Dit trek ik gemakkelijk tot mijn zestigste, dus is er van enige carrière is geen sprake meer, Einstein.quote:
Nope, was het ook niet van plan nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef Sanne het volgende:
Er wordt niet geneukt op de Lush meeting.
That's a promise.
pssst ... fok heeft een fotoboek gedeeltequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef Aventura het volgende:
Oja, foto's kunnen naar aventura@fok.nl.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:16 schreef coz het volgende:
[..]
pssst ... fok heeft een fotoboek gedeelte
bovenaan de pagina staat zo'n selectieding aan de rechterkant die klik je aan en selecteer je Fok!fotoboek
of je gaat direct hier heen http://fotoboek.fok.nl/
Als lurkers toegelaten zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:23 schreef coz het volgende:
ah ...
wil je een vergelijkbaar topic als [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2] maken maar dan
[m/v] [boe's neuklijstje] sexy en gewaagd
Somsquote:
Oh, ik zie nu je vraag pas.quote:
Ja. Ga maar vast in de rij staan... Boe komt zo...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Krijg je dan ook automatisch iemand aangewezen waarmee je het moet doen dan?
ik was vergeten te quoten, my bad dat je het niet snel zagquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu je vraag pas.
Kom je vrouwen tekort? Zet me er dan maar op hoor.
boe ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:04 schreef Rhoona het volgende:
Neuklijstje...?
Kan Boe zo goed neuken dan...?
Kan het je wat schelen dan, Sandertje?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Krijg je dan ook automatisch iemand aangewezen waarmee je het moet doen dan?
Jane, het was jouw beurt vanavond he?quote:
Zet er dan bij mij ook ff bij dat ik vrouw ben. Straks vergissen mensen zich nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef coz het volgende:
ik was vergeten te quoten, my bad dat je het niet snel zag
Ehhh, beurt met wie bedoel je, Sanne?quote:
die iemand aangewezen kreeg he?quote:
Jeetje.... ik krijg het nog druk.quote:
Heb je uberhaupt nog voorkeur, of zeg je nou nee, doe er maar een.quote:
Ja, hoor.quote:
Jane.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef Rhoona het volgende:
Ik snap er nix van hoor... Ga ook echt niet lezen of zo.... Zet me maar op het lijstje, ik hoor er graag bij
K.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef Rhoona het volgende:
Ik snap er nix van hoor... Ga ook echt niet lezen of zo.... Zet me maar op het lijstje, ik hoor er graag bij
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Zet er dan bij mij ook ff bij dat ik vrouw ben. Straks vergissen mensen zich nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |