quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Dank je
Hij ging 2 weken op vakantie en bij het uitzwaaien op Schiphol vroeg hij het aan me toen we vliegtuigjes stonden te kijken op het panoramadeck
Leuk hoor, zit je 2 weken lang in je uppie thuis een beetje te draaikonten tegen wie je het wel en niet en wanneer gaat zeggen
Maar het was allemaal heel lief en ik heb er veel zin in
shit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Was wel een beetje een rare situatie, want een paar dagen nadat mijn vriend me vroeg kreeg mijn vader heel plots te horen dat hij ernstig ziek is... dus het vrolijke was er toen een beetje af...
Join the club van de Big=Beautiful matenquote:Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Die jurk... damn... hoe ga ik die ooit vinden... (heb nogal een maat waar je U tegen zegt)
Wil het er hier liever niet over hebben, beetje emotioneel en ingewikkeld enzo...quote:
Ow god, de big=beautiful-club.... vreselijk vind ik dat soort "clubjes" altijdquote:[..]
Join the club van de Big=Beautiful maten
Ik ga morgen kijken bij www.mateloos.nl niet voor een jurk hoor, maar wel voor mijn huwoutfit.
Dat vond ik nou ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je toegevoegd
Leuke winkel zeg, echt leuke dingen! Dat zie je niet vaak!
Je bent toch oud genoeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:39 schreef innepin het volgende:
...ik lurk mee...
Mooie auto's, sillyknut & armanimania!en natuurlijk feli nieuwgetrouwden en verloofden!
ik wou dat ik oud genoeg was....
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef sjak het volgende:
Kom ik bij een winkel...
Ontwerpster: Hallo sjak, hoe heb je van mij gehoord.
Sjak: Een kennis van mij vertelde dat je hier zo prettig geholpen werd en dat er hier echt gekeken werd naar wat me mooi staat.
Ontwerpster: Oh, wat leuk, heeft ze ook een jurk van mij gedragen?
Sjak: Ja, dat dacht ik wel!
Ontwerpster: Wat is haar naam?
Sjak: Euhhhh, Bixister, zegt dat u iets?
dr is een hartstikke leuke vent hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent toch oud genoeg?
Je bent oud genoeg, als je je oud genoeg voelt(maar dan moet er wel een leuke vent zijn natuurlijk met wie je dat wil)
Jammer Bluezz. Ik weet niet of er eentje bij jullie in de buurt zitten, maar hier hebben we een Bibliss Big (De grote maten versie van Bibliss). Daar hebben ze net even iets meer buiten 'de ordinary'. Leuke dingen voor feestjes, maar niet dat het TROUWKLEDING schreeuwt enzo. Daar heb ik eens met een vriendin die ceremoniemeester was iets heel moois vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Haha Sjak
Vandaag bij www.mateloos.nl geweest.
Veel aangehad, dingen die ik mooi vond waren allemaal te groot
Ik val met mijn maat 48 dus net tussen wal en schip blijkbaar... te grote maat voor de normale confectie, en te klein voor de big-shops
Nou ja... een aantal vreselijk gekke dingen aangehad, en ik voelde me soms alsof ik met de verkleedkist aan het spelen was.
Niet echt iets gevonden waar ik op viel, en bovendien na een paar keer raad vragen aan het (ongeintresseerde alleen met elkaar bezig) personeel, die je verder NIET bijstaat, NIET echt helpt, en GEEN tips geeft, alleen op nadrukkelijke vraag met lege handen weggegaan.
Tijd genoeg nog
Maar ik had toch stiekum (komt mss door de leuke site) er meer van verwacht.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef sjak het volgende:
Sjak: Euhhhh, Bixister, zegt dat u iets?
Jammer zeg... die site ziet er inderdaad goed uit, maar zo te horen hoef ik er niet naartoe?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Haha Sjak
Vandaag bij www.mateloos.nl geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |