HetHet hoeft ook niet duur of groot te zijn. Geef je een duur feest, da zie je je hele famillie en als het feest is afgelopen van wie zie je ze dan nog wel eens op bezoek? Ik kan je vertellen van mijn famillie geen een, het zijn allemaal profiteurs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Bubsel het volgende:
Wij gaan ook trouwen als alles meezit wordt het 3-11-2005.
We gaan het simpel een klein houden omdat wij dat het leuks vinden.
Gefeliciteerd, wij houden het ook klein omdat we dat leuk vinden...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Bubsel het volgende:
Wij gaan ook![]()
trouwen als alles meezit wordt het 3-11-2005.
We gaan het simpel een klein houden omdat wij dat het leukst vinden.
Dat is natuurlijk niet overal zo. Bij ons dus niet. Familie komt geregeld bij ons op bezoek.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
HetHet hoeft ook niet duur of groot te zijn. Geef je een duur feest, da zie je je hele famillie en als het feest is afgelopen van wie zie je ze dan nog wel eens op bezoek? Ik kan je vertellen van mijn famillie geen een, het zijn allemaal profiteurs.
Hé tof!quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:26 schreef Xlarge het volgende:
Hee wat leuk , een trouwen topic
Ik ga aankomende woensdag 01-06 trouwen met mijn meisje .
We trouwen in Las Vegas om 1 uur 's middags in the Little White Chapel.
De trouwjurk van mijn vriendin hebben we alleen verleden week weer kunnen inruilen voor een andere , aangezien ze in de tussentijd zwanger is geworden en deze dus niet meer paste
zeker Muus , wanneer we terug zijn maak ik een verslagje , met foto's in mijn trouwen topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hé tof!
Kom je verslag uitbrengen als jullie weer terug zijn?.
Zo, daar heb ik een verkapte tvp geplaatst.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
zeker Muus , wanneer we terug zijn maak ik een verslagje , met foto's in mijn trouwen topic
trouwen in Las Vegas
heel subtiel gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik een verkapte tvp geplaatst..
dan plaats ik hem gewoon 2 keerquote:En hier zal iedereen ook het verslag willen lezen hoor. Die nieuwsgierige wijven motten altijd alles weten..
Nieuwsgierige wijven.. Pff....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik een verkapte tvp geplaatst..
En hier zal iedereen ook het verslag willen lezen hoor. Die nieuwsgierige wijven motten altijd alles weten..
Het zit dus niet mee maar misschien wel beter ook wel gaan nu trouwen 3-5-2006quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Bubsel het volgende:
Wij gaan ook![]()
trouwen als alles meezit wordt het 3-11-2005.
We gaan het simpel een klein houden omdat wij dat het leukst vinden.
Leuk!! Welke gemeente??quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef Bubsel het volgende:
![]()
Vandaag de gemeente gebeld en we hebben een plekje gereserveerd 3-5-2006 om 15:00!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |