quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:28 schreef B_BOY het volgende:
neej dat moet niet. dan zijn ze groter dan mij. (1,73)
FD er maar ook bij doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Wanneer zetten ze BHFH nou eens in een dwangbuis?
Blokhakkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind meiden met blokhakken er zowiezo al veel beter uitzien, omdat de benen mooi lang lijken. Korte meiden van 1.65 en lager zouden van overheidswege verplicht moeten worden om op blokhakken, of naaldhakken te lopen, omdat het contrast met de steeds langer wordende Nederlandse man anders te groot wordt! Ik vindkorte meiden op blokhakken erg geil, beter nog dan die lange nederlandse steltepoten die zonder blokhakken 1.70-1.80 zijn. geef mij maar een mooie meid van 1.60 met blokhakken!!!
nietesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef MUUS het volgende:
Kunnen ze de grote sterke man uithangen bij het hulpeloze kleine vrouwtje ofzo.
Dat het nou in België veel voorkomt dat iedereen op van die schoenen loopt met die idioot dikke zolen. (Tenminste het valt me op dat daar veel schoenenwinkels zijn met zulke zolen, mijn Belgische familie loopt er ook mee). Hoeft niet te betekeken dat wij ook maar die zogenaamde trend gaan volgen. Een dunne hak is veel mooier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind meiden met blokhakken er zowiezo al veel beter uitzien, omdat de benen mooi lang lijken. Korte meiden van 1.65 en lager zouden van overheidswege verplicht moeten worden om op blokhakken, of naaldhakken te lopen, omdat het contrast met de steeds langer wordende Nederlandse man anders te groot wordt! Ik vindkorte meiden op blokhakken erg geil, beter nog dan die lange nederlandse steltepoten die zonder blokhakken 1.70-1.80 zijn. geef mij maar een mooie meid van 1.60 met blokhakken!!!
eens!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Ik vind van niet.. Een man moet juist in verhouding groot en sterk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |