quote:Engine: V12
Transmission: 5-speed manual
Suspension front: Double wishbones with coil springs, shocks and anti-roll bar
rear: Trailing links with fixed length driveshafts, bottom A-frame with coil springs, shocks and anti-roll bar
Tires front:4.75/10.00 x 15
rear: 5.30/13.60 x 15
Brakes front:Vented discs
rear:Vented discs
quote:Height: 37.9 inches
Weight: 2,477 lbs
Width: 73 inches
Length: 176.4 inches
Wheelbase: 95.9 inches
Horsepower: 502 bhp @ 7,600 rpm
Torgue: 365 lb ft @ 5,500 rpm
ergnstige fout van jequote:
Previewquote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
open jij er dan één de volgende keer als het niet goed is, takkeslet
Mag ik nou op je Alfa pasen als je weg bent?quote:
Ja en ik zit nu ook in zeelandquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
staat je bella in zeeland ? Dan gaik er mee joyriden![]()
www.king-cars.nl vul eens inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ja en ik zit nu ook in zeeland
vertrek per 1 september, dan gaat hij op stal of verkocht.
Nog niet zeker....
zeeland power in de scquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ja en ik zit nu ook in zeeland
vertrek per 1 september, dan gaat hij op stal of verkocht.
Nog niet zeker....
Nee hoor, ding wordt gewoon ingeleverd bij dealer waar ik hem gehaald heb, als ik hem verkoop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.king-cars.nl vul eens inkrijg je in de loop van volgende week bericht, ik wil wel een Alfa GT hebben
(ik hoop alleen dat mn baas dat ook wil
)
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee hoor, ding wordt gewoon ingeleverd bij dealer waar ik hem gehaald heb, als ik hem verkoop.
En dan als ik terug ben een brera of weer een GT.
Maar wil hem eigenlijk niet kwijt, moeten even kijken hoe de afschrijving zit als ik 6 maanden er niks mee doe.
tuurlijk, doen ze wel voor zo'n kansloze stagiairquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik wil een Alfa GT hebben, dan zetten we em in de verzekering en kan ik ermee rijden
(mn 155 hou ik dan voor de hobby)
Ik kreeg t aanbod om te blijven, maar ik heb nog geen ja gezegd, plus dat ik binnenkort nog een zeer groot aanbod krijgquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
tuurlijk, doen ze wel voor zo'n kansloze stagiair
ikke nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
word ik prive gebeld neem ik op word er op gehangen![]()
Wie zal het zijn
Yeah right net alsof jij er dan in mag gaan rijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik wil een Alfa GT hebben, dan zetten we em in de verzekering en kan ik ermee rijden
(mn 155 hou ik dan voor de hobby)
Ha, dat is het grote verschil, onze omzet is vele maler hoger, plus dat ik nu ook een auto van de zaak kon hebben, maar met mijn stage vergoeding mag ik dan lekker geld naar de belastingdienst gaan dragenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:27 schreef Thermo het volgende:
[..]
Yeah right net alsof jij er dan in mag gaan rijden
Anders had je nu ook wel een auto van je werk neem ik aan.
( reden van mijn ongeloof : Mijn dealer heeft zijn GT in moeten leveren voor een stilo , de eigenaar dusmag niet zomaar elke keer in nieuwe topmodellen rijden , laat staan zijn medewerkers )
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ha, dat is het grote verschil, onze omzet is vele maler hoger, plus dat ik nu ook een auto van de zaak kon hebben, maar met mijn stage vergoeding mag ik dan lekker geld naar de belastingdienst gaan dragen
Rendabeler als een Jaguar XJ 4.0 Sovereign waar we nu in rijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
No offence btw, maar het lijkt me voor een zaak niet echt rendabel.
LOL en ik maak me zorgen om mijn benzine rekeningquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rendabeler als een Jaguar XJ 4.0 Sovereign waar we nu in rijdendat ding zuipt soms wel tot 180 liter euro98 per week
ligt eraan, puur als autotje voor een verkoper vaak niet.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
No offence btw, maar het lijkt me voor een zaak niet echt rendabel.
wat mot jequote:
haat is beterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Euhm... Niets. Ik vind je gewoon aardig
Maar dat kan zomaar weer anders zijn binnen een minuutje
* Alexxxxx is vandaag wat wisselvallig.
ik hoor je wekker al afgaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:28 schreef Fugie het volgende:
ik ga slapen, morgen om 6 uur beginnen (ja in de ochtend ja)
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dat vind ik nou lelijk, al dat plastic op moderne motorenAls je de motorkap open doet wil je toch eerst een mooi brokje techniek, met op de achter/ondergrond je oprit zien?
WTF, is dat een Audi A6?? Dat zijn echt de meest foute velgen die er zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:19 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Belgen noemen die clean stylen
Je weet toch at ik van oude en/of communistische wrakken houd?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Jij snapt t ook maar helf he
![]()
Die kappen horen idd niet, je hoort de mooie techniek te zienMaar het niet niet de bedoeling dat je het oprit ziet hoor
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dat vind ik nou lelijk, al dat plastic op moderne motorenAls je de motorkap open doet wil je toch eerst een mooi brokje techniek, met op de achter/ondergrond je oprit zien?
Ik rijdt niet graag in auto's die door mensen gebouwd worden die de hele dag door zelfgestookte vodka naar binnen gietenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet toch at ik van oude en/of communistische wrakken houd?
Lokale trekkers meetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga de hond van mn moeder even uitlaten en dan naar huis
Morgen naar een plaatselijk autoevenement, zoals ieder weeekend
Het ga jullie goed
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik rijdt niet graag in auto's die door mensen gebouwd worden die de hele dag door zelfgestookte vodka naar binnen gieten.
Waar de hell ligt Terborgquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat slapen, morgen van 9 tot 18u werken voor Coca cola ( www.coke360.nl ) in Terborg (dus wie zich verveelt kan bij mij gratis drinken halen![]()
Net voorbij Doetinchem (voor jou: A50, Arnhem => A12, Oberhausen => A18, Doetinchem => Afslag [3] Doetinchem/Terborg => Rechts af naar Terborg => Meteen links => Alsmaar rechtdoor en Terborg rij je vanzelf binnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar de hell ligt Terborg.
Ik ga ook zo slapen.
Trusten Peu.
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net voorbij Doetinchem (voor jou: A50, Arnhem => A12, Oberhausen => A18, Doetinchem => Afslag [3] Doetinchem/Terborg => Rechts af naar Terborg => Meteen links => Alsmaar rechtdoor en Terborg rij je vanzelf binnen.
Kom je langs morgen?
Kleertjes kopen? Met wie ga je?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga volgende week of de week erop naar Oberhausen.
Slaap ze eismijsquote:
Tot zoquote:
Hoiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verder heeft bijna niemand een rijbewijs of auto die ik ken.
thnxquote:
Jawel ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:34 schreef Steve-O het volgende:
Woont hier niemand in de bewoonde wereld ofzo?
Hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim.
Ga die film dan afkijken ipv hier hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel ik
Naja, doordeweeks danIn R'dam, en in het weekend in een boerengat naast Utrecht
Oja, goedenavond, Red Dragon is gaaf!
word?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo???
Je kent mij toch![]()
bah, na zo'n lange dag word ik kansloos![]()
reclamequote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ga die film dan afkijken ipv hier hangen
Goeie film dat wel
Kom maar met de trein ik regel van af daar wel vervoer voor je.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim.
Hoiquote:
Ik ben er 1X geweest en het was geweldig. Het is ook een NL eigenaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA!![]()
En D'anvers heb ik ook veel van gehoord mark... schijnt idd erg gaaf te zijn
Ja. En dat terwijl ik normaal nooit stap. Antwerpen is echt een van mn favoriete steden. En ook de stad met het hoogste gehalte moie vrouwen waar ik ooit geweest benquote:
Als je het wilt halen is het idd handig als je een beetje weet waar het over gaat jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:39 schreef Youp het volgende:
ja mijn prioriteiten zijn nog wel eens in de war
-edit-
ik heb net trouwens al zitten leren voor mn theorie examen voor mn apenbrommerrijbewijs volgende week, hoe triest is dat
Denk je alles gehad te hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En dat terwijl ik normaal nooit stap. Antwerpen is echt een van mn favoriete steden. En ook de stad met het hoogste gehalte moie vrouwen waar ik ooit geweest ben
Goedemorgen
nee maar ik bedoel zo vroeg op de morgenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je het wilt halen is het idd handig als je een beetje weet waar het over gaat ja
Ik ken ook niemand die dat examen niet heeft gehaaldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:09 schreef Youp het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel zo vroeg op de morgen
trouwens het is 99,9% t zelfde als autotheorie... tot een paar jaar geleden kon je ook met je autotheorie je motorrijbewijs halenen dat voertuigbeheersingsexamen is er ook pas een jaartje terug ofzo bij gekomen..
geldtrekkers zijn het
oh dr zijn er ZAT die voertuigbeheersing met de motor niet halenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die dat examen niet heeft gehaald
Net als de TTT bij je auto-examen, zo dom als je dat doet, mijn instructeur zei ook altijd: Pure geldklopperij van het CBR, en daar werk ik niet aan mee!
ik heb gister voor het eerst helemaal alleen (tot nu toe altijd als mn moeder er naast zatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:24 schreef Fugie het volgende:
ik heb vanochtend ongeveer 20 snelheidsovertredingen gemaakt, 5x een rood licht genegeerd, 3x een straat ingereden waar ik niet in mocht, midden op doorgaande wegen staan keren en dat was het wel ongeveer
Snelheidsovertredingen ok... maar door rood lichtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:24 schreef Fugie het volgende:
ik heb vanochtend ongeveer 20 snelheidsovertredingen gemaakt, 5x een rood licht genegeerd, 3x een straat ingereden waar ik niet in mocht, midden op doorgaande wegen staan keren en dat was het wel ongeveer
ik moest losse verkoop kranten troep ff wegbrengen (mijn vectra was wel zwaar verlaagd met al die shit in de autoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb gister voor het eerst helemaal alleen (tot nu toe altijd als mn moeder er naast zat) in de einser gereden
ik heb niet door rood gereden enzo... maar de toerenbegrenzer gaat niet van stoekstoekstoekstoek maar hij houdt gewoon en blijft gelijk bij 7500 ofzo
en de TC doet ook goed zn best...
-edit-
oja 95 in de 2 met een 6bak
De mensen die ik ken zijn ook allemaal 18-25quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:24 schreef Youp het volgende:
[..]
oh dr zijn er ZAT die voertuigbeheersing met de motor niet halenof er gewoon 30+ lessen voor nodig hebben... er zijn zoooo veel mensen die het gewoon niet durven om met de motor te gooien en te smijten (no offence maar vooral (oudere) vrouwen en oudere kerels...) en trouwens dit is geen TTT he... dit is verplicht... je krijgt bij je straatexamen sowieso geen voertuigbeheersing meer...
Dat is wel beterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb gister voor het eerst helemaal alleen (tot nu toe altijd als mn moeder er naast zat) in de einser gereden
ik heb niet door rood gereden enzo... maar de toerenbegrenzer gaat niet van stoekstoekstoekstoek maar hij houdt gewoon en blijft gelijk bij 7500 ofzo
en de TC doet ook goed zn best...
-edit-
oja 95 in de 2 met een 6bak
Doodswensen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moest losse verkoop kranten troep ff wegbrengen (mijn vectra was wel zwaar verlaagd met al die shit in de auto) Maar ik had er geen zin in dus heb het zo snel mogelijk gedaan, met 60 door de winkelstraten rijden enzo
18-25 valt bij mij niet onder ouderquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De mensen die ik ken zijn ook allemaal 18-25
En ik weet dat voertuigbeheersing verplicht is
had t saxotje ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel beter
Bij die Civic Type R waar ik wel eens in meerijd KLAPT hij er echt in
Bij mij ook niet, daaromquote:
gaan die dingen maar tot 10kquote:laatst moeten lessen op de weg met een wijf van 40 ofzo en ik dan... die op een 500 (met minstens 35kw) ik op zo'n domme 250 met 11kw (een echte apenbrommer dus) en dat mens moest de dag er na op en ik was met mn 4e les bezig.. die hield me dus nergens bijdat was ook een opmerking van de instructeur.. dat ze wat sneller moest gaan handelen, zeker op haar examen
en een tijdje terug met een kerel.. exact het zelfde verhaal alleen reed hij voorop (en zat ik ook (semi-illegaal) op een zware motor ipv dat domme apenbrommertje) en ik moest me toch inhouden... en die kerel kreeg toch commentaar dat ie eens door moest trekken
mensen die denken dat zo'n toerenteller voor de sier tot 10.000 toeren gaat
Ach, als hij niet verder gaat zal het wel ehquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:33 schreef Youp het volgende:
[..]
had t saxotje ookik moest eerst ff denken... euh... was dat de toerenbegrenzer?
![]()
net wat meer... 2cilindersquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, daarom
[..]
gaan die dingen maar tot 10k
Volgens mij gaat de Duc van een maat van mij tot 17k ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:36 schreef Youp het volgende:
[..]
net wat meer... 2cilinders
mijn 1cilinder haalt er maar 8500 ofzo... maar die heeft wel een bere aso koppel bij 500 toeren alen levert qua geluid van die buikpijnveroorzakende donderklappers
en een 600cc 4pittertje (supersport ofzo) gaat makkelijk tot de 15kmaar die heeft dus niks <4000rpm.. dat moet je bij een lesmotor niet hebben met zo'n mogolen af en toe
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:36 schreef Xtreem het volgende:zaterdag.
ik zit in de bieb
wat klopt hier niet
dat idee had ik ook alquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, als hij niet verder gaat zal het wel eh
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Youp het volgende:
[..]
dat idee had ik ook almaar de 1e keer schakelde ik vrijwel meteen door... daarna heb ik t eens 2 seconden vastgehouden en toen wist ik t zeker
maar die haalt ie nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de Duc van een maat van mij tot 17k ofzo
nee hoor, geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. kwam alleen 1x wat op de andere weghelft in een bocht, want er staat daar zon bord wat je snelheid aangeeft, ik probeer hem steeds hoger te krijgenquote:
statistiek te oefenenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan je bachelorscriptie aan het werk of aan het "studeren"?
* Xtreem krijgt moraalridder neigingenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee hoor, geen gevaarlijke situaties veroorzaakt. kwam alleen 1x wat op de andere weghelft in een bocht, want er staat daar zon bord wat je snelheid aangeeft, ik probeer hem steeds hoger te krijgen(hoogste tot nu toe is 64, maar op mijn teller was het eerder 84
)
Een 7zoveel....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Youp het volgende:
[..]
maar die haalt ie nietwat is t voor duc?
ik heb t dus over haalbare toerentallen heniet over wat de tellert aangeeft
die had ik ook al toen ik weer thuis wasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem krijgt moraalridder neigingen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
statistiek te oefenen
voor een tentamen dat ik 8 juni (!) pas heb
wat hij zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem krijgt moraalridder neigingen
hmmz... die zal de 17k niet halen denkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een 7zoveel....
Die van z'n pa weet ik wel, een 999R
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U heeft geen wiskundeknobbel?
Ok, maar het is wel eenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:44 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz... die zal de 17k niet halen denk
ik weet trouwens van een ZX9R ninja (bouwjaar onbekend) van een mede fokker dacht ik dat hij bij 14.750 toeren ongeveer in de toerenbegrenzer hakt in de 1e versnelling... en dan gaat ie 164 ofzomaar dat is dus een grotere cilinderinhoud >> minder toeren
(weet t niet meer exact)
ach ja.... zo maar weer 'ns verder gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Statistiek is ook een vak apart hoor....
Ik ga zo ook maar eens wat doen denk ik ja... heb ook niet zo'n zin om ook maar IETS uit te voeren vandaag, maar goed, nog 4 weken geloof ik en dan tentamens en danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ach ja.... zo maar weer 'ns verder gaan
leuk geluid, soms een leuk uiterlijk (de meeste vind ik niet echt veelquote:
Wanneer je een Duc koopt weet je dat je veel moet onderhouden. Maar het geluid daarentegen vind ik echt helemaal geweldigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:54 schreef Youp het volgende:
[..]
leuk geluid, soms een leuk uiterlijk (de meeste vind ik niet echt veel) maar de kwaliteit
(en nee dat is echt geen fabeltje...) en de prestaties vallen ook meestal aardig tegen in vergelijking bij hun japanse broeders...
(niet dat ik pro-japan ben, ik rij zelf ook een europeaan
)
oja en om over de prijs maar niet te beginnen van een gemiddelde duc...
wat doe je nu eik voor werkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga ook veel werken daar niet van
belsletquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Belslet spelen
Maar in de vakantie ga ik waarschijnlijk ook veel bij mijn pa werken.
Belslet verdient goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
belslet![]()
ik ga denk ik in de vakantie ook weer 45 uur per week werken, weer flink geld verdienen
Weet niet ben er net 2 maanden uit geweest dus moet weer even op de hoogte komen van de prijzen van alles. Dus over 2 weken weet ik alles wat je wil wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef Fugie het volgende:
ook_gek wanneer gaan de prijzen van lvd tv's naar kelderen
ik wil er ook 1, maar kost zo allemachtig veel geldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet ben er net 2 maanden uit geweest dus moet weer even op de hoogte komen van de prijzen van alles. Dus over 2 weken weet ik alles wat je wil weten
Ps
ik heb lekker een LCD tv![]()
ALARM
MSN klapt er uit en doet het niet meer. WEG SOCIAAL LEVEN![]()
alleen tv kijken is zo saaiquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan ga je naar beneden of kun je niet zonder internet?
MSN doet het hier weerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet ben er net 2 maanden uit geweest dus moet weer even op de hoogte komen van de prijzen van alles. Dus over 2 weken weet ik alles wat je wil weten
Ps
ik heb lekker een LCD tv![]()
ALARM
MSN klapt er uit en doet het niet meer. WEG SOCIAAL LEVEN![]()
Je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wil er ook 1, maar kost zo allemachtig veel geld
alleen als in voor de rest niets doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit nu met 10 man te internetten dan?
ja hoor jij welquote:
ja mag ook komen als je maar je grasverneuker auto mee neemtquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja mag ook komen als je maar je grasverneuker auto mee neemt
Geen idee, maar heb je gezien dat je fans hebt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:36 schreef DeltaHF het volgende:
Heb iemand nog een fatsoenlijke gratis plaatjes-hoster waar je je niet hoeft te registreren toevallig?
Ik heb nl wat grotere foto's gekregen van die Delta en die wilde ik eik ff posten, maar picserver ligt weer te eikelen
imageshack.us ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:36 schreef DeltaHF het volgende:
Heb iemand nog een fatsoenlijke gratis plaatjes-hoster waar je je niet hoeft te registreren toevallig?
Ik heb nl wat grotere foto's gekregen van die Delta en die wilde ik eik ff posten, maar picserver ligt weer te eikelen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:41 schreef DeltaHF het volgende:
[[url=http://img19.echo.cx/img19/7316/delta32yj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die andere 2 zijn bmp's en ik zit nu ff bij die ouwe van me en die heb een mac, geen idee hoe ik die daarmee moet omzetten naar jpg.
Als ik dalijk weer thuis ben zet ik die andere 2 ook erbij
Ja daar gebruikte ik vroeger dus picserver voor, maarja, die doet ook al lastigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:55 schreef Youp het volgende:
hier doet de thumb het... maar ik vind het maar tyfus tering irritant
gewoon fullsize postent word toch automatisch een beetje verkleind
deed ie toch alquote:
Daar kom je dan nog wel achterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef Youp het volgende:
[..]
deed ie toch al
-edit-
and to be quite honest... I don't give a shit
waar achter?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar kom je dan nog wel achter
Nee want ik mocht eerstquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef Youp het volgende:
[..]
waar achter?gaat ie me slaan als ie me een keer tegenkomt op een pta meet?
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb gister gemailt voor die specterguardsMisschien dat ik er wel 1 koop
moet je me eerst proberen een mep te verkopen he... dan kom je dr achter wat zo'n maanlaars voor schade aan een gezicht aan kan richtenquote:
who cares..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan gaat hugo zich ermee bemoeien en dat is niet goed![]()
die nummerbord covers die alex roy had, die schermen je halve nummerbord af voor flitscamerasquote:
U wil zeggen dat u 1.90 meter hoog kunt schoppen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:14 schreef Youp het volgende:
[..]
moet je me eerst proberen een mep te verkopen he... dan kom je dr achter wat zo'n maanlaars voor schade aan een gezicht aan kan richten
als t moet wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U wil zeggen dat u 1.90 meter hoog kunt schoppen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
die nummerbord covers die alex roy had, die schermen je halve nummerbord af voor flitscameras
www.specterguard.com
nee, gelijke hoogte is genoeg...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je gaat dan eerst op je auto staan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
Btw, je komt nooit aan bij een meet, tegen die tijd heb je jezelf allang om een boom heen gevouwen
Jongen, in de tijd dat dat been door de lucht vliegt heb ik je andere been allang onderuit geschoptquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Fugie het volgende:
ik schop je dus wel tegen je kop he, 1,90 of niet![]()
quote:* Fugie is een lenige moederneuker
Ik denk best dat dat aftrek gaat vinden ja zo'n inkoopactiequote:herman, ze maken ze gewoon op maat voor je nummerbordIk zat er al over te denken om een inkoopactie te doen ofzo
Herr Herman!quote:
Jezus, gek! Daar moet je je niet vertonen man, wat een kutstadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herr Herman!
Ik kom vanavond naar dat klote stad aan de maas
Gelukkigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Youp het volgende:
[..]
jij kent mij niet
maar ik ben geen herrieschopper..
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was al bang dat ik een maanlaars tegen mijn tedere lichaam aan zou krijgen![]()
herman takes down fugie with a voetveegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jongen, in de tijd dat dat been door de lucht vliegt heb ik je andere been allang onderuit geschopt
[..]
of dealer wordenquote:Ik denk best dat dat aftrek gaat vinden ja zo'n inkoopactie
Ik ben het niet gewend, ik incasseer nooitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:22 schreef Youp het volgende:
[..]
ach... je getrainde bierspier zal die wel goed kunnen incasseren denk k
PRSPCT @ Nachtstadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus, gek! Daar moet je je niet vertonen man, wat een kutstad
Waar?
Maat van mij zit nu een jaar op kickboxen, kereltje is 1.60 ofzo maar veegt IEDEREEN onderuitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
herman takes down fugie with a voetveegWacht maar tot ik een tijdje thaiboks, dan stomp ik hugo zelfs naar de grond
[..]
Dealer worden van illegale dingen, handig manquote:of dealer wordenGewoon klein eenmanszaakie opzetten ervoor
ik heb ook zo ongeveer nog nooit hoeven icasserenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend, ik incasseer nooit
mja ik weet niet of ze hier illegaal zijn of niet, denk het wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maat van mij zit nu een jaar op kickboxen, kereltje is 1.60 ofzo maar veegt IEDEREEN onderuit
[..]
Dealer worden van illegale dingen, handig man
Nachtstad is wel een leuke tent ja!quote:
Iedereen lacht jou natuurlijk al op voorhand uitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb ook zo ongeveer nog nooit hoeven icasseren
Iedereen denkt altijd dat ik een lompe no-brainer ben die er lustig op los stompt, dus meestal lopen ze met een boog om me heenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend, ik incasseer nooit
Je vraagt je moeder maarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:25 schreef Youp het volgende:
[..]
klop me ff op mn rug, ik moet een boertje laten
In belgie werden die dingen iig afgepaktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja ik weet niet of ze hier illegaal zijn of niet, denk het wel jaDan is officiele dealer niet slim nee
moet je komen gek, ik ga je geven!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb ook zo ongeveer nog nooit hoeven icasseren
wat jij wilquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedereen lacht jou natuurlijk al op voorhand uit
Duur voor wat je krijgt?!?!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nachtstad is wel een leuke tent ja!
Ik wilde er eigenlijk ook heen maar ik vind het een beetje duur voor wat je krijgt
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iedereen denkt altijd dat ik een lompe no-brainer ben die er lustig op los stompt, dus meestal lopen ze met een boog om me heen
Mooi verhaal:
Mijn toenmalige vriendin had een gala, maar ik kon niet. Dus ik zei vraag iemand anders mee. Nou zij deed dat, had die gast me een keer op een feestje gezien. En het hierboven beschreven beeld van me gekregen. Whehehe, hij durfde niet met haar te gaan omdat 'ie bang was dat ik 'm ging stompen![]()
ja pcies en in het online wetboek zoeken is ook verspilde moeitequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In belgie werden die dingen iig afgepakt
Volgend weekend, week daarna?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Kicken
Wanneer gaan wij nou eens flink beuke in Utrecht?
![]()
Wehhehehe ik krijg nu ook virtueel slaag van een maat van me op MSN toen ik dat zeiquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Duur voor wat je krijgt?!?!
PRSPCT bestaat 3 jaar en dat gaan we vieren ook!
Dit gaat de bruutste editie tot nu toe worden met in alle 3 de zalen de vetste DJ's in hun genre.
Grote Zaal (Drum'n Bass):
TECHNICAL ITCH (Freak, penetration) UK
DOM & ROLAND (moving shadow) UK
COUNTERSTRIKE (outbreak, moving shadow) Z-Afrika
CORRUPT SOULS (circle, moving shadow) USA
BLACK SUN EMPIRE (BSE recordings, obsession) NL
THRASHER (prspct) NL
CB (prspct) NL
Basement (Jungle/Breakcore):
ENDUSER (outbreak, sonic terror) USA
SHITMAT(planet mu) UK
BONG RA (clash, super trax) NL
FFF (sprengstoff, koolpot) NL
DREAZZ (Citrus, Piruh) NL (oldschool junge set)
Theater(electro/breaks):
DJ NEUROTICA USA
THA' ACQUISITION NL
REKZR NL
KEVSTER NL
Fuck man dat is top of the crop als het op DNB, JUNGLE, en BREAKCORE aankomt!
Ja, ik lach serieus op de grond te rollen van het lachen door de metal picture die me voor ogen kwam toen ze me het huilend van het lachen vertelde...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Kicken
Wanneer gaan wij nou eens flink beuke in Utrecht?
![]()
Ik verwacht dat ik na dit weekend in een rolstoel zitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wehhehehe ik krijg nu ook virtueel slaag van een maat van me op MSN toen ik dat zei
Ik ben niet zo thuis in de Jungle en Breakcore, en ik ben geen hardcore DnB fan
Mij best. 20 Juli vertrek ik naar schotland, alles daarvoor is primaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee over een maandje ofzo, heb het nu belachelijk druk met school
Echt fucked up
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik na dit weekend in een rolstoel zit
ik de 17e naar Malgrat dus in die weken daarvoor ofzo, even flink kantelenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mij best. 20 Juli vertrek ik naar schotland, alles daarvoor is prima
ik word eigelijk nergens echt lijp vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef Fugie het volgende:
DnB kan ik echt niet lang naar luisteren, wordt ik helemaal lijp van
'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik word eigelijk nergens echt lijp van![]()
je bent al echt lijp, dat is het verschilquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik word eigelijk nergens echt lijp van![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
je bent al echt lijp, dat is het verschil
ben niet zo een iemand die naar dat soort muziek luistertquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
'
Ga dan maar eens Venitian Snares - More drug n bass downloaden![]()
nieuw?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
cp System of a down - BYOB
lekker plaatje
Vind de oude SOAD wel leuker...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
cp System of a down - BYOB
lekker plaatje
Ja dat is het nieuwe album jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:42 schreef Youp het volgende:
[..]
nieuw?
k ken m niet.....
moet mn collectie maar weer eens gaan aanvullen
ken je ATWA?
was goed bedoeld hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
ben niet zo een iemand die naar dat soort muziek luistert![]()
hmmz.. moetk maar eens ritselen danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat is het nieuwe album ja
en ATWA ken ik ja
de eerste SOAD bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vind de oude SOAD wel leuker...
Cp. Panacea - Live @ 4FM
Even inkomen voor vanavond
zie bovenstaande post, en ATWA is aardig jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:44 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz.. moetk maar eens ritselen dangoed album?
atwa = tof(vind ik)
hoe heet t album?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zie bovenstaande post, en ATWA is aardig ja
Lekkere CD'squote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:44 schreef Fugie het volgende:
maar sjoewe, wat zijn dope DnB cd'tjes danIk heb nu wat ouwe troep in de auto en ben wel toe aan wat nieuws
Lieft iets met een goeie bass, maar niet zo achtelijk snel.
hoe erg vervelen die zichquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/loveme.html
NEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!een!!!!!!!!!1111111!!!!!
![]()
![]()
!!! één!!!!!1111
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
NEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! één!!!!!1111
thnx ff downloadenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekkere CD's
Concord Dawn - Concord Dawn
Concord Dawn - Disturbance
Dieselboy - 97 Octane
Dieselboy - A Soldier's story
Dieselboy - Project Human
Groove Rider - The Prototype years
Klute - Lie, Cheat & Steal (disc 1)
http://www.kicken.com/fun(...)system.of.a.down.wmvquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
NEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! één!!!!!1111
daarbij hoef ik t geluid niet uit te zettenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.kicken.com/fun(...)system.of.a.down.wmv
Pffff. Dit is al veel ouder, en grappiger
WHAHAHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.kicken.com/fun(...)system.of.a.down.wmv
Pffff. Dit is al veel ouder, en grappiger
maat van me heb nog een krat met oude dnb vinyls... van zn broer... wij gebruiken die altijd om te scratchen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:11 schreef Fugie het volgende:
zij al oude cds zeker sjoewe, want ken ze maarmoeilijk vinden
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:13 schreef Youp het volgende:
[..]
maat van me heb nog een krat met oude dnb vinyls... van zn broer... wij gebruiken die altijd om te scratchen...
voor 2 tientjes mag je ze volgensmij allemaal hebben
wij vinden het allemaal teringherriequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een maat van mij wil ze zeker wel hebben voor 2 tientjes
al zit er maar 1 goede tussen
en dan ga ik ze afspelen in mijn cdspeler jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:13 schreef Youp het volgende:
[..]
maat van me heb nog een krat met oude dnb vinyls... van zn broer... wij gebruiken die altijd om te scratchen...
ik weet toch niet of jij n draaitafel hebt of nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dan ga ik ze afspelen in mijn cdspeler ja
GEEF HIER!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:13 schreef Youp het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaakquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:15 schreef Youp het volgende:
[..]
wij vinden het allemaal teringherrie
scratchen niggah style roelt als je gezopen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |