Je kan het proberen, mijn ervaring is dus nietzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer zeg... die site ziet er inderdaad goed uit, maar zo te horen hoef ik er niet naartoe?
Ze wist niet dat er dit soort dingen op internet bestonden? Ze kon zich er ook geen voorstelling van maken.quote:
Ja, ik vond het geweldig. Heerlijk dat iemand zo met je bezig is. Het is echt op-en-top verwennerij. Het is erg prettig als zo'n ontwerpster heel duidelijk is in wat ze mooi aan je vind. Ik vond het ook wel fijn dat ik het gevoel bij haar kreeg dat ik me nergens meer zorgen over hoefde te maken, als ik bij haar mijn jurk koop dan komt het zeker wel goed.quote:vond je 't wat daar, overigens?
Hoi Barb!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef Barb het volgende:
Leuk man, al dat getrouw. Ik wacht nog even ....
ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 08:00 schreef sjak het volgende:
Heb jij daar nu uiteindelijk je jurk vandaan gehaald, Bixister?
Ik geef je een tip: loop ze goed in!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Bijna alles is geregeld nu, nu moet ik alleen nog schoenen hebben....
Hebben jullie een kopie van onze gastenlijst???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jullie trouwen toch niet voor de eerste keer.
Wij wel, en we houden het niet eens zo groot. Ongeveer 120 gasten bij de kerk 100 bij het feest 35 bij het gemeente huis en diezelfde ook met het eten. Of is dat wel veel?
Kijk eens naar de jurken van het merk Ladybird (geloof ik)..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Was wel een beetje een rare situatie, want een paar dagen nadat mijn vriend me vroeg kreeg mijn vader heel plots te horen dat hij ernstig ziek is... dus het vrolijke was er toen een beetje af...
Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Die jurk... damn... hoe ga ik die ooit vinden... (heb nogal een maat waar je U tegen zegt)
Dat krijg ik dus ook nogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag bij www.mateloos.nl geweest.
Veel aangehad, dingen die ik mooi vond waren allemaal te groot
Ik val met mijn maat 48 dus net tussen wal en schip blijkbaar... te grote maat voor de normale confectie, en te klein voor de big-shops
Nou ja... een aantal vreselijk gekke dingen aangehad, en ik voelde me soms alsof ik met de verkleedkist aan het spelen was.
quote:
Het begon met hele bijzondere hippe schoenen en een flower-power-hoed...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:31 schreef Bluezz het volgende:Tally
Ik ga weer eens even de stad in, op jeweetweljacht
Tuurlijk nabespreking mét foto's (door een bevriende prof-fotograaf nog welquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd Tally!
Leuk Bluezz dat ze je zo hielp. Jammer he dat je dan zo lang moet wachten voor je alles aan mag doen. Ik ben ook erg benieuwd hoe je eruit gaat zien. (We krijgen toch wel een nabespreking met foto's hier?)
Foei Bluezz snoeperd dat mag nietquote:Op maandag 23 mei 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk nabespreking mét foto's (door een bevriende prof-fotograaf nog wel)
Ik zal 1 dingetje verklappen... ik ga in het wit.
Wit?
Ja in het wit
(o.a.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |