...dat bedoel ik...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
mijn god ...![]()
De eerste die nog zijn bek open doet dat het niveau van het songfestival nu zoveel lager zou zijn ...![]()
Da's een feit... maar een echte authentieke "joik" klinkt toch anders (heb het wel eens gehoord)...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:37 schreef Perico het volgende:
De Sami zijn de Lappen, voor wie het niet wist
En ze houden vooral van "joiken" .. ofwel, jammerende liederen zingen.. in het noorden van Zweden, Noorwegen, en Funland..
Jaaa, ik wou ook zulk haar als zij!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:39 schreef Jane het volgende:
Ah, Katja Epstein met Theater! Die ken ik nog!![]()
Ja, Ik baal nog steeds dat het geen 1 werd... (of moest dat tussen spoilertags?)quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jaaa, ik wou ook zulk haar als zij!
Edit: ik herinner het me ook, dit was destijds mijn favoriet voor de nummer 1!![]()
Dank je!quote:
GVD!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Ja, Ik baal nog steeds dat het geen 1 werd... (of moest dat tussen spoilertags?)
Tjeeee, die kleren!!! Helemaal 1980!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Jane het volgende:
Prima Donna, die single heb ik nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zaten familieleden van Paul McCartney in de groep.
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Niet half!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Jane het volgende:
Er zaten familieleden van Paul McCartney in de groep.
Muzikaal is het net de New Seekers...! En die waren weer populair rond 1972...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef Perico het volgende:
Deze Engelse zurrstokkleuren inzending doet me denken aan een mierzoete sitcom... kan er zo de titelsong van zijn...!
Ja, idd...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Niet half!![]()
Die snor in dat roze t-shirt, dat moet hem zijn.![]()
Nee, 2 van die meisjes. Nichtjes van hem, of zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Niet half!![]()
Die snor in dat roze t-shirt, dat moet hem zijn.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor degenen die de uitslag en deelnemers willen zien :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Portugal?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Welk land was dit nou. Helemaal gemist....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |