dan was er op twee netten treurige televisiequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:16 schreef amokjeeh het volgende:
Het was inderdaad erg treurige televisie.
Het was eigenlijk nog treuriger dan het songfestivalquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan was er op twee netten treurige televisie
Maar dat is natuurlijk ook niet helemaal waar. Het parlement is niet de wetgevende macht. De hoogste wetgever in ons land is het parlement en de regering gezamenlijk. Voorts kunnen ministers, leden van het kabinet dus, middels algemene maatregelen van bestuur regels uitvaardigen. De minister dient weliswaar verantwoording af te leggen aan de tweede kamer en de twee kamer kan het vertrouwen in een minister of een heel kabinet opzeggen, maar de verkiezingen die dat onherroepelijk tot gevolg heeft, zijn niet altijd in het belang van de tweede kamer. Of eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:11 schreef Elroyb het volgende:
Het parlement is de wetgevende macht in Nederland, de regering bestaat alleen vanwege steun van de meerderheid in de kamer. De regering kan een besluit van de kamer niet zomaar naast zich neerleggen, het kabinet kan namelijk alleen besluiten nemen vanwege de steun in de kamer.
Is waar, maar het zijn wel hele goede vrienden van elkaar. De Bassie en Adriaan van Rtl4 zeg maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef StrayDog het volgende:
En altijd dat toontje...
Alsof ze zichzelf als dé intellectuelen van Nederland beschouwen, terwijl hun opmerkingen en vragen toch wel erg vaak niet bijster intelligent genoemd kunnen worden.
wat is daar de reden voor eigenlijk? ik zag hem idd gisteren ookal..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:45 schreef greatgonzo het volgende:
Die Dinand van Keen is er nu al voor de 3e dag achter elkaar ofzo
Mulder is net zo'n showman als de artiesten die daar komen. Voor de uitzending heeft ie tijdens een leuk onderonsje, de arm over de schouder, al even met de gast doorgesproken wat voor soort vragen hij gaat stellen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:20 schreef Fliepke het volgende:
Die mulder stoort mij nog het meest, die stelt altijd de meest domme vragen, echt gruwelijk.
Ik vind het knap dat die gasten zo netjes blijven, ik had ze allang de huid volgescholden.
Heb je het reclame blok bekeken tijdens de uitzending? Precies, Kane.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
wat is daar de reden voor eigenlijk? ik zag hem idd gisteren ookal..
Ja inderdaad, het is show, maar dan mag hij nog een keertje flink klap op zijn muil met een trein van me hebben, voor de showquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mulder is net zo'n showman als de artiesten die daar komen. Voor de uitzending heeft ie tijdens een leuk onderonsje, de arm over de schouder, al even met de gast doorgesproken wat voor soort vragen hij gaat stellen.
Op het moment dat hij iemand uit laat spreken, of vol interesse gaat luisteren, dan weet de gast niet meer wat ie aan hem heeft.
Het is show.
De enige die ik nog verdenk van enig oprechtheid is v. Dorp.
Neen. Dan ga ik altijd zappen.. ik kijk vaak twee dingen tegelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
Heb je het reclame blok bekeken tijdens de uitzending? Precies, Kane. Belangen...
Het interview met Verdonk was een aanfluiting, 99% van het gesprek ging over die ene voetbaler die geen vervroegde neutralisatie kreeg en 0,5 % ging over de grondwet en de andere halve procent ging op aan gegiechel met een stel cabaretierres.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:27 schreef sizzler het volgende:
Ik kan het nieteens meer aanzien. Jammer wat ik had Verdonk wel willen zien.
Afleveringen staan zeker niet op internet?
* heiden6 mompelt iets over joden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef SouthernSun het volgende:
en hij heeft me nog nooit fooi gegeven verdomme. krent
edit: dan bedoel ik barend dus
As usual.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het interview met Verdonk was een aanfluiting,
Right you arequote:Op woensdag 25 mei 2005 01:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
As usual.![]()
Dat politici daar nooit wat van zeggen.Ik zou me doodergeren als ik daar aan tafel zou zitten.
Zie TTquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kan iemand mij voor morgen een uurtje of 10 even uitleggen wie de neuk B&v.D zijn?
Dan weet ik ook weer waar het over gaat.
Veel dank alvast.B-).
Ja man, ik zou willen dat Boudewijn het van 'm overnamquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:49 schreef sizzler het volgende:
Alleen Menno Buch vond ik nog wel interessant met zijn gekleurde joker-handschoentjes.
Maar die is niet meer.![]()
Ah, de paarse krokodil. Ook zo'n aanfluiting.quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Paarsekrokodil
De grap van Frits die geen grap was
Dat was het dan![]()
gisteren werd hij helemaal afgebrand door beide heren , mijnsinziens onterrechtquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:52 schreef Tichelaar het volgende:
Jan Mulder is de beste van het team. Hij heeft overal een mening over.
Precies, Frits dacht even te moeten pochen over zijn vakkundigheid op dit gebied. Maar Frits vergeet dat hij zo vastgeroest is als de pest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gisteren werd hij helemaal afgebrand door beide heren , mijnsinziens onterrecht
Ah, dat is dan weer duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie TT![]()
Het zijn overigens twee journalisten, die een praatprogramma hebben. Eerst waren ze scherp en niet bang om iemand tegen de schenen te schoppen.
Totdat ze een paar klappen hebben gekregen van een paar Hells Angels en hun geloofwaardigheid verloren, door als een stel honden met hun staart tussen hun benen, tegen alles op begonnen te rijden.
Daarbij heeft dhr. Barend een enorme vriendenkring opgebouwd waardoor hij nooit meer kritisch kan zijn.
Intussen heeft Barend nog een paar leuke jobs voor zijn dochtertje kunnen regelen binnen de omroep en zit inmiddels op rozen.
De gehele groep stapt over naar Talpa (Tien) en zal nog een jaartje (dat roepen ze al een paar jaar) de nederlandse ether gaan vervuilen met hun gebrabbel. Een programma wat waarschijnlijk shownieuws nog zal overtreffen.![]()
quote:
politici moeten daar gewoon niet meer heen gaan,quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
As usual.![]()
Dat politici daar nooit wat van zeggen.Ik zou me doodergeren als ik daar aan tafel zou zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |