Niet. Heb ze weggestopt in een diep gat en daar blijven ze de komende tig jaren zitten . . .quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef Hallulama het volgende:
Na het besef van het bovenstaande, vraag ik mij af, hoe blij bent u met uw emoties?
ik denk dat als je zelfvertrouwen hebt, dan krijg je sowieso minder negatieve emoties. En als je gevoelloos wordt, dan zullen je emoties er ook niet meer uit komen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:41 schreef Patrietsia het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe je kunt leren (negatieve) emoties niet te laten manifesteren. Kun je hier een korte samenvatting van geven??
onderdrukken is hetzelfde als niet laten manifesterenquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:49 schreef Patrietsia het volgende:
maar er zijn genoeg negatieve emoties te noemen die niets met zelfvertrouwen te maken hebben; rouw, angst, medelijden, machteloosheid, verdriet om maar wat te noemen. Dat zijn menselijke reacties waarvan ik me niet kan voorstellen dat je ze helemaal kan voorkomen (onderdrukken dat wel, maar niet laten manifesteren?? no way).
Ik heb best veel zelfvertrouwen en sta dan ook zeker in het leven. Wel bemerk dat ik de laatste tijd vrij gevoelloos ben voor gejank van derden om mij heen. Eerlijk gezegd negeer ik het gewoon of zeg ik: wat is er? En daarna heel nonchalant te reageren. Maar ik zeg dat niet echt om medelijden maar meer uit fatsoen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik denk dat als je zelfvertrouwen hebt, dan krijg je sowieso minder negatieve emoties. En als je gevoelloos wordt, dan zullen je emoties er ook niet meer uit komen..
maar ik ben blij met m'n emoties, kon ze vroeger nooit uiten, nu gelukkig wel weer. En ook al komt het soms niet goed uit, het is beter dan helemaal geen emoties te hebben.
het is ook vaak zo, hoe meer zelfvertrouwen iemand heeft, hoe minder zin die persoon heeft om naar gejank van anderen te luisteren, dus dan zal dat het wel zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik heb best veel zelfvertrouwen en sta dan ook zeker in het leven. Wel bemerk dat ik de laatste tijd vrij gevoelloos ben voor gejank van derden om mij heen. Eerlijk gezegd negeer ik het gewoon of zeg ik: wat is er? En daarna heel nonchalant te reageren. Maar ik zeg dat niet echt om medelijden maar meer uit fatsoen.
Heeft dit met elkaar te maken?
Meen je dat serieus? Aaai, ik voel me namelijk vrij gevoelloos op zo'n moment, maar ik heb dan zoiets van, mens zeik niet en ga weer aan 't werk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
het is ook vaak zo, hoe meer zelfvertrouwen iemand heeft, hoe minder zin die persoon heeft om naar gejank van anderen te luisteren, dus dan zal dat het wel zijn
Oh, ik voel me best goed en redelijk vol zelfvertrouwen nu, maar als een ander gaat janken, jank ik meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
het is ook vaak zo, hoe meer zelfvertrouwen iemand heeft, hoe minder zin die persoon heeft om naar gejank van anderen te luisteren, dus dan zal dat het wel zijn
Als ik in een kutbui ben, ga ik geen mensen opzoeken, ga ik lekker muziek luisteren tot ik me weer happier voel. Als ik vrolijk ben, zal iedereen het weten ook!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef LaZZ het volgende:
Inderdaad, helemaal waar. Vanbinnen vreet het aan je. Overigens heb ik dat heel m'n leven en uit ik vooral negatieve emoties minimaal. Positieve emoties uit ik daarentegen met plezier.
Helemaal waar dame. Waarom zou je iemand anders opschepen met al die shit. Gewoon je eigen plekkie hebben waar je tot rust kan komen en je bent al op de helft.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Als ik in een kutbui ben, ga ik geen mensen opzoeken, ga ik lekker muziek luisteren tot ik me weer happier voel. Als ik vrolijk ben, zal iedereen het weten ook!!Komt gelukkig best vaak voor!! Als ik maar af en toe me eigen tijd heb, gaat alles okidoki
ja maar ik denk als je zelf niet lekker in je vel zit, jank je met iedereen meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, ik voel me best goed en redelijk vol zelfvertrouwen nu, maar als een ander gaat janken, jank ik meeLigt er wel aan wie er jankt natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |