Zou dat aan Vaart liggen? Ajax is gewoon butt. Zelfs Robinho zou bij Ajax nog niet uit de verf komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij brak bij Ajax al twee seizoenen geen potten meer, dus ik vind het nog niet eens onlogisch dat Ajax hem verkocht heeft.
Gedeeltelijk. Die jongen zat natuurlijk ook niet lekker in z'n vel. En door zijn transfer naar HSV is hij weer lekker in zijn vel gaan zitten. Als hij nu nog bij Ajax had gezeten, was hij wellicht helemaal niet zo in vorm zoals nu. Daarom vind ik dat lachen om de transfer een beetje voorbarig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou dat aan Vaart liggen? Ajax is gewoon butt. Zelfs Robinho zou bij Ajax nog niet uit de verf komen.
Maar er zitten er wel meer daar niet geheel lekker in hun vel. En dat lijkt me toch een probleem van Ajax. Dus min of meer door een verkeerd beleid snijden zij zichzelf in hun vingers, omdat er (misschien) talent is wat zo alleen niet uit de bus komt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Die jongen zat natuurlijk ook niet lekker in z'n vel. En door zijn transfer naar HSV is hij weer lekker in zijn vel gaan zitten. Als hij nu nog bij Ajax had gezeten, was hij wellicht helemaal niet zo in vorm zoals nu. Daarom vind ik dat lachen om de transfer een beetje voorbarig.
Klopt, vandaar dat Blind een psycholoog bij de selectie wel ziet zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar er zitten er wel meer daar niet geheel lekker in hun vel. En dat lijkt me toch een probleem van Ajax. Dus min of meer door een verkeerd beleid snijden zij zichzelf in hun vingers, omdat er (misschien) talent is wat zo alleen niet uit de bus komt.
denk dat ik binnenkort maar es een weekendje naar Hamburg gaquote:its amazing. im in the stadium right now. u should come to hamburg soon and u will see the best team in the world
Hoe weet jij dat ? Als de bundesliga op tv is ben je op Fok en luister je muziek.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat is overdreven. Het is vooral een teamprestatie, waardoor Rafael dat beetje extra kan brengen.
Net zoals Blind en Koeman ook dat beetje extra brachten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat is overdreven. Het is vooral een teamprestatie, waardoor Rafael dat beetje extra kan brengen.
Je weet onderhand toch wel dat MM geen eigen mening heeft maar alleen op basis van kennissen van Oezbekistanije tot Peru zijn mening vormt. Ik denk zelfs dat MM nog nooit daadwerkelijk een voetbalwedstrijd gezien heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? Als de bundesliga op tv is ben je op Fok en luister je muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |