Op mijn Samsung D500 zitten in je funbox bij geluiden -> gedownloade geluiden: 15 voorgeprogrammeerde. Maar ik heb eigen mp3's als ringtone ....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb ook een d500 van orange en ik heb echt megaveel beltonen erop staan.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:49 schreef Dunadain het volgende:
wat ook wel grappig is als je de tijdzone gaat instellen, dat er bijj de tijdzone waar samsung vandaan komt als 'heerlijkheid' omschreven wordt.
Ik krijg helemaal geen wapquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:16 schreef Faxie het volgende:
Je moet niet op de linker functietoets douwen, maar op de wap toets. Dan krijg je een menuutje met alle ringtones.
in mijn d500 zit de beltoon "Ring Ring" en die is gewoon superstandaard. dus hij is er wel degelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:25 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb ook dat ding. Zitten echt tig van die klotegeluidjes op maar die gasten zijn te stom om gewoon een normaal pingeltjes van *tring tring* ofzoiets erin te stoppen. Ik hoef helemaal geen compleet orkest als ik gebeld word
Niet in die van mij ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
in mijn d500 zit de beltoon "Ring Ring" en die is gewoon superstandaard. dus hij is er wel degelijk.
dan heeft de telefoonwinkel je getildquote:
Denk niet dat het de telefoonwinkel is die me geflest heeft. De winkel krijgt de pakketjes van de leverancier, die doen er verder niets mee. Misschien heb je ouder model? Of een nieuwer?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:58 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dan heeft de telefoonwinkel je getild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |