quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:20 schreef Koningin het volgende:
Oeh gefeliciteerd.
De eerste officiele stap is daarmee gezet: het ligt vast!!
Leuk is dat he
Dat had ik toen ook en ik had tjdens mij werk gebeld, moest ook nog mijn mond houden.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook en ik had tjdens mij werk gebeld, moest ook nog mijn mond houden.
Was blij dat ik thuis was en tegen mijn (toen nog) vriend kon aan praten
Ja enige zekere is dat de datum vrijgepland is voor ons..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Bubsel het volgende:
Bij ons staat de trouwzaal in het stadhuis nu ook vast.
Dat is bij jou dus nog een aardige onzekerheid Tally.
Klinkt allemaal lekker knullig zegquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja enige zekere is dat de datum vrijgepland is voor ons..
Maar hoe we nu alles moeten regelen is nogal onbekend..
Welke papieren we moeten inleveren of we wel of geen getuigen moet vragen..
Of we eerst samen naar het nieuwe stadhuis gaan en daarna met de familie naar het oude stadhuis..
Of dat we alles een aantal dagen/dag van tevoren kunnen regelen..
Daar word ik nog over teruggebeld.. Ze weten dit niet omdat wij het 2de stel zijn die dit in IJsselstein willen doen.. En ze weten niet meer hoe ze dit geregeld hebben bij het 1ste stel..
Liefst willen we gewoon samen er heen.. Tekenen en dan in het oude stadhuis een nep akte laten ondertekenen door ons en door onze getuigen.. Om het nog een beetje echt uit te laten zien..
Maar das dus nog afwachten!
Tuurlijk mag datquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt allemaal lekker knullig zeg
Mag ik vragen waarom jullie het overzetten?
Het geregistreerd partnerschap hebben wij op maandagochtend in bijzijn van ouders en zussen/broers gedaan..quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Aha, ok
Wij wilden het eerst gewoon alleen samen doen met getuigen, meer niet, maar het voelt niet goed, en nu wordt het steeds "gekker" (lees gezelliger)![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Tally het volgende:
En ze weten niet meer hoe ze dit geregeld hebben bij het 1ste stel..
hier kun je 'm zien. niet zo heel duidelijk, maar hij was op zich vrij eenvoudig (wel van een hele mooie stof). en met een heel klein sleepje, zie deze achterkantfotoquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:20 schreef sjak het volgende:
Bixister, ik ben wel nieuwsgierig naar je jurk!
Nee, je had al veel informatie gegeven. Over je broer, je was zwanger, nou toen dacht ze het al te weten. Ze ging nog zoeken maar ze was er bijna zeker van dat ze de goede voor zich hadquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef bixister het volgende:
(maarre.... hoe wist anita nu wie ik ben? of heb je de foto laten zien?)
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef DarkElf het volgende:
stilletjes meelurkt met alle leuke bijna trouw verhalen
Ja, wanneer trouw jij en wat moet ik aan die dag?quote:
Ik trouw zodra IK EEN AANZOEK KRIJG van mijn lieve schat(hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wanneer trouw jij en wat moet ik aan die dag?
Garthim moet van zijn luie reet afkomen en ik draag een broekrok met ruitjes die dag. Check, duidelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik trouw zodra IK EEN AANZOEK KRIJG van mijn lieve schat(hoi) en jij draagt iets saais want ik wil de mooiste zijn die dag
![]()
Thnxquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ook
Ik wist helemaal niet dat Armanimania& Neva, en Knut&Silmarwen gaan trouwenGefeliciteerd!
Haha, dat duurt voorlopig nog wel even hoor,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |