Dat viel me ook al op, inderdaad. Daardoor zijn er ook meerdere punten in het nummer dat het lijkt dat het bijna is afgelopen, zelfs al is ie dan pas net anderhalve minuut bezig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Een duidelijk structuur heeft het nummer idd niet. Het lijken 3 nummers door elkaar.
Vind ik nog wel meevallen, alleen de stukjes zonder zang zijn een beetje chaotischquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Een duidelijk structuur heeft het nummer idd niet. Het lijken 3 nummers door elkaar.
Ik moet zeggen dat het na een stuk of 20 keer luisteren (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen, alleen de stukjes zonder zang zijn een beetje chaotisch
Vind het toch een beetje vreemde keuze voor een eerste single (tenzij de rest van het album soortgelijk isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef Juweel het volgende:
Maximo Park heeft nog niet de status hier (in Nederland dus he, in de UK zijn ze wel groot) die bijvoorbeeld bands als Kaiser Chiefs, Bloc Party en/of Franz Ferdinand wel hebben.
Maar ik hoop dat met dit album, met deze singles en alles eromheen wat we van plan zijn met MP het uiteraard een heel ander verhaal wordt.
Of het is juist, omdat het vreemder en anders klinkt, dat het aantrekkelijker wordt om te luisteren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind het toch een beetje vreemde keuze voor een eerste single (tenzij de rest van het album soortgelijk is)
Ik ben wel benieuwd naar dat 'alles eromheen wat we van plan zijn met MP' dan wel is, want Our Velocity klinkt toch wel wat minder toegankelijk dan de gemiddelde A Certain Trigger track. Wat de door ou genoemde bands bij hun hits/singles toch zeker wel hebben. Dus ben heel benieuwd naar het album
Wat weet jij?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:19 schreef Juweel het volgende:
Ik vind overigens de volgende single bijvoorbeeld een heel stuk toegankelijker dan Our Velocity, ook al vind ik die ook geweldig.
Ze werkt niet voor de distributeurquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:55 schreef BuffyJan het volgende:
Beetje jammer dat wanneer je zegt dat je voor de distributeur werkt meteen als een opschepper wordt beschouwd. Dat slaat als een kut op een Velocity...
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze werkt niet voor de distributeur![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet opscheppen, wat een onzin! Ik heb dit topic notabene zelf geopend in 2005, ik laat nu pas weten dat ik werk voor de Nederlandse distributeur
weet ik. Maar misschien doet Warp wel beide? Aangezien ze voor Warp werkt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:12 schreef BuffyJan het volgende:
Platenlabel is heel wat anders dan een distributeur![]()
Platenlabel is eigenaar van t product, en de distributiemaatschappij is geen eigenaar van t product verleent diensten zoals distributie/marketing en promotie.
Wezenlijk verschil dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |