Diequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die reacties van jou op slaanMet vaak alleen een "
" of "
"
Het is nogal irritanquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Diekomt zelden voor hoor..alleen hier boven
Ja weet ook niet waar ze vandaag komen![]()
Nee hoorquote:
Dus je erger je aan een ''quote:
Daar hadden we het niet overquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey geen ruzie in de tent he we moeten dit weekend als 1 persoon achter *dingetje* staan als ze voor ons staat te zingen
Nee, dat is niet het enige. Ik krijg soms nare flashbacks naar Orgi als ik jouw posts zie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dus je erger je aan een '''' die ergens staat? Dan scroll je toch naar beneden ofzo dan let je er niet op
Wat is dát nou weer voor vage vergelijkingquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het enige. Ik krijg soms nare flashbacks naar Orgi als ik jouw posts zie.
Oeh, ik ben een rasechte Bupatistquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och arme.
Natuurlijk niet.
Ik maak graag tijd vrij om de ware Bupatih in iemands hart te bevrijden.
Je moet niet langer meegaan in deze barre tijd met commercie, uitbuiting, merchandising en andere troep in deze veramerikaniseerde McDonalds-cultuur.
Het enige wat de mens nodig heeft is genoeg liefde van zijn/haar naasten.
En het Bupatisme kan daar voor zorgen!
Een rasechte Bupatist heeft niets anders nodig dan liefde en humor.
Als je er weer een hebt zal ik het je laten wetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat is dát nou weer voor vage vergelijking
Welke posts zijn dat dan volgens jouw?
Wat stomquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh, ik ben een rasechte Bupatist
Hoewel ik bijna Baputist schreef
Wij Bupatisten vergeven elkaar al snel, mijn waarde ZOWIEE / MissBliss.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh, ik ben een rasechte Bupatist
Hoewel ik bijna Baputist schreef
Ben je nu serieusquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, je "Ik kwam in de krant" topic is geniaal.!
.
Waarom werd dat zo snel gesloten?.
Ik moest heel hard hardop lachen..
Je hebt er gewoon geen één kunnen vindenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je er weer een hebt zal ik het je laten weten
Hebben ze waarschijnlijk gefixed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat stom
Ik had heel veel enters tussen die 2 zinnen maar die pakt ie gewoon niet![]()
Heb je nú pas mijn hele fobo-tekst doorgelezen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, je "Ik kwam in de krant" topic is geniaal.!
.
Waarom werd dat zo snel gesloten?.
Ik moest heel hard hardop lachen..
Dat is de kracht van het Bupatismequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij Bupatisten vergeven elkaar al snel, mijn waarde ZOWIEE / MissBliss.
Je dacht toch niet dat ik nu in 315.5 topics jouw quotes ga lopen kopieren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon geen één kunnen vinden
Heb ik in zoveel topics gereageerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik nu in 315.5 topics jouw quotes ga lopen kopieren?
Voor een recent voorbeeld, zie de beschuldiging naar mij toe naar aanleiding van een zeker lijstje van ene Boebiedoe.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is de kracht van het Bupatisme![]()
Ja, maar het is toch geen bug?quote:
2 vragen:quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nú pas mijn hele fobo-tekst doorgelezen?![]()
Tsja...het was een lemming van iemand die echt op de radio (o.i.d.) was geweest.
Zo om en nabijquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb ik in zoveel topics gereageerdstoer'
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
2 vragen:Wat is een lemming? (en nu niet met dat spel aankomen )
Hoe doe je die groene letters in je FoBo ?
Ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor een recent voorbeeld, zie de beschuldiging naar mij toe naar aanleiding van een zeker lijstje van ene Boebiedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |