Neuh niet echt, alleen in een melige bui.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Bekijkt iemand die foto's uberhaupt nog later een keertje vroeg ik me af?
Ik kan me voorstellen dat je de eerste weken/maanden er nog wel eens naar kijkt, maar trek je na 4 jaar dat album nog wel eens uit de kast?
Wanneer is "de grote dag" voor jullie?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:17 schreef Tally het volgende:
Vanavond weer een afspraak in een feestlocatie.. Gaan we een offerte aanvragen.. En de reservering definitief maken als de offerte ons bevalt
Daarna kunnen we ook de drive in show definitief maken!
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef Droeke het volgende:
@Brighteyes: Oh prima!
Net het stadhuis gebeld, daar zeiden ze dat we in ondertrouw moesten voordat we "onze datum" mochten vastleggen... Is dat normaal?
Hier staat het wel eigenlijk (zie ik nu pasquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Als het goed is kan je de datum gewoon vastleggen/reserveren en de afspraak voor de ondertrouw maak je gewoon veel later... en nog later een afspraakje 2 weken voor het huwelijk met degene die jullie gaat trouwen voor het toespraakje.
Maar misschien is dat allemaal per gemeente verschillend, heeft de gemeente geen site?
Meestal staat het daar ook op allemaal.
Hartelijk gefeliciteerd! Hebben jullie al een beetje een idee hoe de dag eruit moet gaan zien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Ke2v2in het volgende:
Wij (MeNicole en ik) gaan naar alle waarschijnlijkheid dit jaar nog trouwen, alles moet nog geregeld worden enzo, maar een groot feest enzo doen we niet, gewoon gezellig met familie en vrienden.![]()
We hebben nog niks besproken etc, maar ook gewoon smiddags trouwen, smiddags naar een mooie lokatie om foto's te maken en daarna gezellig dineren met ouders, broers en zussen, opa's en oma's enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:28 schreef GM het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd! Hebben jullie al een beetje een idee hoe de dag eruit moet gaan zien?
Wij hebben de dag afgesloten met een intiem diner met alleen ouders, broer en zus en getuigen. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik dat en ontzettend gezellig vond en je komt niet doodmoe thuis. Het is voor mijn gevoel persoonlijker dan een feest.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:38 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
We hebben nog niks besproken etc, maar ook gewoon smiddags trouwen, smiddags naar een mooie lokatie om foto's te maken en daarna gezellig dineren met ouders, broers en zussen, opa's en oma's enzo.
We zien wel![]()
Jup, we vinden toch dat het "er een beetje bijhoort" en omdat we natuurlijk van elkaar houdenquote:
Bovendien, met een receptie loop je binnen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Neva het volgende:
[..]toch trouwen voor de klein er is
?
Wij hebben smiddags de ceremonie en dan voor de mensen die verder reizen enzo maak ik met mijn beste vriendin/getuige wat "koud buffet"en wat rijst en kippenpootjes etc.. nothing fancy
en dan van 7 tot 9 receptieook nothing fancy.. voor vriendjelief hoeft dat niet zo nodig maar was wel een wens voor mij om het toch niet zomaar voorbij te laten gaan
![]()
zo bij ons ook die redenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Jup, we vinden toch dat het "er een beetje bijhoort" en omdat we natuurlijk van elkaar houden![]()
![]()
Ook is het veel gemakkelijk met naamserkenning van het kind enzo. Ik hou niet zo van rompslomp![]()
O, maar trouwen kan inderdaad heel simpel.. je huppelt op het gratis tijdstip naar het stadhuis met alleen je ouders en getuigen en klaar is klaraquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Jup, we vinden toch dat het "er een beetje bijhoort" en omdat we natuurlijk van elkaar houden![]()
![]()
Ook is het veel gemakkelijk met naamserkenning van het kind enzo. Ik hou niet zo van rompslomp![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef GM het volgende:
[..]
Bovendien, met een receptie loop je binnen hoor![]()
Trek dan wel makkelijke schoenen aan, je staat vrijwel continuquote:
Mijn schoentjes zullen dan ook geen hakje krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:51 schreef GM het volgende:
[..]
Trek dan wel makkelijke schoenen aan, je staat vrijwel continu
Ik had schitterende knalroze gympen onder mijn jurk aan (ik mocht mijn kistjes niet aan)
Dan kun je koninklijk gaan zitten wuivenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn schoentjes zullen dan ook geen hakje krijgenen ik ben dan ongeveer 5 a 6 maand zwanger dus ik denk dat ik wel mag zitten
![]()
en de naam kunnen schrijven, voor de rest maakt het dan niet uit of het een kwijlende mongool is of een gezond mensquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Getuigen moeten 18 jaar of ouder of gehuwd zijn
Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:55 schreef moussy het volgende:
en de naam kunnen schrijven, voor de rest maakt het dan niet uit of het een kwijlende mongool is of een gezond mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |