OK, dit rund mag eerst een cursusje fotografie gaan doen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:28 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Werd oa op het rtl nieuws gezegd, ook hebben vele analisten dit voorspelt.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:10 schreef twi het volgende:
Waar kan ik lezen dat games 80 a 90 euro per spel gaan kosten? Want dat heb ik blijkbaar gemist...
ze draaien hun eigen nek om op die manier, ik doe dan iigquote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Werd oa op het rtl nieuws gezegd, ook hebben vele analisten dit voorspelt.
Toch lijkt het me iets te drastisch om waar te zijn.
Netjes hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[
[img]http://images.anandtech.com/reviews/tradeshows/2005/E3/day2/xbox360/back.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat ding steeds mooier worden.quote:
Heb je hem thuis staan dan?quote:
Het zijn nog foto's van dummiesquote:Op zondag 22 mei 2005 10:28 schreef Yanderboi het volgende:
die controller ziet er niet uit... echt plastic to the max...
PS controller al gezien, alledrie de generaties? OK then, stfu...quote:Op zondag 22 mei 2005 10:28 schreef Yanderboi het volgende:
die controller ziet er niet uit... echt plastic to the max...
WOW! Wat issie mooiquote:Op zondag 22 mei 2005 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[
[img]http://images.anandtech.com/reviews/tradeshows/2005/E3/day2/xbox360/back.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tis geen pspquote:Op zondag 22 mei 2005 12:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoop dat de batterijen van die controller wel een beetje lang meegaan. Niet dat ik naar een paar uurtjes alweer moet verwisselen.
Je kan ze tijdens het gamen opladen door gewoon een kabeltje er aan te doen. Geen probleem dusquote:Op zondag 22 mei 2005 12:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoop dat de batterijen van die controller wel een beetje lang
meegaan. Niet dat ik naar een paar uurtjes alweer moet verwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |