Ja erg hequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef CherryLips het volgende:
50 minuten.
The Feeling traden ook nog geen uur op.
Infadelsquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:35 schreef Leonos het volgende:
Uurtje infadels ben je er ook aardig aan
Wat compleet offtopic is![]()
En ik tel maar 7 albumtracks... Ik zou verwachten van een band die nog maar 1 cd uitheeft dat die vrijwel de hele cd ook zou spelen. Maar goed, er zijn maar 4 nummers écht goed van het album en die spelen ze in ieder geval welquote:
Oh ja ze staan in Utrecht vanavondquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, pizza naar binnen schuiven en dan naar Tivoli.
Microfoonstandaard viel om...quote:Op zondag 12 november 2006 00:30 schreef CherryLips het volgende:
Pigeon Detectives waren ook tof, ik weet alleen niet wat er aan het eind gebeurde maar volgens mij ging er iets niet helemaal goed.
oh ok, maar die gozer was ook ineens van het podium, het leek wel alsof hij een rolberoerte had ofzo vanaf de plek waar ik stondquote:
"I bet you say that to all the girls" - dat deden ze vanavond ook namelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef soul114 het volgende:
Setlist komt redelijk overeen met die hierboven, na na en every day andersom waren omgedraaid.
Een na laatste song hadden ze het erover dat het een nr was die voor het eerst gespeeld werd.
En dat deden ze vanavond ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |