quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Dreuzel het volgende:Ik heb zelf een nieuwe buurt gemaakt, en nu wil ik een winkelcentrum maken maar heb geen idee hoe
![]()
Mijn studenten hebben wensen dat ze een mp3 speler willen enzo, maar ze kunnen deze nergens kopen...
Hetzelfde met nieuwe kleren, als ze klaar zijn met studeren krijgen ze een lame outfit, maar kan dus geen nieuwe kleren kopen..
er zijn verschillende programmaatjes te downloaden waarbij je de kleren van de young adults kan omzetten naar adult kleding en andersom. hiervoor moet je wel de microsoft network 1 nogiets installeren, anders werkt het programma niet...
http://forums.worldsims.net/showthread.php?t=5052&highlight=adult+clothesvoor meer info.
daarnaast zijn er verschillende cheats voor sims2, waardoor je je poppetjes een mp3 speler kan geven en een mobieltje enzo. ik weet niet hoe je die dingen in het echte spel kan krijgen (mijn poppetjes zijn de godganse dag bezig met studeren, die eikels, ik ben nog nieteens echt buiten het huis gekomen!)
een supermarkt maken is vrij simpel, maar niet echt bevredigend ofzo..
je gaat naar het universiteitsgedeelte, zonder dat je dus al aan het spelen bent met een familie, en dan ga je een nieuwe kavel aanmaken. er wordt dan gevraagd of het een openbare of een woongebied moet zijn, en dan neem je een openbare. hier kan je gewoon een huisje maken, maar je hebt een gelimiteerd aantal "accesoires" die je kan neerzetten. voor de openbare kavels hebben ze dan ook een vrieskast en een fruitstandje. NIET vergeten een kassa te maken waar de mensen ook hun spullen neer kunnen zetten, anders gaan ze piepen dat ze er niet bij kunnen enzo en kopen ze dus hun spullen niet, dan moet je die kabel weer aanpassen, maar je spel is al opgeslagen, dat soort shit..
op modthesims.org of net of com ofzo, hebben ze HEEL VEEL info mbt tot het "modden" (aanpassen) van sims2. ook tutorials over hoe je je eigen koelkasten bijvoorbeeld kan maken. (gebaseerd op al bestaande objecten die je dan kan aanpassen)
persoonlijk vind ik dat het leukste aan de sims, zelf je eigen dingetjes maken. ik ben ook langer bezig geweest met kleren, lichamen, haar en dat soort shit dan het spel zelf spelen...