ik kan er nog precies 4 maanden van genieten want daarna zit ik in zuilenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lunetten is cewl, daar woonde een vriendin van mij
Dat moet je aan megter vragen, echter hij is vermistquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef R-Alph het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP vermeld onder het topic Uitgaan en vrije tijd
Ja, me wereld stort in..... JIJ SCHOREM!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
Ow sorry heb ik je aan het huilen gemaakt?..
zuiluh? is dat ook leuk?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan er nog precies 4 maanden van genieten want daarna zit ik in zuilen
hoe kom ik daar vanaf de europalaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess ik kan zeker wel gewoon busje 1 nemen dan he ??? die moet ik toch ook altijd al nemen om bij mijn stage te komen
het zou kunnen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess ik kan zeker wel gewoon busje 1 nemen dan he ??? die moet ik toch ook altijd al nemen om bij mijn stage te komen
Die is vrij, en moet vanmiddag werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moet je aan megter vragen, echter hij is vermist![]()
No wayquote:
Dat is hij wel vaker. Hij is volgens mij aan de diaree ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moet je aan megter vragen, echter hij is vermist![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
No way![]()
Ik loop stage hoor, en ik ben heel druk met werken![]()
Europalaan ? kun je dan niet ff een bommetje op mijn school gooien....quote:
dat is ook echt te merkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
No way![]()
Ik loop stage hoor, en ik ben heel druk met werken![]()
wil ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef R-Alph het volgende:
Waarom sta ik niet in de OP vermeld onder het topic Uitgaan en vrije tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |