Merci. Maar voor de rest wel grappig?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je onderwerp is een beetje donker, hoewel dat bij het regenweer past. Wat me dan wel stoort is de achtergrond die nogal rommelig en nietszeggend is. Halve auto's, te felle lichtpuntjes ..
Misschien een ander standpunt o die lantaarn met lastige achtergrond beter in beeld te nemen (kleiner f getal nemen om echte blur te krijgen)
Nou moet je me toch uitleggen waarom je de foto z/w gemaakt hebt. Zoveel contrast zit er niet in.. En je duif is wat overbelicht. Verder is het wel een okaye foto.quote:
overbelicht?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:40 schreef portier het volgende:
[..]
Nou moet je me toch uitleggen waarom je de foto z/w gemaakt hebt. Zoveel contrast zit er niet in.. En je duif is wat overbelicht. Verder is het wel een okaye foto.
Ik 9/10 keer in kleur, nu jij weerquote:Op zondag 5 juni 2005 17:39 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
overbelicht?
wtf?
btw, ik maak 9/10 keer alleen maar zwart/wit
Don't hotlink large images!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:54 schreef Xlarge het volgende:
[afbeelding]
Hier een amateur foto , van onze recente trip naar New York , mijn vriendin staat links van de foto , zelf vond ik hem wel mooi, het is alleen een beetje jammer dat hij niet helemaal scherp is links
Die tweede is wel lekker, maar bij beide en vooral bij de eerste heb ik heel erg het idee dat de foto 'stilstaat', terwijl die automaten altijd vol beweging zitten. Ronddraaiende schijven, knipperende lampjes, dat hoort toch wel een beetje bij de sfeer van zo'n automaat. Verder leuke techniek gebruikt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:24 schreef snopprinses het volgende:
maandje terug met analoog gemaakt op de kermis:
Als je macrofoto's van de bloemen uit je tuin gaat maken (wat iedereen doet met zijn/haar nieuwe camera), zorg er dan wel voor dat de bloem lekker knalt en dat de omgeving klopt. Je schutting is nou niet bepaald een eyecatcher en al je foto's zijn nogal mat, weinig felle kleuren (het was zeker bewolkt).quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:08 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn eerste pogingen met een digicam.
Mooie foto's! Mooie kleurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:24 schreef snopprinses het volgende:
maandje terug met analoog gemaakt op de kermis:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie kleuren, die bloemenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:08 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn eerste pogingen met een digicam.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |