quote:Op zondag 22 mei 2005 12:53 schreef speknek het volgende:
Controller ziet er best comfortabel uit. Weet iemand wat die rare bult bovenop de console doet? Die vind ik wel een beetje jammer.
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:04 schreef twi het volgende:
Interessant trouwens, dat deel wat ze eraf halen zal dan de removable harddisk wel zijn.
tuurlijk als je ze van staal maakt vlikkeren ze door de vloerquote:Op zondag 22 mei 2005 10:28 schreef Yanderboi het volgende:
die controller ziet er niet uit... echt plastic to the max...
En toch lijkt me een alu-versie ook wel stoer... Kwestie van tijd natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tuurlijk als je ze van staal maakt vlikkeren ze door de vloer
Mwa, je kan gewoon tijdens het gamen je accu opladen.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef P-Style het volgende:
Ik vind die batterijen-blob aan de achterkant van die controller nogal lelijk!Zit dat niet in de weg voor je vingers? Dat had wel wat kleiner gemogen, of ze hadden het op z'n minst beter kunnen wegwerken... aan de andere kant heb je wel een beetje flinke accu's nodig, wil je dat ze een beetje lang mee gaan.
Laat ik het zo zeggen...ze zijn niet helemaal mongolide bij Microsoft. In vriendelijkere woorden: daar hebben ze wel aan gedacht.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef P-Style het volgende:
Ik vind die batterijen-blob aan de achterkant van die controller nogal lelijk!Zit dat niet in de weg voor je vingers? Dat had wel wat kleiner gemogen, of ze hadden het op z'n minst beter kunnen wegwerken... aan de andere kant heb je wel een beetje flinke accu's nodig, wil je dat ze een beetje lang mee gaan.
En dat is maar goed ook! Maar als je'm nou met een draadje aansluit, zou je die battery-pack er dan uit kunnen laten? Scheelt weer wat gewicht.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mwa, je kan gewoon tijdens het gamen je accu opladen.
Nee... dat dacht ik ook wel, maar het ziet er gewoon een beetje gaar uit, zo'n uitpuilend ding midden onder aan je controller. Als je er gewoon penlite's in kunt duwen, dan kun je zelf kiezen wat voor accu's je neemt, da's opzich wel iets positiefs!quote:En je vingers komen niet eens in de buurt.
...en die hdd. Dat toch wel een raar lang lomp ding wat eromheen zit.quote:
Dat had gekund ja. Alleen is het ding niet eens heel groot, ten tweede zijn harde schijven zo kwetsbaar als de tering. Tis dan wel misschien wat groot, maar in elk geval redelijk beschermd. En zeer waarschijnlijk beseft 90% van de console users niet dat een harde schijf kwetsbaar is, dus ach, ik vind het wel best. Allang mooi dat je dat ding kan afkoppelen en meenemen. Geen geheuegenkaartje meer nodigquote:Op maandag 23 mei 2005 01:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
...en die hdd. Dat toch wel een raar lang lomp ding wat eromheen zit.Dat had opzich toch wel wat compacter gekund?
Goed punt! Dat zal inderdaad wel de reden zijn van het formaat van dat ding. Ziet er overigens wel handig uit hoor, zo'n click-able HDD.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:10 schreef Rodie83 het volgende:
Dat had gekund ja. Alleen is het ding niet eens heel groot, ten tweede zijn harde schijven zo kwetsbaar als de tering. Tis dan wel misschien wat groot, maar in elk geval redelijk beschermd. En zeer waarschijnlijk beseft 90% van de console users niet dat een harde schijf kwetsbaar is, dus ach, ik vind het wel best. Allang mooi dat je dat ding kan afkoppelen en meenemen. Geen geheuegenkaartje meer nodig
Ik denk dat dat ook de reden is dat er "maar" 20 gig in zit. Wat alsnog erg veel is voor een console.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:12 schreef P-Style het volgende:
Ik neem aan dat Microsoft nog grotere versies op de markt gaat brengen.
Ik denk het niet. 20gig laptop harde schijf kost geen bal, heeft lage data density (minder snel kans op bad sectors en vertiefte harde schijf simpelweg gezegd) en is voor safe games en DLC echt méér dan genoeg. Andere voordelen van een laptop harde schijf is een lagere RPM en dus minder hitte, en dus minder koeling benodigt. Als laatste is het formaat natuurlijk lekker t.o.v. een "normale" harde schijf.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goed punt! Dat zal inderdaad wel de reden zijn van het formaat van dat ding. Ziet er overigens wel handig uit hoor, zo'n click-able HDD.Alleen vind ik die 20GB zo typisch. Zelfs 2,5" HDD's van 20GB worden nog amper gemaakt. Ik neem aan dat Microsoft nog grotere versies op de markt gaat brengen.
Nou ja... de hoofdreden lijkt mij dat dat toch het goedkoopste is.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat dat ook de reden is dat er "maar" 20 gig in zit. Wat alsnog erg veel is voor een console..
Haha tuurlijk komen die harde schijven, vooral als mensen van de media mogelijkheden gebruik gaan maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goed punt! Dat zal inderdaad wel de reden zijn van het formaat van dat ding. Ziet er overigens wel handig uit hoor, zo'n click-able HDD.Alleen vind ik die 20GB zo typisch. Zelfs 2,5" HDD's van 20GB worden nog amper gemaakt. Ik neem aan dat Microsoft nog grotere versies op de markt gaat brengen.
Dat is zo een geruchtquote:Op maandag 23 mei 2005 01:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... de hoofdreden lijkt mij dat dat toch het goedkoopste is.
Maar als ik denk aan al die downloadable content die komen gaat naar de xbox 360 (ook met die quasi-backward-compatibility waarbij je half nieuwe versies van je bestaande games moet installeren), de uitgebreidere Live-functies en ook media die je eventueel op zou willen slaan, lijkt 20GB me niet zo vreselijk veel meer.
Die dubbele dildo van de PS3 is designtechnisch ook "nogal" lelijk. Maar daar heb je dan weer geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef P-Style het volgende:
Tja... ach. 20GB zul je dan misschien niet zo héél snel vol krijgen, toch denk ik dat er nog grotere versies gaan komen. Ik bedoel... misschien zijn er ook wel mensen die hun 360 als media-center willen gebruiken, zònder XP mediacenter computer.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:26 schreef Rodie83 het volgende:
Dat is zo een gerucht
Stel dat ik de helft van mn game opnieuw zou moeten dlen. Dat is per game dan minstens een gigabyte. Of het zijn gewoon kleine files, of dit gerucht ain't true.
Wat betreft media functies, read my post above
Die heb ik zèlf toch ook al lelijk genoemd?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Die dubbele dildo van de PS3 is designtechnisch ook "nogal" lelijk. Maar daar heb je dan weer geen enkel probleem mee.
Misschien brengt Microsoft later nog een verbeterde controller op de markt! (zal niet de eerste keer zijn...)quote:Er zit redelijk wat electronica in die controllers, anders had MS hem wel ergens in een schuifje voorin verwerkt denk ik zo...
Ik zie niet in wat hier nog aan te verbeteren valtquote:Op maandag 23 mei 2005 01:32 schreef P-Style het volgende:
Misschien brengt Microsoft later nog een verbeterde controller op de markt! (zal niet de eerste keer zijn...)
Ik bedenk me net nog een reden waarom die harde schijf geen normale harde schijf is; tis geniaal tegen het mod circuit. Al krijf je dat omhulsel open, de grootste harde schijf die je er weer in kan krijgen is 80 (geloof ik). Bij de xbox 1 schroefde je m open en klaptje er een 160 gig in.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ach. 20GB zul je dan misschien niet zo héél snel vol krijgen, toch denk ik dat er nog grotere versies gaan komen. Ik bedoel... misschien zijn er ook wel mensen die hun 360 als media-center willen gebruiken, zònder XP mediacenter computer.
[..]
Die heb ik zèlf toch ook al lelijk genoemd?
[..]
Misschien brengt Microsoft later nog een verbeterde controller op de markt! (zal niet de eerste keer zijn...)
Opzich ziet 'ie er wel uit als een degelijke, functionele controller. Maar verbeteringen zijn altijd mogelijk natuurlijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zie niet in wat hier nog aan te verbeteren valt.
Er zijn al 2,5" HDD's van 100GB (die ook nog eens op 7200 tpm draaien!) En divxjes zul je inderdaad niet zomaar op de HDD van de 360 zelf kunnen gooien, maar stèl je hebt een gigantische cd-collectie die je op de HDD van je 360 wilt zetten...quote:Op maandag 23 mei 2005 01:36 schreef Rodie83 het volgende:
Ik bedenk me net nog een reden waarom die harde schijf geen normale harde schijf is; tis geniaal tegen het mod circuit. Al krijf je dat omhulsel open, de grootste harde schijf die je er weer in kan krijgen is 80 (geloof ik). Bij de xbox 1 schroefde je m open en klaptje er een 160 gig in.
En nogmaals, die media bende is voornamelijk streaming gebaseerd. Ik denk niet dat het mogelijk zal zijn je eigen divxjes op de harde schijf te planten, zegmaar
DUUR!quote:
HEET!quote:(die ook nog eens op 7200 tpm draaien!)
Mm. Tsja. De meesten hadden aan 8 gig al genoeg volgens mij, maar ja, je hebt ze ongetwijfeldquote:En divxjes zul je inderdaad niet zomaar op de HDD van de 360 zelf kunnen gooien, maar stèl je hebt een gigantische cd-collectie die je op de HDD van je 360 wilt zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |