Kan het alleen maar beamen.... ik vond de N64 de beste machine ! Maar dat is mijn nederige mening !quote:Op maandag 23 mei 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds de N64 zijn het al zware tijden voor NintendoBring it on
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
Gullit weg bij Feyenoord... *zucht*
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu nog dat hele voetbal weg, zijn we van al het gezeik af.
Stom van Feyenoord. Beter besteden ze wat meer geld, Gullit is een trainer met charisma.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
Gullit weg bij Feyenoord
door onze redactie
AMSTERDAM - Ruud Gullit vertrekt bij Feyenoord. De trainer heeft zelf zijn ontslag ingediend. Gullit kende met de Rotterdammers een dramatisch seizoen. Feyenoord eindigde in de competitie op een vierde plaats en werd in de Amstel Cup en Uefa Cup voortijdig uitgeschakeld.
Assistent-trainer Zjelko Petrovic volgt Gullit en verlaat eveneens De Kuip. Gullit was slechts één seizoen als hoofdtrainer in dienst van Feyenoord. De 42-jarige volgde vorig jaar zomer Bert van Marwijk op, die naar Borussia Dortmund vertrok.
Gullit wilde maandag van voorzitter Jorien van den Herik horen wat er voor komend seizoen mogelijk zou zijn. "Ik wilde weten of Feyenoord mijn plannen zou kunnen invullen. Ik had al mijn twijfels of dat zou lukken." Het antwoord was negatief, Gullit mocht van de clubleiding niet de gewenste spelers halen.
Gullit vond eveneens dat de Rotterdamse leiding te weinig vertrouwen in de technische staf had. "Zejlko en ik hadden vaak het gevoel dat we er alleen voor stonden. Daardoor voelden we ons wel eens moedeloos en machteloos." Toch bleef Gullit tijdens het seizoen strijdbaar. "Ik heb me niet laten piepelen. We wisten dat dingen van binnen de club werden doorgespeeld naar de media. Helaas heeft niemand daar iets tegen gedaan. Er is niemand opgestaan die heeft gezegd dat dat afgelopen moest zijn. Daardoor bleef het altijd onrustig."
Voor Gullit was Feyenoord zijn derde club als trainer. Eerder stond hij aan het roer bij de Engelse clubs Chelsea en Newcastle United. Met Chelsea won hij in het seizoen 1996/1997 als eerste buitenlandse trainer de Engelse FA Cup.... *zucht*
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Shaun of the Dead
Blind gekocht,... lijkt me geweldig !quote:
Als je van zombie-films als Dawn of the Dead houdt is hij geweldig. Het is een parodie.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef Chocobo het volgende:
Blind gekocht,... lijkt me geweldig !
Erg goede film. Die scene waarin hij over de schutting wil springen... zo droog.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
Als je van zombie-films als Dawn of the Dead houdt is hij geweldig. Het is een parodie.
Mondquote:Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Erg goede film. Die scene waarin hij over de schutting wil springen... zo droog.
Gijs... het gaat over een scene met een schutting; het is niet zo dat ik het over de belangrijkste plot twist van de film heb of zo.quote:
Mondquote:Op maandag 23 mei 2005 16:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gijs... het gaat over een scene met een schutting; het is niet zo dat ik het over de belangrijkste plot twist van de film heb of zo.
wie ben jij eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 17:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is veel te lekker weer in Delft, ben ik een alcoholiste als ik nu een pilsje ga pakken![]()
wordt eind van de week nog veeeeeeeeel warmerquote:Op maandag 23 mei 2005 17:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is veel te lekker weer in Delft, ben ik een alcoholiste als ik nu een pilsje ga pakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |