En ik krijg die extreme filmpjes niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle klassen worden voorgesteld en er wordt ingegaan op je eergevoel
Ja is de 'ziek' johquote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef O-Ren het volgende:
He heerlijk
Die neger is ziek thuis.![]()
En ik maar hard werken![]()
Dramaqueenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ik krijg die extreme filmpjes niet?
Downedquote:Op maandag 23 mei 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik er natuurlijk wel naar linken:
http://academ.hvcc.edu/~00663054/Recollection.wmv
quote:
Die slappeling is iedere maand wel ziek hequote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef O-Ren het volgende:
He heerlijk
Die neger is ziek thuis.![]()
En ik maar hard werken![]()
Kan je Sieg en Reshem nog herinnerenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die slappeling is iedere maand wel ziek he
Ben benieuwd hoe hij Skies vindquote:Op maandag 23 mei 2005 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat is Strol's nieuwe naam,... Koude Dramaqueen
Ik denk dat hij hem kut vind en in de V&A gooitquote:
Ze hadden nooit de vrijheid mogen ruiken Gijs in 1890quote:
Binnen een week?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem kut vind en in de V&A gooit![]()
Jaquote:
Whahahahahaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaHij is zoek geraakt in de gamewereld. Verleid door de dark side van creditcard orders en Ebay! Het is een verloren zaak.... moge Bahamut hem kracht geven zijn weg terug naar de game-wereld te vinden........... zelfs kiezeltjes kunnen hem niet terug naar het pad brengen....
Gijs er zijn nog zoveel games op de markt die hij cool gaat vinden,.....quote:Op maandag 23 mei 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WhahahahahaIk denk dat het komt door de Nintendo DS en Chantal. Hij ziet haar zoveel plezier met dat ding hebben en hij mag er niet mee spelen. In de hoop ook plezier te vinden in games koopt hij heel veel console games maar die bieden een ander soort ervaring die hij zoekt.
Een extra DS is de oplossing.
Net een roeiboot van 12 meter gehuurdquote:
Hahaha, natuurlijk. Dragon Quest en Final Fantasy gaat hij geweldig vinden. En Zelda natuurlijk. Okami, We love Katamari, genoeg te doen nogquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs er zijn nog zoveel games op de markt die hij cool gaat vinden,.....Strol is me er een
Misschien geneest hij met de tijd. Ik hoop het...........
![]()
*Romantisch in vinger hapt*quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
*middelvinger opsteekt naar Cho en Noot*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |