Komt er niks meer om 21:00quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef BMH het volgende:
Dat is het dus! We horen meer over de REVO binnen 12 maanden
Aaah vergeet ik m alsnog!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef PeeJay het volgende:
Nintendo Entertainment System + Gameboy + Game & watch + Super Nintendo Entertainment sytem + Gameboy pocket + gameboy color + Gameboy advance + Nintendo sixtyfour + game boy advanced System Portable + Gamecube + Gameboy Advanced Micro + Nintendo Dual screen + nintendo revolution = 512.000.000
REVOLUTIONquote:
omg je nagel wordt echt blauw als je erop slaat!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:00 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
de controllers
Sure, het wordt elke keer een dag naar voren geschoven en uiteindelijk is er gewoon helemaal niets, een flop.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Straks komt Reggie nog. Ik hoorde trouwens dat er mogelijk ook morgen wat komt, van die nintendo.com filmpjes.
Ja, zou je die ook kunnen aanpassen, met verwisselbare frontjes?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:01 schreef Steeven het volgende:
Nintendo heeft hints gegeven over de controller!
[afbeelding]
Yup, zo zal het nog maanden gaan tot de dag komtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sure, het wordt elke keer een dag naar voren geschoven en uiteindelijk is er gewoon helemaal niets, een flop.
Jij bent naïefquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef PeeJay het volgende:
Shigsy: 'Next year, when it's the year of the Revolution, we'll bring out everything from under the wrapping paper.'
hoeft nog nix te zeggen
Miyamoto heeft al genoeg gezegd. Check het interview op IGN. Het is over.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Reggie. Moet. Nog. Een. Interview geven. Mensen.
Wat ik lees:quote:
We zijn in onze kont geneuktquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ik lees:
- Mario 128 komt niet op de NGC
Mario 128 zou toch op de cube uitkomen en nu weer niet, beetje jammer allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
Zowieso is deze hele E3 een tegenvaller mbt Nintendo. Reggie heeft ook nog eens gelogen dat Mario 128 te zien zou zijn deze E3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |