Heb het opgezocht op de kaart en ze liggen idd niet heel ver uit elkaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is volgens mij om de hoek bij mijn hotel in London, de vorige keer:
[afbeelding]
Jammer dat het van binnen zo afschuwelijk lelijk is. De inrichting van de kamers vooral.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:02 schreef Typmuts het volgende:
Dat hotel ziet er zooooooooo mooi uit!
HEEEEEE!! Daar was ik ook 2 weken geleden!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef Spuit het volgende:
savoy othon hotel, Av. Copacabana, Rio de Janeiro
[afbeelding]
Mooi!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Gumtree het volgende:
Dit hotel is onderdeel van een kuuroord, en geheel gebouwd naar idee van de beroemde kunstenaar Hundertwasser.
Die is zeer mooi! Maar wat wil je, Hundertwasserquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Gumtree het volgende:
We willen ook nog een keer hier slapen
[afbeelding]
Dit hotel is onderdeel van een kuuroord, en geheel gebouwd naar idee van de beroemde kunstenaar Hundertwasser.
Met dien verstande dat Gaudí een echte, vernieuwende, invloedrijke architect was. Hundertwasser was zo'n honderd jaar te laat om echt vernieuwend te zijn en was bovendien geen architect te noemen, maar eerder een decorateur die met name enkele bestaande gebouwen opnieuw heeft aangekleed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Gumtree het volgende:
we gaan nu wel gigantisch offtopic, maar in het Hundertwasser werk zijn veel invloeden terug te vinden van Gaudi en Jugenstil (wat weer een link heeft met Gustav Klimt, welke net als Hundertwasser veel met goud werkte)
Zoiets staat ook in Goorquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Gumtree het volgende:
[afbeelding]
Schlosshotel Obermayerhofen (Steiermarken Oostenrijk), geweldige kamers, en een geweldige ambiance. Aangezien we 2 x per jaar in die regio zijn en daar echt komen is het een perfecte plek om even tot rust te komen.
We willen ook nog een keer hier slapen
[afbeelding]
Dit hotel is onderdeel van een kuuroord, en geheel gebouwd naar idee van de beroemde
kunstenaar Hundertwasser.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |