Klopt, mijn aanwijziging was onvolledig. Inmiddels aangepast.quote:Op zondag 22 mei 2005 05:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gajus, met je link kom ik niet op dat plaatje uit.
Gezien mijn onbegaanbare internetverbinding en het late tijdstip, hou ik het voor gezien en ga nog wat slaap zien te vinden.
Welterusten Cioran en Gajus.
Dit eerste woord is dan ook de titel van het kunstwerk.quote:Op zondag 22 mei 2005 05:12 schreef cioran63 het volgende:
Bordeelbezoek op een doek van Felicien Rops.
Is alles wat ik vind.
Met of zonder uitroepteken? Maakt ook niet uit ... ik reken(de) het goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 05:18 schreef cioran63 het volgende:
Bordeelbezoek!
Kwam de schilder hiervan tegen tijdens een van mijn BdT-zoektochten en vond zijn werk wel wat hebben.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:16 schreef Augustina het volgende:
Leuke opgave. Ik ga mijn speurneus eens opzetten.
Aan mij denken??quote:Op zondag 22 mei 2005 14:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kwam de schilder hiervan tegen tijdens een van mijn BdT-zoektochten en vond zijn werk wel wat hebben.
Bij deze opgave moet ik een beetje aan AR denken, wellicht zou hij hem weten.
al is de gezochte kunstenaar niet super bekend, moet ik eerlijkheidshalve erbij vertellen
Je zusje, die ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Aan mij denken??
Nu ga je echt tever hoor AE!!
Ik zou eerder aan m'n zusje denken..
Dat is een prettig gevoel.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik voel me abnormaal lekker vandaag...
Het is net alsof alles wat goed is mij voortdurend omhelst en kusjes geeft...
Mooizo, dan zit je vol bruizende energie, dan houdt niets je tegen om te gaan zoeken naar de titel van dit vrolijke schilderij.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik geniet, en doe gewoon alsof er geen einde aan komt...
*blij wordt van zo'n berichtje.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik voel me abnormaal lekker vandaag...
Het is net alsof alles wat goed is mij voortdurend omhelst en kusjes geeft...
Je gaat toch niet dood he??quote:Op zondag 22 mei 2005 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een tunnel van licht en warmte.
Zodoende Alles Positief.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef Augustina het volgende:
[..]
*blij wordt van zo'n berichtje.
Ik kan nog wel een hintje gebruiken, AE.
Het zij je wederom vergeven Do2... ik gun je dat.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 't te druk met zweven, AE...
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mensen, 1x raden wie er binnen afzienbare tijd naar bed gaat!
Tja, had je maar eerder moet komenquote:
Nou AR, het ligt in mijn bedoeling om op een redelijke tijd te gaan slapen vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, had je maar eerder moet komen
Nog veel plezier vanavond/vannacht!!
AE, doe jij het licht uit als je gaat slapen?? Maar laat het kleine lampje wel aan voor het geval Cioran nog langs komt
Slaap zacht allemaal!
Dat is niet gezegd, denk eerder dat het een moeilijk vindbare opgave is met de hints tot nu toe.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:29 schreef Augustina het volgende:
Mijn google-kwaliteiten laten te wensen over geloof ik.![]()
Bedtijd dus.
Fijne avond nog allemaal!
Daarom nog maar wat hints...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
... dat het een moeilijk vindbare opgave is met de hints tot nu toe.
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
... nou is het bijna een weggevertje ...
Helemaal juist!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:48 schreef Gajus het volgende:
titel: Wild Animals,
maker: Ril Livingston
AE, zijn jouw PC/netwerk haperingen inmiddels over?
Ik zal jou mentaal helpen bij het nakomen van jouw voornemen.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
... het ligt in mijn bedoeling om op een redelijke tijd te gaan slapen vandaag ...
Dat is attent van je.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik zal jou mentaal helpen bij het nakomen van jouw voornemen.![]()
Welke 'redelijke tijd' heb jij in gedachten?![]()
de weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens![]()
Héél dapper, meiske ... maar dan ook echt doen ... welterusten.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
... Laat ik er dan maar de positieve kant van inzien, dat geeft me een reden om een poging tot slapen te ondernemen. ...
Daar schiet ik niks mee op.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef Z het volgende:
Kijk is naar het linkje wat Gajus onder het plaatje heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |