Ow, was dat Ashlee, sorry.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef -DailaLama- het volgende:
Fred Durst? Daar was toch zo'n filmpje van dat hij onbeschermde sex had met een of andere hoer?
die twee zijn wel een heel eind bij elkaar geweest hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
Waarom kunnen celebs nooit lang bij elkaar blijven? is dat nou zo fuckin' moeilijk!
De TV show is afgelopen dacht ik, dus carrieretechtnisch zal er wel weinig meer uit dat huwelijk te halen vallen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
Waarom kunnen celebs nooit lang bij elkaar blijven? is dat nou zo fuckin' moeilijk!
Net alsof non-celebs dat wel kunnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
quote:
Er staat volgens mij toch echt dat jessica alweer een nieuwe liefde heeft.quote:Simpson, de oudere zus van Ashlee, heeft naar verluidt ook al een nieuwe liefde: zanger Fred Durst.
Oh ja, ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
[..]
Er staat volgens mij toch echt dat jessica alweer een nieuwe liefde heeft.
Ik moest die zin ook even een aantal keer lezen.
Raar. Ik las het ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, ik las het verkeerd. Het staat er sowieso raar.
Maar dat is nóg erger.
kan ik begrijpen, zo'n aandachtsgeil zijkweif. Ik kan echt geen twee seconden naar hun serie kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef FokHond het volgende:
ik zou het geen dag met dat mens hebben uitgehouden
poehpoeh, jaar of 3 denk ik....da's lang. Mijn opa en oma zijn al 50 jaar bij elkaar, da's pas langquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die twee zijn wel een heel eind bij elkaar geweest hoor...
wel toevallig hé , trouwen en een reallifesoap "newley wedding", reallifesoap afgelopen en ze gaan meteen scheiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef ivetje het volgende:
Maar getrouwd had ik het overIedereen gaat daar zo snel weer scheiden...net of het nix is, getrouwd zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |