Dat bedoel ikquote:Op zondag 12 juni 2005 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar staan we op hoor, ze heeft het iig al verklapt hier![]()
Zoiets hebben wij dus ook.. De ringen dan hequote:Op zondag 12 juni 2005 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Onze ringen kwamen uiteindelijk op 600 euro.
3 laagjes/lijnen geel/wit/geel goud, niet te breed en geen diamanten of zo.
Helemaal goed meteen en we vielen er allebei op.
Ik ga de OP ff aanpassen, met het linkje naar trouw-foto's enzo
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ze zegt net dat ze een nieuwe digi-cam heeft, maar als je wilt kun je het live meemaken
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
21 juni, wanneer de zomer begint gaan we in ondertrouw, om 11 uur![]()
Ik heb er wel een steentje in, dat krikt de prijs natuurlijk ook aardig omhoog.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Onze ringen kwamen uiteindelijk op 600 euro.
3 laagjes/lijnen geel/wit/geel goud, niet te breed en geen diamanten of zo.
Helemaal goed meteen en we vielen er allebei op.
Ik ga de OP ff aanpassen, met het linkje naar trouw-foto's enzo
Ehm, ik heb de mijne nogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Was wel een beetje een rare situatie, want een paar dagen nadat mijn vriend me vroeg kreeg mijn vader heel plots te horen dat hij ernstig ziek is... dus het vrolijke was er toen een beetje af...
Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Die jurk... damn... hoe ga ik die ooit vinden... (heb nogal een maat waar je U tegen zegt)
Gefeliciteerd!!! Dan ben ik 1 jaar getrouwd.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Tally tegenvallertje
21 juni, wanneer de zomer begint gaan we in ondertrouw, om 11 uur![]()
Wij hebben het ook vrij simpel gehouden. Onze eigen auto was mooi (en groot) genoeg om als trouwauto te dienen. Je plant er een struikje op en klaar:)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, hier mijn verhaal.
Wij gaan waarschijnlijk in mei volgend jaar trouwen
We willen een man of 35 uitnodigen en er verder een beetje een simpel gebeuren van maken, geen overdreven gedoe.
Hoe kun je nou een beetje een inschatting maken van wat dat gaat kosten?
Ik ben gevraagd op Pinksterzondag (toch alweer een tijdje geleden), en die dag ervoor kwam ik terug van een zakenreis. Hij een lekker uitgebreid ontbijtje gemaakt en toen ik het zag dacht ik wel eventjes: "Tjee dit is wel heel uitgebreid!!! Maar hij zal wel blij zijn dat ik terug ben... " en er verder niet erg over nagedacht. En toen net na het ontbijtje ging hij op zijn knieen en vroeg me. Lekker zo intiem! En ik was heel verrast en overdonderd en hij dacht dat ik dacht dat ie een grapje maakte (Maar ik was gewoon even sprakeloos). Dus hij: "en dit keer is het geen grapje hoor!!!" hahaquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Hoe ben je gevraagd en wanneer gaan jullie trouwen enzo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |