quote:Op maandag 23 mei 2005 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
wie was die gozert dan![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Joh!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja hej, wake up, het is een BrEeZaH he, die zijn niet bijster intelligent
OH MY F*CKING GOD !!!quote:Op zondag 22 mei 2005 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
ik vind deze ook wel geniaal moet ik eerlijk zeggen
http://www.sugababes.nl/Rebel_Bitch%5E!!/pics
Ik kon het niet laten om het jullie even te laten zien
Ik wil niet oppervlakkig overkomen, maar die is inderdaad afschuwelijk lelijk.quote:
Jij blijft nog discreet, ik heb mn monitor een zeembeurt gegeven in de hoop dat beeld eraf te krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:03 schreef Echtwelkloon het volgende:
[..]
Ik wil niet oppervlakkig overkomen, maar die is inderdaad afschuwelijk lelijk.Gadverdamme.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het misschien niet doorhad
Ehm, mijn oppaskindje van 3 noemt haar knuffel altijd zo, dacht dat het gewoon een koosnaampje was ?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.sugababes.nl/___%5EAapj0e%5E/pics
Wat is een snollibolli?(een-na-laatste foto)
En kennelijk wordt het woord voor meer doeleinden gebruikt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:50 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ehm, mijn oppaskindje van 3 noemt haar knuffel altijd zo, dacht dat het gewoon een koosnaampje was ?
Lekker pimpen met d'r geboorteland, maar als je haar daar op aanspreekt, is het gelijk discriminatiequote:Op maandag 23 mei 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.sugababes.nl/___%5EAapj0e%5E/pics
Wat is een snollibolli?(een-na-laatste foto)
Dat bord, de stoel, het t-shirtquote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Die komt waarschijnlijk uit een debiele baarmoeder ofzo... een normale baarmoeder stoot een miskraam af.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:24 schreef DutchErrorist het volgende:
ik vind deze ook wel geniaal moet ik eerlijk zeggen
http://www.sugababes.nl/Rebel_Bitch%5E!!/pics
Ik kon het niet laten om het jullie even te laten zien
Je krijgt nog wel bericht van justitiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn excuses voor die nijlpaard die ik hier laatst had gepost...
Het schijnt dat ze nogal veel schade heeft gedaan aan jullie beeldschermen
Nogmaals sorry![]()
Vind het persoonlijk een beetje ongeplaatst...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn excuses voor die nijlpaard die ik hier laatst had gepost...
Het schijnt dat ze nogal veel schade heeft gedaan aan jullie beeldschermen
Nogmaals sorry![]()
dank kijk je er toch gewoon overheenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef djjumbo het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk een beetje ongeplaatst...![]()
Is dat een programma?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef classpc het volgende:
Oja, ik vond ook nog een foto met iemand met een Lekker Belangrijk shirtje aan.
[afbeelding]
Kijken er echt zo veel mensen naar dat programma?
lolquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk uit een debiele baarmoeder ofzo... een normale baarmoeder stoot een miskraam af.
Oke. Naja, hoe heette dat programma op The Box dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Is dat een programma?
Das een kroeg bij ons in Dordrecht
Zet maar neer die ciudo's komen wel (wat zijn dat eigelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef luciferist het volgende:
ik kom er ent achter dat mijn nieuwe vriendin er ook 1 heeft
ik mag hem hier niet neerzetten tenzij jullie der ciudo'sgeven
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zet maar neer die ciudo's komen wel (wat zijn dat eigelijk)
Okayquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
dank kijk je er toch gewoon overheen![]()
× g^wOn d.íí S.exCii N.íélS g^wOn díí bésté mááTjjS 4 shOo nwly __* hOúúfánjOúú × ×quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gelukkig gewoon wel gewoon toch gewoon
Lekker he, heroine...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef djjumbo het volgende:
[..]
Okay
tijd voor foto's....
en hele foute!!
Te Laat!
Lolquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef djjumbo het volgende:
[..]
[afbeelding]
SjEcK diE LEiPe MiDdELviNgER![]()
quote:
Heej die 3e foto ben ik....en daar stond niet bij: "SjEcK diE LEiPe MiDdELviNgER"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:25 schreef djjumbo het volgende:
[..]
Okay
tijd voor foto's....
en hele foute!!
[afbeelding]
Te Laat!
[afbeelding]
Hey Jij ook hier?
[afbeelding]
SjEcK diE LEiPe MiDdELviNgER![]()
[afbeelding]
Pretty Girl![]()
Ik weet niet... ik heb The Box niet bij mij op de kabel in dit boeren gatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Oke. Naja, hoe heette dat programma op The Box dan?
Die heet Lekker Belangrijk toch?
Lullig he... als iemand jou foto's gebruikt voor andere dingen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heej die 3e foto ben ik....en daar stond niet bij: "SjEcK diE LEiPe MiDdELviNgER"
Maar goed..'t was misschien een foute foto maar alsjeblieft tief op...kijk is in je eigen fotoboek
[afbeelding]
Aight!
Gelukkig heeft hij m'n Superdude's profiel niet opgedoken
[afbeelding]
Thug Life
![]()
![]()
....
![]()
Die reactie kwam van user sweetie...... (en stamt uit 2002)quote:*************
YEAH Dude..jij bent de man..owja en dan reageer je nog ergens zo bij je reacties: "thnx sweetieeee"[b]
ja maar laten we verschil laten tussen mensen die zichzelf voor lul zetten, of er gewoon zo uitzien...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:17 schreef Thomas B. het volgende:
Het leuke van deze topics is dat we zo lekker kunnen kankeren op sukkels van ANDERE sites... moet je Fok! dus wel buiten laten![]()
volgens mij als je eens zoekt in fotoboek, kun je er best wel wat vinden.. alleen is de gemiddelde leeftijd wat hogerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:17 schreef Thomas B. het volgende:
Het leuke van deze topics is dat we zo lekker kunnen kankeren op sukkels van ANDERE sites... moet je Fok! dus wel buiten laten![]()
nee.... da's een breezahsletjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:29 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
volgens mij als je eens zoekt in fotoboek, kun je er best wel wat vinden.. alleen is de gemiddelde leeftijd wat hoger
edit: ik dacht eignelijk altijd dat dutcherrorist dat meisje in z'n foto was
FOTO........quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kallem man...en als je goed had gelezen ik heb geen hanenkam meer![]()
Zoals ik al zei...... jammer dan, dan moet je je foto maar niet op inet zettenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:35 schreef Thomas B. het volgende:
'uitgeluld'
Dat zei ik echt in groep 8 voor het laatst ofzo.
Maargoed, foto's van users plaatsen mag sowieso niet, dus doe dat dan ook maar niet.
Foto's plaatsen van een medefokker
Foto's plaatsen van een medefokker zonder zijn of haar toestemming is niet toegestaan.
Ook al kom je de foto tegen op een andere site of staat deze in het fotoboek van FOK! dan is het alsnog niet toegestaan om foto's te plaaten of te linken. Doe je dit wel dan kan er een ban aan vast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |