Want?quote:
Ja, die tip is goed, ik hou mer er te weinig aanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[..]
Practice what you preach....![]()
Verder alles okay?
nou, ik wilde het kamertje zo schilderen, dan is het af.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Dus je gaat vandaag weinig tot niks doen?
Jij bent te jong om dat te wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Kut is lekker.
Ocherm! Doet eens klikken dan...quote:
O ja! Goed bezigquote:Op zondag 22 mei 2005 01:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ocherm! Doet eens klikken dan...
Wat zie je dan? Juist een hele mooie lijst met roze mapjes... allemaal oude LIF topics die we hierheen gesleept hebben.Allemaal dankzij jou!
Lekker een topicje openenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef Grobbenkuiken het volgende:
*plof* Grobs is verhuisd van een grote flat naar een arbeiderswoninkje, en ik heb er geen spijt van.De vloertjes zijn gelegd, electriciteit naar de schuur getrokken, tuintje in wording. Maar de vliering moet nog bevloerd worden. Tips zijn meer dan welkom.
Je hebt het er maar druk meequote:
Hmm rust... das op dit moment even voor 's nachts.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee. Heb je een tijdschema/limiet? Tis lekker weer, een dagje rust is misschien ook wel eens lekker?
Hoi...quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja! Dat is kut! Kan je het niet oplossen met een hand zand door de gewone latex?
Stoned of nuchter?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:31 schreef Conflict het volgende:
ik ga op de mountainbike een emmer structuurverf halen![]()
Verkapt 'Noem hier je tiet-cup'-topic, hm Conflict??quote:Op maandag 23 mei 2005 18:38 schreef Conflict het volgende:
Dame met kleine tieten aanwezig?
[GRATIS] T-shirt voor een mooi, klein meisje
Sorry, de jouwe zijn te grootquote:Op maandag 23 mei 2005 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verkapt 'Noem hier je tiet-cup'-topic, hm Conflict??![]()
Waarin je gaat klussen...?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Heejjj, ik heb eerste 3 uur vrij.
Da's stoer man.
hey, los van je nieuwe bed... wat is die achtergrond gaaf!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Conflict! Het is je gegund jongen!
*traantje mee weg pinkt...
En dit was mijn 'klus' project van de avond... Jawel, de schroevendraaier is er aan te pas geweest.
Mijn nieuwe bed!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |