overwegend mee eens, maar ik heb wel eens een goede en zeer lekkere maaltijd gehad in een vliegtuig...dus het kan wel...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Eten in een vliegtuig is nooit lekker
Maatschappij?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:50 schreef David Letterman het volgende:
[..]
maar ik heb wel eens een goede en zeer lekkere maaltijd gehad in een vliegtuig...dus het kan wel...
Een tv heb je bijna nooit op die korte vluchten(ik nog nooit gehad in ieder geval, alleen op langere trajecten). Vaak zijn dit ook kleinere vliegtuigen dus ook minder beenruimte ja. Hier moet je Onur Air niet op afzijken, en inderdaad wel voor weinig willen vliegen maar zeiken omdat het er 'goedkoop' uit ziet. Ik ben nog nooit met ze geweest maar zou er geen moeite mee hebben, ik hoor van mensen die er wel mee gevlogen hebben alleen maar goede dingen over(zal inderdaad ook te maken hebben met de controle waar ze onder staan, zoals eerder in het topic verteld).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef Mr_Ban het volgende:
Ik ben precies een jaar terug met Onur Air van en naar Turkije gevlogen en ik kan je zeggen: MINDERRRRRR
We beginnen met het interieur: in mekaar gekotste rommel; geen beenruimte, geen tv of wat dan ook, rammelende lampies en veiligheidsstuff, turkse veiligheidsinstructies
Voedsel/stewarding: weer troepie; je krijgt vreten wat je nog niet aan een zwerver zou voeren, de lelijkste stewardessen en bijna asociale bediening/hulp
Landing; allebei de keren met een smak neergekomen, volgens mij nog een keer gestuiterd en bij terugkomst een aardig eind te ver uit moeten rijden... moesten omdraaien om bij de juiste exit uit te komen
Verder top![]()
Edit: ben wel nog heel blijkbaar, dus zal wel goed komen verder...
Het is een goede maatschappij hoor. De maatschappij heeft in het verleden wel eens een keer in het nieuws gestaan......maar als alle incidenten van andere maatschappijen ook genoemd moeten worden in de krant kunnen ze beter een aparte krant maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef LENUS het volgende:
Vraag: hoe vliegt onor air hedendagen? Is het nog te vertrouwen of is het gewoon brak?
en toch ken ik geen één andere vliegtuigmaatschappij die zo vaak negatief in 't nieuws is gekomen.. er is áltijd wel iets met die vliegtuigen van hun.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:07 schreef Toeps het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat iedereen hier denkt vliegtuigdeskundige te zijn. Te weten wat veilig is en wat niet. Als ze iets plakken met ducttape, dan zal dat wel mogen hè? Anders zouden ze het niet doen. Ik heb ook een keer in een vliegtuig gezeten waar een bagagerek met ducttape vast zat, omdat deze anders steeds open ging. Klepje stuk, en zo. Maar goed, ze zullen echt wel weten wat ze doen.
Het feit dat ze zoveel in het nieuws kwamen, is omdat het een paar keer achter elkaar gebeurd.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en toch ken ik geen één andere vliegtuigmaatschappij die zo vaak negatief in 't nieuws is gekomen.. er is áltijd wel iets met die vliegtuigen van hun.
nee, dan betaal ik toch liever wat meer voor een fatsoenlijk vliegtuig
Ik ben ooit een keer met Sjonnie tours op vakantie geweest, daar kan je het wel een beetje mee vergelijken!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef LENUS het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn vliegtickets binnen, en wat bleek: ONOR AIR. Dat hadden ze van te voren niet gemeld. In de advertentie stond: u zal vliegen met Transavia of een andere gerenommeerde organisatie.
Vraag: hoe vliegt onor air hedendagen? Is het nog te vertrouwen of is het gewoon brak?
Loop nou niet zo te brallen LUL! Dat was jij niet maar de weledelgestrenge heer N. van Eequote:Op maandag 31 juli 2006 15:48 schreef Arid het volgende:
Ik ben ooit een keer met Sjonnie tours op vakantie geweest, daar kan je het wel een beetje mee vergelijken!!
ps. mag ik je xbox alvast hebben![]()
Deed ik ook bij intern airlines. Doe mij maar een fles red label zeg ik tegen die stewardess. Ik afrekenen en ik trek meteen de dop eraf en neem een flinke slok. Dat mens kijken joh.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:31 schreef Fiduci het volgende:
was ook van plan mezelf een stuk in de kraag te drinken![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:36 schreef Fiduci het volgende:
hahah lachen toch had het vorig jaar bij met iemand die heel erg bang was om te vliegen. had onderweg een fles bacardi geleegd en was er goed van onder de indruk. Zo zat dat hij helemaal aggressief werd. Hij zou de ruiten er wel even uit trappen en de bejaarde vrouw naast hem zou hij helemaal afslaan omdat ze hem aankeek.
Die flipte hem helemaal was blij dat dat gebeurde toen we bijna aan de grond stonden. Buiten het vliegtuid stonden de mannen met de blauwe pet, alias de politie, al te w88 om hem mee te nemen.
Pauper
Niet bekend bij me Minisuissequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |