Olaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef karoltje het volgende:
Oi!
Vakantie???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef babette21 het volgende:
weekendvakantie
[nou ja, over 3,5 uur]
[afbeelding] [afbeelding]
Ik wordt gedwongenquote:
BIJNA!Weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:09 schreef MissBliss het volgende:
Weekend
.........................
Ik heb geen plannen
Spelletjes en rose, klinkt als center parcsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef babette21 het volgende:
weekendvakantie
[nou ja, over 3,5 uur]
[afbeelding] [afbeelding]
Geef toe, je vindt het leukquote:
Warme chocomelquote:
nergens heenquote:
quote:
quote:
haha moet er niet aan denken....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef karoltje het volgende:
Spelletjes en rose, klinkt als center parcs.
Ik doe het elk jaar met studievriendinnetjesquote:
stomme spelletjes en drank, daar zijn wij ook goed in...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:28 schreef karoltje het volgende:
Ik doe het elk jaar met studievriendinnetjes. Hints spelen, bowlen, eeuwig veel wijn en snaai
! Genieten hoor
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:26 schreef BVO het volgende:
Dizer! Jij zou toch ooit naar Egypte gaan??
Ik ga deze zomer. Sharm el Sheikh..
Nou... is misschien best lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef karoltje het volgende:
[..]
Maar niet in combinatie met komkommersalade mag ik hopen!
Ik ga van half juli tot begin augustus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat zou dus vorig jaar gebeuren maar dan kon niet meer omdat Sharm el Sheikh is niet te doen in augustus
Want dan is het 50+ graden
Half juli is het al 50 gradenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga van half juli tot begin augustus..
Maar hou wel van beetje warm hoor..
.
Woei dat is niet de beste reistijdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga van half juli tot begin augustus..
Maar hou wel van beetje warm hoor..
.
Op Tenerife heb ik de thermometer ook de 50 graden zien bereiken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Half juli is het al 50 gradenDat ga je echt niet uithouden hoor
![]()
Tip: veel water drinken en niet uit de kraan!
ja, en??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef karoltje het volgende:
Monaco-Pisa-Florence-Perugia-Napels-Brindisi-Corfu-Brindisi-Rimini-Venetie-Milaan-Parijs.
Tenerife is anders. tenerife ligt aan zee..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Op Tenerife heb ik de thermometer ook de 50 graden zien bereiken.. Maar das een eiland he, voelt het toch altijd minder aan... naja, ik zie wel, heb er zin an.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |