quote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef Sautor het volgende:
Wat ik ook las op het forum daar:
[..]![]()
Die van duitsland zijn al uitgelekt, ze komen ook in Bochum, das net over de grens zie ik net
edit2: Als je op de site van paradiso zoekt naar maximo park, dan staat daar 12 april. Weet alleen niet of dat klopt of niet
vorig jaar was ik erbijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
Die van 2006 had ik wel zien staan, die van daaronder is zelfs nog van 2005
Ik wou dat ik er bij was, maarja.. was op vakantiequote:Op maandag 5 februari 2007 17:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
vorig jaar was ik erbij![]()
En was er verder dodelijk saai publiek wat ook nog geen handje bewoog
Kwam er pas achter dat ze in de Melkweg waren nadat het et laat was, Lowlands kwam ik pas achter toen ik er dit jaar heengingquote:Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
November 2005 in de Melkweg waren ze vet hoor, evenals een paar maanden daarvoor op Lowlands![]()
Bedankt voor de songtekst nog. Zat ik er toch dicht bij met m'n Irish Lies...
En slechts 12 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze staan dus wel in de melkweg op 19 april..voorverkoop begint morgen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze staan dus wel in de melkweg op 19 april..voorverkoop begint morgen.
Voor een band als Maxïmo Park wil ik wel een stukje van mijn ziel afstaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar Grobbel..het is wel inAmsterdam
, hoor..
Is de nieuwe Max al af dan? Met de kleine zaal in de Melkweg is niets mis overigens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Liever Paradiso natuurlijk, vooral nu de melkweg ineens een stuk groter is![]()
Ehmm, wel zo goed als dacht ik. Tegen die tijd zeker wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:11 schreef Z het volgende:
[..]
Is de nieuwe Max al af dan? Met de kleine zaal in de Melkweg is niets mis overigens.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:00 schreef icebliss het volgende:
Kijken of er iemand meegaat, ik wil er iig graag heen![]()
één lelijke grote bouwputquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:50 schreef MaJo het volgende:
JeeIk ga met Lien
Wist trouwens niet dat ze al bezig waren met de Melkweg
Nouja, wel positief dat er een tweede bar bij komtquote:Het is zover!
De Melkweg is begonnen aan de grote verbouwing van The MAX. De grootste concertzaal van de Melkweg wordt ongeveer tien meter verlengd, waardoor er binnenkort 1500 in plaats van 1000 bezoekers concerten kunnen bijwonen. Ook worden de balkons naar voren doorgetrokken en komt er een tweede bar voorin in de zaal.
Een verbouwing zorgt natuurlijk altijd voor wat ongemakken, ook voor de bezoekers. We doen ons uiterste best om gedurende de komende twee maanden die de verbouwing duurt alle faciliteiten voor bezoekers zo goed mogelijk beschikbaar te houden. Maar bij deze alvast onze excuses voor eventuele overlast!
Begin maart gaat de geheel vernieuwde The MAX weer open voor publiek. Dit wordt gevierd met een openingsweek vanaf 7 maart, met onder andere Stone Sour en De Dijk.
Meer info binnenkort op deze site!
Hopelijk tot snel in de Melkweg!
Dat was precies wat ik dacht toen ik het lasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nouja, wel positief dat er een tweede bar bij komt
Idem, moet nu nog ff iemand zien te ronselenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:00 schreef icebliss het volgende:
Kijken of er iemand meegaat, ik wil er iig graag heen![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef MaJo het volgende:
Lien heeft kaartjes gehaald
Wie gaan er nog meer?
Newbiequote:
Maar dát maakte de avond nou juistquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar ik sla het abri-stukje wel over dit keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |