Wat hij zegtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:02 schreef pluerbrrot het volgende:
Ik wil niet de moraalridder uithangen maar bedenk wel even het volgende:
Het frame is niet gebouwd op de krachten die vrijkomen bij een motor met meer vermogen dan standaard. Hierdoor wordt het rijgedrag negatief beinvloed. Hetgeen resulteert in een onstabiel geheel en dus levensgevaarlijk.
Zie hier bovenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:05 schreef Geqxon het volgende:
Dat is duidelijk geen moraal-ridder gedragBedankt! Maar zoals ik zei: het is puur voor de sprintjes
Maar zo ziekelijk hard gaat het toch ook niet met 70cc? Dat valt toch wel mee? Ik hoor dingen van puch dat de achterbrug kromtrekt
zonder goede carb heb je niks aan je 70ccquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Holy fuck, zo een carb is nog redelijk duur. Kan ik ook eerst die 70cc aanschaffen en iets laten de carb, racefilter en uitlaat?
jep, op me mt heb ik er laatst een van meer dan 200 opgezetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Hhahaha ja daar heb je een puntKlopt het dat een simpele carb al over de 100 euro is?
70cc nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Voor ik dit topic start: Ik ben op de hoogte van de nederlandse wetgeving, en heb weinig trek in moraalridders. Gekots op bromfietsen, of het duiden op het feit dat een tomos niet cool is, mag in de daarvoor bestemde topics
Ik heb momenteel dus een Tomos S25, met een snelle uitlaat (std uitlaat met korte bocht, ipv. s-bocht). Met deze uitlaat haal ik 10km/h winst.
Nu wil ik deze zomer een beetje sprintjes trekken, en dan heb je niks aan 40km/h. Hoe kan ik dit het beste opvoeren?
Ik zat te denken aan een 70cc eurokit. Heb ik dan nog meer onderdelen nodig? Moet ik mijn carburateur dan vervangen?
Wat doet een filter / powerfilter eigenljk? Die dingen kosten geen drol (net geen tientje), maar helpt het de performance / geluid van mijn brommer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |