*kuch* IQ van een hooivork *kuck*quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet.![]()
Even op een serieuzere toon dan: ik ben niet kapot van die Kalou, maar als de bondschoach m zo'n aanwinst vindt dat hij absoluut versneld genaturaliseerd mot worden, dan zie ik het probleem niet zo. Ik bedoel: al die mensen die blčren over "11 nederlandsche jongens" die staan volgens mij net zo hard op de bank bij een doelpunt van Kluivert (of voor mijn part Yildirim of Bousatta destijds). Er spelen al sinds de jaren 60 (? die ene Surinaamse verdediger toch?) mensen met een andere achtergrond mee die toevallig mee hadden dat ze in een voormalige kolonie zijn geboren. Nou, dan kan dat geen punt zijn, dacht ik zo.
Of er nu een meneer versneld genaturaliseerd moet worden voor het nl elftal is een tweede. Het is neit praktisch om hem 5 jaar te laten wachten, want dan is hij misschien over zijn top of lamgeschopt. Dus als we nog lol van hem willen hebben moet het nu. We lieten Maxima ook niet 5 jaar wachten omdat ze zo'n geweldige aanwinst voor ons zou zijn, toch?
Eigenlijk vindt ik Kalou meer in aanmerking komen voor versnelde naturalisatie: over 5 jaar kan hij misschien niet meer mee. Maxima zit hoe dan ook wel lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor uitzonderingsgevallen wordt er individueel een afweging gemaakt, dus raar is het niet. Persoonlijk vind ik uitzonderingsgevallen in 99,9% niet noodzakelijk. 100% durf ik zo niet te zeggen, maar ik zou geen enkel geval weten wat in aanmerking zou komen, ook Maxima niet.
Ik of Kalou? Of Maxima?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
*kuch* IQ van een hooivork *kuck*
Niet persoonlijk bedoeld hoor.
Ik word ook niet persoonlijk, maar jouw vergelijking raakt kant noch wal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik of Kalou? Of Maxima?
Ook zeer intelligent dat je on-topic blijft, trouwens en niet persoonlijk wordt.
Over 5 jaar kan hij niet meer mee? Hij zit hier al een tijdje hoor, dus 5 jaar zal het niet meer duren. Verder vind ik het niet zo relevant of iemand goed tegen een balletje kan trappen of niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk vindt ik Kalou meer in aanmerking komen voor versnelde naturalisatie: over 5 jaar kan hij misschien niet meer mee. Maxima zit hoe dan ook wel lekker.
*proest* Eerst beweren dat ik het IQ van een hooivork en en dan beweren dat het geen persoonlijke opmerking is? Raakt dat wel kant of wal?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik word ook niet persoonlijk, maar jouw vergelijking raakt kant noch wal.
Ik heb het over die irrelevante informatie over Surinaamse Nederlanders etc.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
*proest* Eerst beweren dat ik het IQ van een hooivork en en dan beweren dat het geen persoonlijke opmerking is? Raakt dat wel kant of wal?
En die vergelijking is zo gek nog niet: we hebben het over twee personen die beide in aanmerking wilden komen voor versnelde naturalisatie.
En dan denk ik: Maxima zit wel lekker in dat paleis, met of zonder hollands paspoort. Heb ik niks geen last van either way.
Maar Kalou nu of over 5 jaar: hij is nu een jaar of 20, dus dan mis je 5 jaar van zijn goede jaren plus dat hij tegen die tijd misschien niet doorontwikkeld is (VdV, anyone?) of misschien zelfs lamgeschopt.
Wat is er scheef aan deze vergelijking?
Ook al is het nog 3 jaar, dan is het nog niet slim om die tijd niet goed te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over 5 jaar kan hij niet meer mee? Hij zit hier al een tijdje hoor, dus 5 jaar zal het niet meer duren. Verder vind ik het niet zo relevant of iemand goed tegen een balletje kan trappen of niet.
Hoezo? In dat eerste heeft ie mijns inziens gewoon gelijk. Onze Hollandse jongens bestaan al jarenlang voor de helft uit negers uit suriname of van surinaamse komaf, omdat dat toevallig een kolonie is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
*kuch* IQ van een hooivork *kuck*
Niet persoonlijk bedoeld hoor.
Waarom is dat irrelevant? Daarmee doelde ik op de kreten als "het moeten 11 nederlandse jongens zijn". Ik ga dus inhoudelijk in op eerdere posts. Dis zijn niet noodzakelijkerwijs van jou, nee, maar ze staan er evengoed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het over die irrelevante informatie over Surinaamse Nederlanders etc.
Waarom? Hij moet maar netjes wachten zoals ieder ander. Dat hij wat beter tegen een balletje kan trappen tegen een ander en met een Nederlands paspoort sneller naar Engeland kan vind ik geen argument om hem in een versnelde procedure te stoppen. Het gejank van de bondscoach ook niet, die heeft in Nederland niets te klagen. Genoeg bondscoaches die het met minder materiaal moeten doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ook al is het nog 3 jaar, dan is het nog niet slim om die tijd niet goed te gebruiken.
Of zijn kwaliteiten relevant zijn is idd een tweede. Maar áls het gebeurt moet het snel dan.
Dat zíjn Nederlanders. Hoe durf je hen te vergelijken met buitenlander Kalou. Zij hebben een band met Nederland vanwege het koloniale verleden van Nederland. Wat betreft de Turkse/Marokkaanse nazaten van arbeidsmigranten kan ik kort zijn: Zij zijn hier geboren en getogen. Maar Kalou kan niet eens Nederlands; Dat is gewoon een buitenlander.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom is dat irrelevant? Daarmee doelde ik op de kreten als "het moeten 11 nederlandse jongens zijn". Ik ga dus inhoudelijk in op eerdere posts. Dis zijn niet noodzakelijkerwijs van jou, nee, maar ze staan er evengoed.
En als je even nadenkt, dan zijn dat ook mensen die geen Nederlandse achtergrond hebben. Waarschijnlijk hebben ze iets meer voeling met het Nederlandsche, maar zelfs dat is te bezien.
Nee, ieder ander hoeft ook niet te wachten dat is nou juist het punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom? Hij moet maar netjes wachten zoals ieder ander.
Wat mij betreft wordt het gewoon niet meer mogelijk. Die Mia Haudina had wat mij betreft zilver voor Indonesië mogen winnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ieder ander hoeft ook niet te wachten dat is nou juist het punt.
Het gros van de mensen wel, voor sporters of mensen die zich het Koningshuis in neuken wordt weleens een uitzondering gemaakt. Dat mag wat mij betreft ook wel achterwege blijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ieder ander hoeft ook niet te wachten dat is nou juist het punt.
Maar nu dat nog niet zo is, is de beslissing van Verdonk over Kalou toch vreemd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gros van de mensen wel, voor sporters of mensen die zich het Koningshuis in neuken wordt weleens een uitzondering gemaakt. Dat mag wat mij betreft ook wel achterwege blijven.
Kijk, dat is dus het punt: zijn dit soort talenten reden tot versnelde naturalisatie. M.i. is dit juist een grensgeval: "wij" als voetballiefhebbers hebben meer baat bij een versnelde naturalisatie (hierna te spellen V.N.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom? Hij moet maar netjes wachten zoals ieder ander. Dat hij wat beter tegen een balletje kan trappen tegen een ander en met een Nederlands paspoort sneller naar Engeland kan vind ik geen argument om hem in een versnelde procedure te stoppen. Het gejank van de bondscoach ook niet, die heeft in Nederland niets te klagen. Genoeg bondscoaches die het met minder materiaal moeten doen.
Ja, Rita probeert te scoren over de rug van de voetballerij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar nu dat nog niet zo is, is de beslissing van Verdonk over Kalou toch vreemd?
Nee, het is eerder vreemd dat er in andere gevallen zo soepel mee om is gegaan. In de lijn daarvan is dit besluit afwijkend, op basis van hetgeen wat er afgesproken is, is het wel vreemd dat voorheen paspoorten werden weggegeven als spaarzegeltjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar nu dat nog niet zo is, is de beslissing van Verdonk over Kalou toch vreemd?
Of er een bondscoach van een nationaal elftal er voordeel uit kan halen of niet zou sowieso niet mee moeten spelen in de gehele procedure, want het is totaal niet relevant. Het is ook maar de vraag of voetballiefhebbers hier op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus het punt: zijn dit soort talenten reden tot versnelde naturalisatie. M.i. is dit juist een grensgeval: "wij" als voetballiefhebbers hebben meer baat bij een versnelde naturalisatie (hierna te spellen V.N.), maar is dit op nationaal niveau verdedigbaar?
En ja, Kalou is wat mij betreft ook niet top of the bill. Er is genoeg materiaal voorhanden. Maar als je toch voordeel van hem wilt hebben dmv een naturalisatie, doe dan maar VN
Okay: Mia Audina komt uit de voormalige kolonie Nederlands-Indië, evenals Simon Tahamata. Je opmerking over haar snap ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zíjn Nederlanders. Hoe durf je hen te vergelijken met buitenlander Kalou. Zij hebben een band met Nederland vanwege het koloniale verleden van Nederland. Wat betreft de Turkse/Marokkaanse nazaten van arbeidsmigranten kan ik kort zijn: Zij zijn hier geboren en getogen. Maar Kalou kan niet eens Nederlands; Dat is gewoon een buitenlander.
Dan nog dient hij gewoon voor Ivoorkust te spelen en die hardloper mag zijn rondjes rennen in een Keniaans hardloopshirtje.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:52 schreef Mwanatabu het volgende:
En ja, Kalou mag eerst lekker gaan inburgeren en Nl. leren. Dat hebben Audina en die Keyaanse hardloper ook gedaan.
Ja, dat is dus de vraag.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of er een bondscoach van een nationaal elftal er voordeel uit kan halen of niet zou sowieso niet mee moeten spelen in de gehele procedure, want het is totaal niet relevant. Het is ook maar de vraag of voetballiefhebbers hier op zitten te wachten.
Ook door Verdonk. Dus haar gedrag blijft vreemd, dat kan je toch wel toegeven, of deed je dat al met deze post?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, het is eerder vreemd dat er in andere gevallen zo soepel mee om is gegaan. In de lijn daarvan is dit besluit afwijkend, op basis van hetgeen wat er afgesproken is, is het wel vreemd dat voorheen paspoorten werden weggegeven als spaarzegeltjes.
Het is vreemd dat iemand die aardig kan zeilen, een orkest kan dirigeren of kan squashen ram-pats-boem een Nederlands paspoort kan krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook door Verdonk. Dus haar gedrag blijft vreemd, dat kan je toch wel toegeven, of deed je dat al met deze post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |