Het is een bendeleider reeks ja !quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
das echt n reeks en dat mag niet
![]()
dat vind jij, dat vind jij meningen verschillen daarom ben ik ook zo blijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:37 schreef Bendeleider het volgende:
Donna eet hooi donna eet hooi , je kunt zeggen wat je wil maar mijn helms is mooii
Dit hele topic was mijn idee. DUS !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuker dan mother-mother??
Dan moet je nog even oefenen![]()
je bent toch blinkyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Blinky het volgende:Snelkookpan, snelkookpan, ik ben linky en kan er wat van
Meeze Meeze, Maryse moet beter leren leze!quote:
Snelkookbier snelkookbier ,pijpen,neuken,fisten deed ik al in groep vier..quote:
schimmelhoer schimmel hoer, ja dat is je moeder ben jij nu even stoer !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:03 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Snelkookbier snelkookbier ,pijpen,neuken,fisten deed ik al in groep vier..
doe s lief doe s lief ,botvier je frustraties op mij ik ben hier de topicdiefquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
schimmelhoer schimmel hoer, ja dat is je moeder ben jij nu even stoer !
dat is waar, dat is waar, gelukkig sta je niet naast me want ik sla je in elkaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
doe s lief doe s lief ,botvier je frustraties op mij ik ben hier de topicdief![]()
lukt je niet lukt je niet , ik sla je al neer met alleen mn linkertietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat is waar, dat is waar, gelukkig sta je niet naast me want ik sla je in elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |