Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Zo'n gevoel heb ik altijd als ik in R&P ben....
Misschien dat de vraag niet opviel, maar gisterenavond postte ik al de vraag wat de mods precies onder slowchat verstaan, en waar ze de grens trekken. Misschien dat deze vraag alsnog beantwoord kan worden?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:
En het ligt er natuurlijk ook aan wat je onder SC verstaat. Tis niet zo dat de mensen gewoon nutteloos zitten te ouwehoeren... Het R&P blijft de achterliggende gedachte...
Goedemorgenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
Qua een algemeen sc topic, daar sta ik persoonlijk niet onwelwillend tegenover. Maar we willen wel graag alle neuzen dezelfde kant op hebben staan bij beslissingen.
En die consensus hebben we (nog) niet bereikt. Daar zijn we dus via andere kanalen mee bezig.
Dus laat ze nog steeds komen.. die goede argumenten voor een algemeen sc-reeks in R&P...
En uiteraard allemaal een hele goede ochtend.
Die heb ik vannacht inderdaad gemistquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:58 schreef DaMart het volgende:
Misschien dat de vraag niet opviel, maar gisterenavond postte ik al de vraag wat de mods precies onder slowchat verstaan, en waar ze de grens trekken. Misschien dat deze vraag alsnog beantwoord kan worden?
Bedankt voor de uitleg over wat SC in jouw ogen is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik vannacht inderdaad gemist.
Onder sc versta ik (in deze reeks) het zo goed als constante off topic geouwehoer tussen twee, drie users. Over zaken die niet of nauwelijks verband houden met het onderwerp.
Kun je zeggen: dat is de smeerolie. Klopt. Maar teveel smeerolie is ook niet goed. En nogmaals: van meet af aan was dat loud & clear gecommuniceerd.
Ja, ik viel een beetje in herhaling hequote:Je algemene SC post, daar kan ik me trouwens helemaal in vinden, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
quote:
Oh ok. Dat is bij deze dus duidelijk overgekomenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Ik heb me daar vannacht wellicht wat eufemistisch over uitgelaten, en wilde het zelf even duidelijk stellen.
Onzin Frenkie. Anders krijg niet keer op keer dezelfde discussie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
We zijn met drie mods mans genoeg om SC in de topics in de perken te houden.
En in verdediging, in ditzelfde topic is ook gezegd dat er nog eens naar die status aparte gekeken gaat worden. Het is een heel mooi ideaal om je policy in één keer volledig consequent door te voeren, maar ik vind dat je als user niet al te moeilijk zou moeten doen als het stapje voor stapje gaat en je van de stapjes op de hoogte gehouden wordt. Is al een behoorlijke stap boven het communicatieniveau van sommige andere crew tenslottequote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef dawg het volgende:
Oh, en HVJJN heeft hier kennelijk een status aparte, is me al een paar keer medegedeeld door o.a. Cc en DE. Dus jullie meten wel degelijk met 2 maten.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En in verdediging, in ditzelfde topic is ook gezegd dat er nog eens naar die status aparte gekeken gaat worden.
Waar jij fan en geen fan van bent doet volstrekt niet ter zake. Jouw persoonlijke mening is even irrelevant als de persoonlijke mening van ons allemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
De reden waarom ik er geen fan van ben staan ergens hoger..
Idd maar blijkbaar begrijpen ze dat hier niet. Moderators zijn er alleen om het forum in goede banen te leiden en niet om het naar hun eigen persoonlijke voorkeur te kneden...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar jij fan en geen fan van bent doet volstrekt niet ter zake. Jouw persoonlijke mening is even irrelevant als de persoonlijke mening van ons allemaal.
Oi sry CCquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:49 schreef Copycat het volgende:
Of je leest even de lopende discussie door, TGT....
Dat is nu dus de discussie die hier en achter de schermen plaatsvindt...
Done. Opmerkingen zijn verwijderd en tevens alle ander offtopic reacties.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand Xebro ff uit het boulimia topic trappen? 1x een grapje kan nog, maar nu wordt het echt heel vervelend.
En daar moet jij zo hard om lachen?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:34 schreef Bombie het volgende:
Er staan hier mensenlevens op het spel, dames en heren!
en het singles SC in GC dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:22 schreef Copycat het volgende:
We zijn eruit: Niet meer katten: SLOWCHATTEN!!!
Dat snap ikquote:Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat komt iig niet meer terug naar R&P.
Waarom komt de singlesreeks niet meer terug naar R&P? Past hier toch veel beter dan in GC.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
Dat komt iig niet meer terug naar R&P.
Ik wou het zeggen, maar hield wijs m'n mond...quote:
Kut-usersquote:
Je zeurtquote:Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom komt de singlesreeks niet meer terug naar R&P? Past hier toch veel beter dan in GC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |