Heel mooi... confectie of MTM?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:55 schreef Mastroianni het volgende:
[[url=http://img196.echo.cx/img196/63/rozebarba16xz.th.jpg]afbeelding][/URL]
bij mij was het ongeveer ¤9,25 voor 1 longsleevequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:42 schreef Soldier2000 het volgende:
Dat asos webshop gebeuren werkt dat een beetje? Is het te vertrouwen? Wat zijn de uiteindelijke verzendkosten?
Topquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:42 schreef Soldier2000 het volgende:
Dat asos webshop gebeuren werkt dat een beetje? Is het te vertrouwen? Wat zijn de uiteindelijke verzendkosten?
Het is zeker niet mijn kleur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:55 schreef Mastroianni het volgende:
[[url=http://img196.echo.cx/img196/63/rozebarba16xz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Thx, van waar versturen ze het eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Coconut het volgende:
[..]
Top. Pakketje wordt binnen 10 dagen bezorgd, je krijgt netjes een mailtje als iets uitverkocht blijkt te zijn + je geld terug natuurlijk. Retourneren gaat ook prima. De verzendkosten hangen af van het totaal gewicht en/of de prijs van wat je besteld hebt en met de discount code 'dubit' krijg je sowieso 15% korting
.
UKquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:18 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Thx, van waar versturen ze het eigenlijk?
Kan je hem beter laten stomen en buiten hangen dan hou je dat stugge veel langer. Ik heb hem ook, topbroek! Maar heb hem dus wel een keer gewassen en de kleur blijft wel hetzelfde, maar het stugge is eraf. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:50 schreef JopJuh het volgende:
Ja en betaal dan dik 140 euro[ Deze kostte 90 euri (afgeprijst) ] , dat stugge is juist heerlijk en het donkerblauw is zoooo mooi
Is deze niet uit die M@W actie, van alle jeans voor 35, 34 of 55 euro (deze was ¤55)?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:20 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was WEL betaalbaar & hij zit lekker & ik ga hem wel wassen
Aha, ik heb hem onder meer laten liggen omdat ik hem een beetje standaard vond (en zoals JopJuh al zei, ook mijn maat was nauwelijks nog te vinden) maar kan iemand dan ff het 'resultaat' laten zien?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:20 schreef JAY-T het volgende:
Het is een Dry jeans, dus nog totaal onbehandelt.. naarmate je hem vaker draagt, en in de tussentijd niet wast creeer je je eigen washing..
Er is hier ergens een topic met zo`n broek met gat in de kontzak en wat wazige strepen erop maar vooral dat gat was lelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Aha, ik heb hem onder meer laten liggen omdat ik hem een beetje standaard vond (en zoals JopJuh al zei, ook mijn maat was nauwelijks nog te vinden) maar kan iemand dan ff het 'resultaat' laten zien?
Want er wordt aan alle kanten geroepen dat je ze niet moet wassen of het toch wel moet doen omdat ie dan nog mooier origineler wordt, maar ik heb er nog nooit een gezien die daadwerkelijk zo lang niet gewassen is
Ik weet wel een mooie foto waarbij je die broek orgineel ziet, en daarnaast een foto van die broek na 8 maanden ofzo.. echt super mooi resultaatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Aha, ik heb hem onder meer laten liggen omdat ik hem een beetje standaard vond (en zoals JopJuh al zei, ook mijn maat was nauwelijks nog te vinden) maar kan iemand dan ff het 'resultaat' laten zien?
Want er wordt aan alle kanten geroepen dat je ze niet moet wassen of het toch wel moet doen omdat ie dan nog mooier origineler wordt, maar ik heb er nog nooit een gezien die daadwerkelijk zo lang niet gewassen is
Ik zou het ook wel eens willen zien JAY-T, dus stop nou eens met die stage manquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Ik weet wel een mooie foto waarbij je die broek orgineel ziet, en daarnaast een foto van die broek na 8 maanden ofzo.. echt super mooi resultaat![]()
Zal die foto ff opzoeken als ik zo vrij ben van stage..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |