Hey dp.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
PIJNBOOMPIT HOE KOM JE EROP
Oeps_Een_Scheetje, Oeps_Een_Scheetje, je kunt ook gewoon meedoen weetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
PIJNBOOMPIT HOE KOM JE EROP
dikke scheet dikke scheet hoe kan het dat jij dat altijd zo snel weetquote:
lekker zweten lekker zweten, hij was zen MSN vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
Ha die cer, ha die cer, was je net offline of stond je pc te ver?
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker zweten lekker zweten, hij was zen MSN vergeten
Koalakots, Koalakots waarom installeer je niet firefox................quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..
Dat heb ik al, dat heb ik al, maar dan doet mn msn geen balquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Koalakots, Koalakots waarom installeer je niet firefox................
mooi tapijt mooi tapijt windows is schijtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..
hoezo gaar hoezo gaar dit is echt wel raarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb ik al, dat heb ik al, maar dan doet mn msn geen bal
msn moet geupdate, msn moet geupdate, zonder dat doet ie echt geen reetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoezo gaar hoezo gaar dit is echt wel raar
Jij bent leuk jij bent leuk ! vind je het erg dat ik op de eerste date al neuk ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:22 schreef mother-mother het volgende:
net uit bed , net uit bed lekker liggen pitten en dan ging die wekker net (pas)
killer_mom killer_mom ja ze is nog niet helemaal wakker en dat is stomquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Killer_Mom het volgende:
mahammed mohammed, spelen met geweren doe maar in een ander bed
wtf, wtf kijk jij nou maar uit dat ik niet eerder pakquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij bent leuk jij bent leuk ! vind je het erg dat ik op de eerste date al neuk ?
al gedaan al gedaan, dus ga nou maar snel zitten op een gele banaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef Killer_Mom het volgende:
kleine jelle kleine jelle ga eerst eens de korsten van je piemeltje afpellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |