: "Heb je even voor mij", zeg maar.
Doen jullie ook muziek als je binnenkomt liopen?

Hoe doen jullie dat trouwens, zijn er mensen die zich weg laten geven? Komen jullie later binnen dan de gasten, of alleen de bruid later?
In juli gaan we in ondertrouw, en hebben het gesprek met de ambtenaar, dus dan vraag ik het wel.
Het gaat idd over een nummer wat heel erg 'ons' nummer is, en ik zou daar graag mee binnen komen lopen.
Voor de rest hoeft er niet persé muziek bij, later in het Grand Café zal ik ze ook nog vragen wat muziek van ons te draaien b.v.

Silmarwen, wat eng zelf zingen

Leuk, die foto's van de versch. lokaties
Het is zo'n leuk topic
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:51:33 #177
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_27513891

Hier gaan wij trouwen.

Van het weekend gaan we feestlocaties bekijken.

Huwelijksreis ben ik nu zo'n beetje aan het uitoeken .

En de jurk krijg ik van mijn ouders en heb al een leuk adresje gevonden.
pi_27514060
Hier de trouwzaal fotootje (in het midden) en links de hal van het gem. huis..
http://www.eyepicture.nl/system/huis.asp?ID=1734
pi_27528243
Mooie trouwzalen hoor

Ik ben helemaal klaar voor vrijdag Ben net met mijn moeder heerlijk naar de sauna geweest. Daar hebben we een massage gehad, een gezichtsbehandeling etc etc.
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:46:17 #180
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27528314
oke ik ook ff patsen met onze trouw lokatie

pi_27539208
Inderdaad DE daar doet Arie het allemaal voor.. Anders waren we wel op donderdag getrouwd

Wij zijn nu bezig met zoeken van catering.. Pff.. Wat een klus...
Eindelijk wat adresjes gevonden net.. Maar ff wat offertes aangevraagd..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:27:13 #182
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_27540326
De "feest"lokatie hebben we eigenlijk ook al zaterdag nog ergens anders kijken de prijs viel ook erg mee en we hadden alles ook nog ruim gedaan.

De huwelijksreis is ook uitgezocht en kost bijna meer als het trouwen
pi_27546388
Feestlokatie is al zo goed als zeker.. Alleen heb ik nog een gesprek of alles wat wij willen wel kan..
We hebben besloten om een mega grote bruidstaart te laten maken en deze op de avond waar iedereen bij is aan te snijden inplaats van na de ceremonie..
Zo heeft iedereen dan een stukje taart en vind het toch wel erg leuk als iedereen het ziet

Mn vriend begint dat regelen nu ook wel leuk te vinden.. In het begin wilde hij alles door mij laten doen maar nu doen we het samen!!!
pi_27578110
tally wij zijn in de Dom in Utrecht getrouwd, daar mocht je wel muziek draaien bij binnenkomst. maar het gemeentehuis van Ijsselstein is ook mooi zeg! (zie hier sowieso erg mooie lokaties voorbij komen, leuk! ) ons feest hadden we in de jeugdherberg (Ridderhofstad) van Rhijnauwen, een hele mooie historische lokatie, en er konden een heleboel mensen blijven slapen, ook gezellig! het eten was er trouwens ook erg goed.
pi_27579720
De Dom
Daar droomde ik vroeger als klein meisje van om daar te trouwen *ZUCHT*
Maar Arie denkt daar helaas anders over.. Nu vind ik het oude stadhuis ook erg mooi hoor..
Heb het met een trouwerij aan de binnenkant mogen bekijken en ook dat ziet er erg mooi uit..
pi_27594531
Morgen is het zover mijn broer gaat trouwen

Tatatataaaaa!! Tatataaaaa!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27594841
Leuk Beaker, en ook leuk wat je met de honden gaat doen
Heeeeel veel plezier morgen!!!!

Oude buren van ons zijn in de Dom getrouwd, het is een geweldige locatie, alleen wat oudere gasten hadden moeite met het traplopen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:28:48 #188
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27597268
Dank jullie wel!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:27:33 #190
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27597626
Veel plezier vandaag Beaker! Het is heerlijk weer, dat hebben ze mooi mee!
Wat ga je doen met de honden?
Lekker douchen!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:33:43 #191
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_27597685
Heel veel plezier vandaag Beaker
pi_27601692
Heel veel plezier Beaker..
Het is prachtig weer!
pi_27602696
Veel plezier! hoop dat het volgende week vrijdag ook zulk mooi weer is als mijn vriendinnetje trouwt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27627046
Ben net terug van een zeer geslaagd trouwfeest

Het was helemaal top!!! Ze zagen er beide prachtig uit en alles verliep soepel!!

Nu ga ik slapen, want ben moe erg moe!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27630986
Arie heeft vanavond een bruiloft van zn neef! Ik niet wat ik heb leukere dingen te doen
Maandagavond heb ik een gesprek in de feestlocatie waar wij eigenlijk het feest willen houden..
Als dat gesprek goed verloopt bel ik dinsdag de cateraar die we hebben uitgekozen om een afspraak te maken voor een gesprekje en een offerte..
pi_27631231
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Vraagje, als je de trouwzaal binnen komt, zou je dan ook een muziekje kunnen laten draaien of is dat not done???????
Hebben mijn schoonzus en zwager ook gedaan, op 'hun' nummer van The Corrs. Dus volgens mij is dat niet raar hoor!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 6 juni 2005 @ 16:21:31 #197
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27679483
Tally, heeft Arie nog leuke ideeen opgedaan?
Ben je alweer bijgeslapen Beaker? Mogen we je nu in de jurk zien???

Ik ben druk bezig met het ontwerpen van een kaart. We hebben besloten om het niet bij een echte drukker te laten doen maar bij een copyshop. Dat scheelt weer een paar honderd euro geloof ik.
Ik vind het alleen best ingewikkeld. Ik wil veel informatie geven maar zo'n kaart staat zomaar vol.
Het is wel grappig als je ineens een kaart in je handen hebt waar je naam en je huwelijksaankondiging op staat...
Lekker douchen!
  maandag 6 juni 2005 @ 22:37:38 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27692246
Wij hebben ze vorige week verstuurd.

Allemaal verschillende "groeten-uit-Eindhoven" ansichtkaarten (u weet wel, met van die foute bezienswaardigheden erop). Op de achterkant handgeschreven:

TROUWEN TROUWEN
STRIKJES AAN
JE MOUWEN

20-08-2005

Tijden en locaties

We willen heel graag dat jullie er de hele dag bij zijn!
Merel en Sebastiaan

Was niet duur: 15 euro voor de kaarten en 20 voor de postzegels!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_27692333
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben ze vorige week verstuurd.

Allemaal verschillende "groeten-uit-Eindhoven" ansichtkaarten (u weet wel, met van die foute bezienswaardigheden erop). Op de achterkant handgeschreven:

TROUWEN TROUWEN
STRIKJES AAN
JE MOUWEN

20-08-2005

Tijden en locaties

We willen heel graag dat jullie er de hele dag bij zijn!
Merel en Sebastiaan

Was niet duur: 15 euro voor de kaarten en 20 voor de postzegels!

Leuk idee, ik zat ook al aan zoiets te denken.
Tot nu toe weet iedereen het via mail en zaterdagavond hebben we bijna iedereen hier gezien, maar vooraf toch nog maar even een gek/leuk kaartje lijkt me veel leuker dan een kaal mailtje
pi_27700047
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef sjak het volgende:
Tally, heeft Arie nog leuke ideeen opgedaan?
Hij heeft dingen gezien die hij absoluut niet wil..
Echte ideeen heeft hij niet opgedaan.. Is er nu wel achter dat hij een DJ wil ipv een bandje..
En niet een bevriende DJ maar gewoon een drive in show

Feestlocatie waar ik gister geweest ben denk dat zij het niet gaan redden om op 26 mei 2006 mensen te vinden.. Het is een gewone doordeweekse dag en de mensen die daar werken werken overdag gewoon.. Maar heb al een nieuwe locatie gevonden.. Wat aan de ene kant beter is.. Tegenover het Stadhuis.. En deze regelen alles zelf.. Van de taart tot aan het eten/feest..
Eigenlijk makkelijker..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')