trustequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:13 schreef killswitch het volgende:
simsalabim, simsalabim je rukken voor een cam is niet slim
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:13 schreef killswitch het volgende:
simsalabim, simsalabim je rukken voor een cam is niet slim
http://www.rukkerforum.tkquote:
lekker ding, lekker ding, gepijpt worden is wel lekker met een tongpiercingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:09 schreef Kleefpasta3 het volgende:
neukteugel, neukteugel, gepijpt worden is minder lekker met een beugel![]()
bingoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:15 schreef Kleefpasta3 het volgende:
[..]
http://www.rukkerforum.tk
Hij zal ongetwijfeld dit bedoelen...
OT: visserswijf, visserswijf, gister ging er 1 een moslim te lijf!![]()
stomme koe stomme koe maar ik ben nog helemaal niet moequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
slapie slapie doen , als je nu niet gaat voel je jezelf n oen![]()
mogahoggent dan![]()
de vuile slet, de vuile slet, maarja haar vriendin was nou eenmaal lekkerder in bedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:21 schreef DeLux0r2 het volgende:
Ex-vriendin, Ex-vriendin, pijpen kon je lekker maar eht was beter dat je ging
fucking hell fucking hell , ik ga toch maar naar m'n bed heel snelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
stomme koe stomme koe maar ik ben nog helemaal niet moe
Whahahahaaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
de vuile slet, de vuile slet, maarja haar vriendin was nou eenmaal lekkerder in bed
een koelkast koelt, een koelkast koelt, dat was niet persoonlijk bedoeltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
fucking hell fucking hell , ik ga toch maar naar m'n bed heel snel
ej thanx hestomme koe
![]()
wist ik wel , wist ik wilde t ff zeker weten voordat ik naar bed ging heel snelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
een koelkast koelt, een koelkast koelt, dat was niet persoonlijk bedoelt
en dat weet je
Rode mier, Rode mier.. wie gehtst en moet je nog een bier?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
een koelkast koelt, een koelkast koelt, dat was niet persoonlijk bedoelt
en dat weet je
lekker ding lekker ding ik wist wel dat je daar vanui gingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wist ik wel , wist ik wilde t ff zeker weten voordat ik naar bed ging heel snel
trustah![]()
![]()
neuk gestaag neuk gestaag wat is dat nou voor domme vraagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Rode mier, Rode mier.. wie gehtst en moet je nog een bier?
lekker ding lekker ding ik dacht dat je naar bed toe gingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
rammadan rammadan 20 uur niet vreten nou dat duurt me toch te lang![]()
voute spelling i know
ging ik ook ging ik ook was n laatste stuiptrekking nu ik nog steeds mn sigaretje rookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker ding lekker ding ik dacht dat je naar bed toe ging
Blauwe gel, Blauwe gel... Het is hier donker en ik verveel me als hel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
neuk gestaag neuk gestaag wat is dat nou voor domme vraag
tank vol gier tank vol gier natuurlijk wil ik nog bier
bont en blauw bont en blauw met mij gaat het goed en met jou ?
klein kut kind, klein kut kind, moet dat nou altijd zo sexueel getintquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:33 schreef DeLux0r2 het volgende:
Teringhoer, Teringhoer, neuken doe je goed de rest intereseert me geen ene moer
potje vet potje vet ben je weer uit bedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
Ow dear, ow dear, Janetje is er weer...
fok!stoepkrijt, fok!stoepkrijt, weet je wel ik ben een meid...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:40 schreef DeLux0r2 het volgende:
Ow dear, ow dear, Gelukkig ben je zo'n toffe peer
ik zing ik zing en je bent een lekker dingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
fok!stoepkrijt, fok!stoepkrijt, weet je wel ik ben een meid...
Goh zeg hee, Goh zeg hee.... dat is nog niet eensch zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:52 schreef Janetje het volgende:
Ik baal erg, ik baal erg, mijn msn mag op de afvalberg...
nice and fine, nice and fine ik zie het je bent weer offlinequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:52 schreef Janetje het volgende:
Ik baal erg, ik baal erg, mijn msn mag op de afvalberg...
Hey dp.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
PIJNBOOMPIT HOE KOM JE EROP
Oeps_Een_Scheetje, Oeps_Een_Scheetje, je kunt ook gewoon meedoen weetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
PIJNBOOMPIT HOE KOM JE EROP
dikke scheet dikke scheet hoe kan het dat jij dat altijd zo snel weetquote:
lekker zweten lekker zweten, hij was zen MSN vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
Ha die cer, ha die cer, was je net offline of stond je pc te ver?
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker zweten lekker zweten, hij was zen MSN vergeten
Koalakots, Koalakots waarom installeer je niet firefox................quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..
Dat heb ik al, dat heb ik al, maar dan doet mn msn geen balquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Koalakots, Koalakots waarom installeer je niet firefox................
mooi tapijt mooi tapijt windows is schijtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..
hoezo gaar hoezo gaar dit is echt wel raarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb ik al, dat heb ik al, maar dan doet mn msn geen bal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |