abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:25:38 #51
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27205598
Dank je
Hij ging 2 weken op vakantie en bij het uitzwaaien op Schiphol vroeg hij het aan me toen we vliegtuigjes stonden te kijken op het panoramadeck
Leuk hoor, zit je 2 weken lang in je uppie thuis een beetje te draaikonten tegen wie je het wel en niet en wanneer gaat zeggen
Maar het was allemaal heel lief en ik heb er veel zin in

Het gaat zo snel oplopen, de kosten... dat vind ik wel wat minder, want ik wil er geen dolle boel van maken.
Gewoon wat vrienden, dichte familie en een klein feestje en dan klaar.
Geen kastelen en witte duiven en Bentley's ofzo, gewoon klein, simpel en gezellig

Ik weet trouwens helemaal niet wat je allemaal moet regelen ervoor (qua feest en alles), maar ik ga wel even neuzen in deze topic-reeks
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_27205723
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Dank je
Hij ging 2 weken op vakantie en bij het uitzwaaien op Schiphol vroeg hij het aan me toen we vliegtuigjes stonden te kijken op het panoramadeck
Leuk hoor, zit je 2 weken lang in je uppie thuis een beetje te draaikonten tegen wie je het wel en niet en wanneer gaat zeggen
Maar het was allemaal heel lief en ik heb er veel zin in
Wauw best wel speciaal
Ik had dat ook hoor, toen ik golfer 2 weken geleden vroeg in dat restaurantje tijdens die CUL-recensie Houden we het stil, wie gaan we het 't eerst vertellen, moeten we het wel zo nodig vertellen....... maar het is gewoon zo leuk
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:34:23 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27205849
Was wel een beetje een rare situatie, want een paar dagen nadat mijn vriend me vroeg kreeg mijn vader heel plots te horen dat hij ernstig ziek is... dus het vrolijke was er toen een beetje af...

Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Die jurk... damn... hoe ga ik die ooit vinden... (heb nogal een maat waar je U tegen zegt )
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_27205856
stilletjes meelurkt met alle leuke bijna trouw verhalen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27205922
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Was wel een beetje een rare situatie, want een paar dagen nadat mijn vriend me vroeg kreeg mijn vader heel plots te horen dat hij ernstig ziek is... dus het vrolijke was er toen een beetje af...
shit.
Hoe reageerde hij?
quote:
Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Die jurk... damn... hoe ga ik die ooit vinden... (heb nogal een maat waar je U tegen zegt )
Join the club van de Big=Beautiful maten
Ik ga morgen kijken bij www.mateloos.nl niet voor een jurk hoor, maar wel voor mijn huwoutfit.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:44:35 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27206133
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

shit.
Hoe reageerde hij?
Wil het er hier liever niet over hebben, beetje emotioneel en ingewikkeld enzo...
quote:
[..]

Join the club van de Big=Beautiful maten
Ik ga morgen kijken bij www.mateloos.nl niet voor een jurk hoor, maar wel voor mijn huwoutfit.
Ow god, de big=beautiful-club.... vreselijk vind ik dat soort "clubjes" altijd
Iemand had heel lief aangeboden een jurk voor me te maken, maar toen ik haar vorige projectjes zag thanks, but, no thanks!
maar stiekem ga ik wel even op die mateloos-site kijken hoor
pi_27206184
Voeg me anders even toe op msn

En die mateloos winkel heeft ook echt hele 'hippe' dingen.
Maar je hoort er meer over morgen als ik geweest ben
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:57:39 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27206436
Heb je toegevoegd

Leuke winkel zeg, echt leuke dingen! Dat zie je niet vaak!
pi_27206945
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je toegevoegd

Leuke winkel zeg, echt leuke dingen! Dat zie je niet vaak!
Dat vond ik nou ook.
Ik was hier vanmiddag in Haarlem in een shop voor grotere maten binnengelopen, viel direkt op iets wat daar hing, maar dat was te klein
Even gesproken met de eigenaresse die me heel spontaan en enthousiast een (trouw-)boek met adressen e.d. in de handen drukte en me de tip gaf van deze winkel in A'dam.
In het boek staan ook nog veeeeeel meer adressen, erg leuk
  zaterdag 21 mei 2005 @ 02:24:39 #60
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27206976
Op met die adressen! (die met trouwen te maken hebben dan he )
pi_27207180
...ik lurk mee...

Mooie auto's, sillyknut & armanimania! en natuurlijk feli nieuwgetrouwden en verloofden!

ik wou dat ik oud genoeg was....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 21 mei 2005 @ 02:55:00 #62
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27207375
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 02:39 schreef innepin het volgende:
...ik lurk mee...

Mooie auto's, sillyknut & armanimania! en natuurlijk feli nieuwgetrouwden en verloofden!

ik wou dat ik oud genoeg was....
Je bent toch oud genoeg?
Je bent oud genoeg, als je je oud genoeg voelt (maar dan moet er wel een leuke vent zijn natuurlijk met wie je dat wil)
  zaterdag 21 mei 2005 @ 03:19:29 #63
101852 kokos
mividaloca
pi_27207641
Gefeliciteerd!!
Viva los Vatos Locos
  zaterdag 21 mei 2005 @ 08:03:36 #64
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27208440
Jee, wat gaan jullie snel zeg!
BBQ, gefeliciteerd!

Ik ga straks een jurk uitzoeken. Ik ga heel verschillende winkels langs. Ik ben erg benieuwd waar ik mee thuis ga komen (spreekwoordelijk dan he!) Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig, raar hoor.

Lekker douchen!
pi_27210040
veel plezier sjak! ik ben ook benieuwd. (groetjes aan Faat).
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:04:02 #66
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27219427
Kom ik bij een winkel...
Ontwerpster: Hallo sjak, hoe heb je van mij gehoord.
Sjak: Een kennis van mij vertelde dat je hier zo prettig geholpen werd en dat er hier echt gekeken werd naar wat me mooi staat.
Ontwerpster: Oh, wat leuk, heeft ze ook een jurk van mij gedragen?
Sjak: Ja, dat dacht ik wel!
Ontwerpster: Wat is haar naam?
Sjak: Euhhhh, Bixister, zegt dat u iets?
Lekker douchen!
pi_27221060
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef sjak het volgende:
Kom ik bij een winkel...
Ontwerpster: Hallo sjak, hoe heb je van mij gehoord.
Sjak: Een kennis van mij vertelde dat je hier zo prettig geholpen werd en dat er hier echt gekeken werd naar wat me mooi staat.
Ontwerpster: Oh, wat leuk, heeft ze ook een jurk van mij gedragen?
Sjak: Ja, dat dacht ik wel!
Ontwerpster: Wat is haar naam?

Ik heb vandaag m'n bruidstak besteld (boeket is 't niet want 't is maar 1 bloem) en naar de kapper geweest, geverfd, geknipt en besproken hoe ze over anderhalve week m'n haar gaat doen.

Bijna alles is geregeld nu, nu moet ik alleen nog schoenen hebben....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:22:31 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27221594
BBQ, Gefeliciteerd!

Bluezz, hoe is het gegaan vandaag? Heb je wat moois gevonden?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:30:30 #69
3498 Barb
Graduated Fool
pi_27221816
Gisteren is het nichtje van mijn vriendje getrouwd, waar we de hele dag bij aanwezig mochten zijn. Erg leuke dag!

Wat ik heel leuk vond: bij het diner, hadden ze een tafelindeling gemaakt verdeeld over 4 tafels. Na iedere gang schoof het bruidspaar een tafel op, zodat ze rustig met iedereen konden kletsen, .

Ook leuk: volgend jaar gaat broertje van vriendje trouwen en ze zijn nu druk bezig met locaties om te gaan eten. Nou wil het toeval dat die 2 zelf niks lusten, maar wél een mooi diner die dag voorschotelen. Laten vriendje en ik nou toch steeds het proefkonijn zijn. Dinsdag gaan we naar de eerste proefsessie, .

Leuk man, al dat getrouw. Ik wacht nog even ... .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_27222080
Haha Sjak

Vandaag bij www.mateloos.nl geweest.
Veel aangehad, dingen die ik mooi vond waren allemaal te groot
Ik val met mijn maat 48 dus net tussen wal en schip blijkbaar... te grote maat voor de normale confectie, en te klein voor de big-shops
Nou ja... een aantal vreselijk gekke dingen aangehad, en ik voelde me soms alsof ik met de verkleedkist aan het spelen was.

Niet echt iets gevonden waar ik op viel, en bovendien na een paar keer raad vragen aan het (ongeintresseerde alleen met elkaar bezig) personeel, die je verder NIET bijstaat, NIET echt helpt, en GEEN tips geeft, alleen op nadrukkelijke vraag met lege handen weggegaan.

Tijd genoeg nog
Maar ik had toch stiekum (komt mss door de leuke site) er meer van verwacht.
pi_27224669
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 02:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Je bent toch oud genoeg?
Je bent oud genoeg, als je je oud genoeg voelt (maar dan moet er wel een leuke vent zijn natuurlijk met wie je dat wil)
dr is een hartstikke leuke vent hoor maar eerst maar even studie afmaken enzo.
Nou weer terug naar de mensen die echt gaan trouwen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:18:13 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27224980
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Haha Sjak

Veel aangehad, dingen die ik mooi vond waren allemaal te groot
Ik val met mijn maat 48 dus net tussen wal en schip blijkbaar... te grote maat voor de normale confectie, en te klein voor de big-shops
Nou ja... een aantal vreselijk gekke dingen aangehad, en ik voelde me soms alsof ik met de verkleedkist aan het spelen was.

Niet echt iets gevonden waar ik op viel, en bovendien na een paar keer raad vragen aan het (ongeintresseerde alleen met elkaar bezig) personeel, die je verder NIET bijstaat, NIET echt helpt, en GEEN tips geeft, alleen op nadrukkelijke vraag met lege handen weggegaan.

Tijd genoeg nog
Maar ik had toch stiekum (komt mss door de leuke site) er meer van verwacht.
Jammer Bluezz. Ik weet niet of er eentje bij jullie in de buurt zitten, maar hier hebben we een Bibliss Big (De grote maten versie van Bibliss). Daar hebben ze net even iets meer buiten 'de ordinary'. Leuke dingen voor feestjes, maar niet dat het TROUWKLEDING schreeuwt enzo. Daar heb ik eens met een vriendin die ceremoniemeester was iets heel moois vandaan gehaald.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:01:50 #73
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27226469
Vreselijk zeg Bluezz. Klinkt nog erger dan de eerste zaak waar ik was vandaag. Daar werd totaal niet geluisterd naar wat ik wilde. Als ik iets niet zo mooi vond was de volgende jurk weer met zoiets. Ik ben daar ook met lege handen weggegaan!
Bruidsmode Elly (http://www.bruidshuiselly.nl/) in Zwanenburg geeft ook aan veel voor grotere maten te hebben. Ik ben daar niet geweest dus ik kan niet zeggen hoe het is. Ik weet ook niet of ze andere kleding hebben naast bruidskleding.
Lekker douchen!
pi_27227859
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef sjak het volgende:
*hik* en wat zei ze?

vond je 't wat daar, overigens?

[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 21-05-2005 23:41:58 ]
  zaterdag 21 mei 2005 @ 23:35:16 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27232304
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Haha Sjak

Jammer zeg... die site ziet er inderdaad goed uit, maar zo te horen hoef ik er niet naartoe?

Ik rijd altijd met de tram langs een (Turkse) bruidswinkel in Den Haag en daar hebben ze vaak ook hele leuke dingen staan... eens naar binnen stappen en vragen of ze ook big size doen (Turkse vrouwen zijn wat vaker mega dan de gemiddelde Nederlander is mijn ervaring)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')