Dat went echt heel snel, de eerste paar uurtjes zit je constant met je rechterarm tegen de deur te slaanquote:Op zondag 25 september 2005 13:57 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik moet daar wennen aan het links rijden
lijkt me wel apart... ook het schakelen.
Het leukste blijft (zelfs nu ik al ruim twee jaar in Australie woon) dat de "stuurhendels" voor de richtingaanwijzers en de ruitenwissers omgekeerd zitten. Dus ik heb nog steeds dat ik rechtsaf wil slaan en dat ik dan de ruitenwissers ineens voorbij zie komen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat went echt heel snel, de eerste paar uurtjes zit je constant met je rechterarm tegen de deur te slaanmaar na een tijdje weet je niet beter.
Ik heb voor stage een paar weken in Schotland gewerkt, en daarna vond ik Nederlandse auto's maar vervelend rijden. Maar ook dat was weer snel gewoon.
Je reflexen blijven nog wel 'rechts', bijv. uitwijken enzo. Heel irritant en gevaarlijk. En achteruit rijden gaat moeilijker.
gaat niet erg goed met openen.., blijf hangen bij de introquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Tallz het volgende:
Hee wij vertrekken dinsdag naar Australië, erg veel zin in natuurlijk. Voor de belangstellende: de verhalen zijn te volgen op http://www.2dudestrippin.nl.nu !!
Hier doet ie het wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef JPM01 het volgende:
[..]
gaat niet erg goed met openen.., blijf hangen bij de intro
maar veel plezier![]()
onder IE wel, onder firefox nietquote:
Werkt hier prima. Alleen bij informatie over jullie 2 staat niks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef Tallz het volgende:
Ik heb het ook in beide getest, wat doet het niet precies dan? Het intro nadat je op ENTER hebt geklikt..? Zie je het menu wel?
ik heb het probleem al boven water.., de popup killer pakt hem. persoonlijk zou ik dat ook niet doen met pop up aangezien veel mensen een popup killer hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef Tallz het volgende:
Ik heb het ook in beide getest, wat doet het niet precies dan? Het intro nadat je op ENTER hebt geklikt..? Zie je het menu wel?
hey sientje, veel plezier en ik volg je website op de voetquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:25 schreef appelsientje het volgende:
ff snel de groetjes vanuit Australië
het regent hier
Leuke sitequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Tallz het volgende:
Hee wij vertrekken dinsdag naar Australië, erg veel zin in natuurlijk. Voor de belangstellende: de verhalen zijn te volgen op http://www.2dudestrippin.nl.nu !!
Hallo,quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:25 schreef appelsientje het volgende:
ff snel de groetjes vanuit Australië
het regent hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |