eigenlijk percies wat ik dacht..quote:Op zondag 22 mei 2005 13:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
dit is gewoon zielig eigenlijk, mag je niet eens om lachen
Ik snap hem ook niet helemaal meerquote:Op zondag 22 mei 2005 20:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
horen jongens geen superdudes account te hebben ipv een sugababes ding?
maar verderop staat ook:quote:GewoOnn Helemaal Fn mY!! Niiet JalOers wOrden NU heaH!
quote:het meneertje waar ick zO gelukkig mee ben!
en daar kan ik de humor dan wel weer van inzien... net zoiets alsquote:Op zondag 22 mei 2005 20:32 schreef Ixnay het volgende:
1 van die wijven had een goeie poll op haar site:
Wat voOr klEur heEft Un rOde aPpel..?
- Kip
- 68
- PaArS
- BaNaAn
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:32 schreef Ixnay het volgende:
1 van die wijven had een goeie poll op haar site:
Wat voOr klEur heEft Un rOde aPpel..?
- Kip
- 68
- PaArS
- BaNaAn
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Bak_Beest het volgende:
En dan heeft ze een berichtje van miss oral piercing, deze dus
Je bedoelt dus de 5e foto van www.sugababes.nl/[b]londedaantje/picsquote:
zeker niet verkeerdquote:Op zondag 22 mei 2005 19:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
die derde is niet verkeerd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
leg uit?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
http://www.sugababes.nl/xxxGLINSTERxxx dat haar en die ogen van foto 1,5 en 6 kloppen niet
mwa... gaat welquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef Bak_Beest het volgende:
Nu ik toch bezig ben met het klikken op die kinders die langskomen bovenaan de site:
deze is nog best knap.
Wat een smerig, lelijk wijfquote:Op zondag 22 mei 2005 21:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
http://www.sugababes.nl/xxxGLINSTERxxx dat haar en die ogen van foto 1,5 en 6 kloppen niet
Dat is de dochter van Marijke Helwegen..je weet toch!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja![]()
Anders doe je ff 10 kilo make-up op ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |