Nee, net gewassen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef owned.for.life het volgende:
damn zit er nieuwe lak op ? want die ziet er nog serieus goed uit ik zal eens vragen aan me broer als ie niet iets voor hem is ik laat het nog ff weten
Ik zag je edit, no problem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Conflict het volgende:
Ik heb wel geboden maar zie net dat de auto veel te duur is in de maandelijkse kosten (minstens 80 euro per maand voor verz. en belasting).
Ik weet niet waar hier in Brabant precies is maar ik woon in Helmondquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zag je edit, no problem.
Hier in Brabant kost ie in de belasting zo'n 33/34 euro per maand (weet het niet helemaal precies) en de verzekering is natuurlijk afhankelijk van bepaalde factoren waar onder natuurlijk leeftijd.
ik had bij beide auto's 500 euro als dagwaarde ingegevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:36 schreef vannelle het volgende:
Tering, wat een verschil!
Ik dacht dat de verzekering naar nieuwwaarde ging? Je maakt mij niet wijs dat een Sierra 2x zo duur was als een Golf.
die automaten onder die Sierra's zijn zo brak dat je beter een handbak kan hebben.quote:
Alleen zo jammer dat ik wegens fysieke omstandigheden geen schakel kan rijdenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
die automaten onder die Sierra's zijn zo brak dat je beter een handbak kan hebben.
Mijn pa heeft toch jaren een sierra 2.3 automaat gereden zonder problemen........ Ik heb er zelf ook redelijk vaak mee gereden en het reed fantastisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
die automaten onder die Sierra's zijn zo brak dat je beter een handbak kan hebben.
Die ouwe Peugeot diesel (die 2.3 in die Sierra dus) hadden niet zoveel vermogen (65pk ofzo), dus dat is het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef fmase het volgende:
[..]
Mijn pa heeft toch jaren een sierra 2.3 automaat gereden zonder problemen........ Ik heb er zelf ook redelijk vaak mee gereden en het reed fantastisch.
Wie heeft het nou over een Peukepot diesel in dit topic?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Die ouwe Peugeot diesel hadden niet zoveel vermogen (65pk ofzo), dus dat is het probleem niet zo.
Maar met 120 pk en een stevige rijstijl worden ze veel te warm en gaan zo kapot.
Om nog maar te zwijgen over de V6-en met 150 of 210 pk...
geen diesel maar een v6 van 2.3 liter met 113pk.......quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Die ouwe Peugeot diesel (die 2.3 in die Sierra dus) hadden niet zoveel vermogen (65pk ofzo), dus dat is het probleem niet zo.
Maar met 120 pk en een stevige rijstijl worden ze veel te warm en gaan zo kapot.
Om nog maar te zwijgen over de V6-en met 150 of 210 pk...
M'n broertje heeft 2 sierra's 2.0i uit '92 gehad. De eerste kon naar de sloop omdat de distributieKETTING knapte en de motor in de soep liep.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:32 schreef vannelle het volgende:
Nou, dat is mooi positief!![]()
Maar het klopt inderdaad wel, dit ding heeft mij nooit laten staan.
Het enige wat kapot is geweest is een buitenspiegel als gevolg van voetballende jeugd (is uiteraard gerepareerd) en ik had een lekke band vorige week. Maar ja, die banden worden dan ook niet door Ford gemaakt.
Distributieriem zit er ook niet in, klopt. Heerlijk zo'n onderhoudsvrije ketting!![]()
Geen geluid WEL een probleem. Deze sierra was gewoon bij een ford dealer in onderhoud en ook maakte de ketting geen lawaai. Dus knapte gewoon.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat de ketting breekt komt eigenlijk alleen doordat ze er niet naar kijken als hij geluid begint te maken.
De ketting kan erg lang mee, maar de kettingspanner die op oliedruk draait heeft niet het eeuwige leven.
Als de ketting geluid begint te maken, loopt ie te klapperen en dan slaat ie eerst de geleiders kapot en vervolgens knapt ie.
Geen geluid = geen problemen.
PS. kick
Is niet automatisch een probleem natuurlijk. Of heb je liever dat het WEL geluid maakt? Of is een ketting sowiezo niks?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Geen geluid WEL een probleem. Deze sierra was gewoon bij een ford dealer in onderhoud en ook maakte de ketting geen lawaai. Dus knapte gewoon.
Iets wat niet zomaar mogelijk moet zijn maar de ford dealer vertelde dat dit wel vaker gebeurde.
Het was een reactie op pieter_pontiac die zegt dat de ketting alleen kapot gaat als er niet naar gekeken wordt en als hij geluid maakt.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is niet automatisch een probleem natuurlijk. Of heb je liever dat het WEL geluid maakt? Of is een ketting sowiezo niks?
Het blijft techniek, alles kan kapot, die ene nare ervaring van jou wil nog niet zeggen dat dat voor alle gevallen geldt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:13 schreef Woodbridge het volgende:
Het was een reactie op pieter_pontiac die zegt dat de ketting alleen kapot gaat als er niet naar gekeken wordt en als hij geluid maakt.
Inderdaad, paar kleine dingetjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:13 schreef Woodbridge het volgende:
Valt nog wel mee de dingen die voor de APK moeten gebeuren.
dus tochquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:50 schreef Mappy het volgende:
Pas vanaf donderdag weer te koop dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |