Nog even ivm de discussie over SC-reeksen (ja ik lees het nu pas allemaal
![]()
)
Ik snap niet zo goed waar Frenkie (en de andere mods
![]()
) het idee halen dat een sc-reeks niet toegankelijk zou zijn voor nieuwe users... Als (vroeger) voornamelijk R&P'er heb ik een tijd terug de sc-reeks gevonden in GC (waar ik op dat moment niemand kende) omdat ik op dat moment gewoon behoefte had om eens over 'simpele' dingen te praten.
Altijd diepgaand zoals hier in R&P, hoeft ook niet en aangezien er hier nergens een plaats is om even over vanalles en nog wat te praten, ben ik maar uitgeweken.
Uiteraard voelde ik in het begin wel dat ik een buitenstaander was tussen de vaste groep sc'ers, maar even doorbijten en meepraten en je wordt er vlug opgenomen. Daarom vind ik eigenlijk het argument van Frenkie dat het enkel voor incrowd is, nogal zwak.
Als je hier op R&P de eerste keer post in gelijk welk topic val je toch ook niet op. Het is toch ook maar na een tijd posten dat ze weten van "ah, die kom ik hier regelmatig tegen"!?!?
Aangezien er zoveel behoefte is aan een sc-reeks (dat is nu al duideiljk gebleken) vind ik het best jammer dat één of twee mods zo tegen zijn (laat ons dan ook eerlijk zijn dat die ene mod er nog maar een korte tijd is en dus eigenlijk voornamelijk de mening van de andere overneemt, zo zie ik het toch). Openstaan voor vernieuwing is ook een kunst natuurlijk. En soms eens toegeven dat je verkeerd zat, is nog net iets moeilijker. Maar het zou nog zo geapprecieerd worden door de R&P'ers, dus waarom dan zo verdomd tegendraads doen? Is het het grote ego dat in de weg staat? Of het niet openstaan voor iets nieuws?
I wonder...