Hehe, nee, dat is 'm niet. Het is ook maar een hele korte shot. Zal 't ff opzoeken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken die niet, maar het zou goed passen bij het nummer the Coast is Allways changing
Kabouter_k, 2 versies van wat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind hem ook supercool. Dat haar, echt zo fout dat het weer cool is![]()
ohquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Er zijn twee verschillende clips van Apply Some Pressure..
Alle clips
Water-clip is Going Missing.
Clip is cool ja, ook hoe hij "danst" enzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kabouter_k, 2 versies van wat?
Hij lijkt in de clip wel heel anders dan in 't echt..komt denk ik wel door dat haar, dat zit normaal toch anders?
Ik vind de clip wel heel erg leuk! Doet me wel denken aan een clip van een andere band, dat sfeertje..
'wij artiesten hebben het héél erg zwaar'quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Clip is cool ja, ook hoe hij "danst" enzoEn die bloedneus lijkt me ook iets symbolisch, heb het wel eens vaker gezien (een foto van FF geloof ik). Maar wat de symboliek is? Geen flauw idee.
geen idee... ik heb het album niet, 'k moet nog altijd even langs Kroese, want daar is 'ie het meest betaalbaarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Toch niet die demo-versie? Die staan ook op Missing Songs, vind ik helemaal niet klinken in vergelijking met de album-tracks.
Heb ook eens een andere versie gehoord van Apply some Pressure met hele andere gitaren erin, erg raar. Vond het gelijk een stuk minder leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
'wij artiesten hebben het héél erg zwaar'![]()
Van Grafitti heb ik, naar mijn mening, ook een betere versie, dit klinkt af en toe een beetje raar, net alsof de zang niet helemaal gelijkloopt met de muziek![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook mijn favoriete zin zat er niet in: "You know that I would love to see you in that dress. I hope that I will live to see you undress", briljante zin![]()
Ik heb Missing Songs zelf niet dus daar heb ik het ook niet overquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:02 schreef Skanqua het volgende:
Ik vind de albumversie van Grafitti fijner dan die op Missing Songs, verschil in mening zal wel komen door wat je gewend bent geraakt.
Volgens mij hebben jullie dan niet helemaal goed naar de albumversie van Going Missing geluisterd, want die zin zit er wel degelijk in!
Verder is Paul Smith een fantastische performer! Spagaatsprongen, stampende voeten, uitpuilende ogen en voordracht uit een schrijfboekje!![]()
Sorry, had niet helemaal goed gelezen, ik ben het met je eens. Ook ik vind de albumversie van Apply some Pressure leuker. Die versie die je hebt gehoord met minder instrumenten is een of andere demo-versie die ook op Missing Songs staat. Kan best zijn dat je favoriete zinnetje toen nog niet bedacht was...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb Missing Songs zelf niet dus daar heb ik het ook niet overHeb een keer een andere versie gehoord van Apply some Pressure, ik denk een hele oude versie omdat er minder instrumenten inzitten en die zin dus mist.
Wil ze echt graag eens live zien, ben nu wel erg benieuwd naar de zanger![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een cd waar een live cd bij zit. De live cd heb ik nog nooit geluisterdIk zal hem eens opzetten
Ik weet hetquote:
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:39 schreef Rasing het volgende:
Zijn er nog kaartjes te krijgen? Het lijkt mij ook wel wat...
tijdens 5 days off? Ik ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:34 schreef merlijn22 het volgende:
gezien in paradiso, wel ok!leuk interview met zanger Paul Smith: http://www.toazted.co.uk/interview/706/Maximo-Park.html
Ik was er ook bijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
tijdens 5 days off? Ik ook![]()
Ik heb gave foto's![]()
Woowww, mijn slechte fotografieskills worden bekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was er ook bij
Jouw foto´s zijn zeker gaaf, heb er eentje als desktop fotoZou je ze nog eens naar me toe kunnen mailen, ben benieuwd hoe de rest eruit ziet.
![]()
Nog 7 nachtjes tot Lowlands!
Hoezo slecht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Woowww, mijn slechte fotografieskills worden bekend![]()
![]()
Via msn gaat wat sneller en makkelijker, is dat ook mogelijk?![]()
ja, camping 3, hèof 2, maar da's iets te herrievol
Beter? Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef Juweel het volgende:
Single 19 maart, album 2 april.
en het klinkt echt nog beter dan A Certain Trigger!
Promo's... Betekent dat dat ie binnenkort al via minder legale kanalen te horen zal zijn?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef Juweel het volgende:
Single 19 maart, album 2 april.
Ik heb vorige week de promos binnengekregen, en het klinkt echt nog beter dan A Certain Trigger!
een paar duizend maar?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:44 schreef Juweel het volgende:
Absoluut niet! Wij gaan zeker een paar duizend albums verkopen in de voornotering. Ik zou wel heeeeeel dom en werkeloos willen zijn als ik tracks van (gewatermerkte) promos op het net ga gooien terwijl ik notabene voor Warp/Roughtrade werk. Niks ervan, lekker afwachten want het is de moeite méér dan waard!
In de voornotering ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
een paar duizend maar?
watermerk in een cd?
Jawel hoor. Maar het klinkt voor een band als Maxïmo Park erg weinig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:02 schreef Juweel het volgende:
[..]
In de voornotering ja.Of weet je niet wat dat betekent en heb je geen idee hoe het tegenwoordig werkt met cd-verkopen
![]()
quote:Verder zijn de promos inderdaad gewatermerkten genummerd. Uiteraard zal iemand die niets beters te doen heeft dat makkelijk kunnen omzeilen, maar voor een label als Warp is dit album een Big Deal en zullen ze er proberen alles aan te doen ter voorkoming dat het album uitlekt. Natuurlijk is dat bijna onvermijdelijk, zeker als de 'gewone' promos zullen worden uitgestuurd naar de pers ed, maar van ons uit zal het in ieder geval NIET gebeuren!
Maar voor een label als Warp is het ook echt niet erg dat een band wat extra aandacht krijgt voordat het album is uitgekomen. Extra aandacht, meer mensen die wellicht het album gaan kopen. Wat zodra het in de winkels ligt, verschijnt het toch in downloadbare versie.quote:wa·ter·merk (het ~)
1 bij doorvallend licht helder afstekende figuur in papier => filigram, papiermerk
Ik wil helemaal niet opscheppen, wat een onzin! Ik heb dit topic notabene zelf geopend in 2005, ik laat nu pas weten dat ik werk voor de Nederlandse distributeur en ik ben ontzettend blij dat er een nieuwe plaat komt en vooral dat ie zo goed is, mag ik dat delen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
Zit je bij de PR afdeling van Warp ofzoOf wil je even opscheppen dat je bij een platenmaatschappij werkt? (ik vermoed het laatste
)
Ik geloof zelf niet zo dat er veel minder cd's verkocht gaan worden door het lekken van een plaat. De echte fans (en daar moet Maxïmo Park het op het moment nog wel van hebben) kopen die cd écht wel. Op deze manier kunnen ze zich alvast inluisteren. En als het onder de maat is kopen ze het niet, maar dat is op het conto van de artiest. Ik zie het probleem dus niet zo...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef lienelien het volgende:
Ik ga 'm eerst downloaden, dan vast wel een paar dagen/weken non-stop luisteren, en dan ren in naar Concerto om 'm ook daadwerkelijk te kopen![]()
Dat doe ik sws al altijd. Paradiso?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
En hou de concertagenda in de gaten![]()
Zolang ze Acrobat maar niet als blauwdruk gaan gebruiken voor die nieuwe plaat is het mij op zich wel best.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nee he. Die vorige (covers album én singles) waren fris en kleurrijk, zoals de muziek. Misschien klinken ze nu ook wel wat anders..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zolang ze Acrobat maar niet als blauwdruk gaan gebruiken voor die nieuwe plaat is het mij op zich wel best.
Acrobat is wel een leuk nummer, maar je moet er niet een hele album van vol hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Skanqua het volgende:
Ik vind Acrobat wel leuk!
Ik vind het het enige slechte nummer van de plaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Acrobat is wel een leuk nummer, maar je moet er niet een hele album van vol hebben
Smaken verschillen he..Vind t ook niet echt een wereldnummer, maar ik kan er wel naar luisterenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind het het enige slechte nummer van de plaat.
edit: Heb hem net gehoord, niet echt goed, maar hij klinkt weer erg lekkerquote:New single Our Velocity will get it's first ever play tonight on Zane Lowe's Radio 1 show (7-9pm GMT).
Those in the UK can listen between 97-99FM, and everyone can go online.
Also, tune into Jo Whiley's show on the station tomorrow morning from 10am, where she'll not only be playing the track again, but also announcing some big Park news!
Nummer is HIER te vinden. Alleen het begin is eraf geknipt, hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat Zane er nog doorheen praat...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:03 schreef MaJo het volgende:
Oeh ben benieuwd!
Mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
ahhh, na 2 minuten begint 'ie toch leuk te worden
Ja, ik vond het de eerste paar keer luisteren ook vreemd, maar nu is het een topnummerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensHet begin is een beetje uhm.... vreemd
Na 2 minuten is het echt Maxïmo Park. Maar ik zal het vaker moeten horen, misschien is het nog even wennen.
Dat viel me ook al op, inderdaad. Daardoor zijn er ook meerdere punten in het nummer dat het lijkt dat het bijna is afgelopen, zelfs al is ie dan pas net anderhalve minuut bezig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Een duidelijk structuur heeft het nummer idd niet. Het lijken 3 nummers door elkaar.
Vind ik nog wel meevallen, alleen de stukjes zonder zang zijn een beetje chaotischquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Een duidelijk structuur heeft het nummer idd niet. Het lijken 3 nummers door elkaar.
Ik moet zeggen dat het na een stuk of 20 keer luisteren (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen, alleen de stukjes zonder zang zijn een beetje chaotisch
Vind het toch een beetje vreemde keuze voor een eerste single (tenzij de rest van het album soortgelijk isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef Juweel het volgende:
Maximo Park heeft nog niet de status hier (in Nederland dus he, in de UK zijn ze wel groot) die bijvoorbeeld bands als Kaiser Chiefs, Bloc Party en/of Franz Ferdinand wel hebben.
Maar ik hoop dat met dit album, met deze singles en alles eromheen wat we van plan zijn met MP het uiteraard een heel ander verhaal wordt.
Of het is juist, omdat het vreemder en anders klinkt, dat het aantrekkelijker wordt om te luisteren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vind het toch een beetje vreemde keuze voor een eerste single (tenzij de rest van het album soortgelijk is)
Ik ben wel benieuwd naar dat 'alles eromheen wat we van plan zijn met MP' dan wel is, want Our Velocity klinkt toch wel wat minder toegankelijk dan de gemiddelde A Certain Trigger track. Wat de door ou genoemde bands bij hun hits/singles toch zeker wel hebben. Dus ben heel benieuwd naar het album
Wat weet jij?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:19 schreef Juweel het volgende:
Ik vind overigens de volgende single bijvoorbeeld een heel stuk toegankelijker dan Our Velocity, ook al vind ik die ook geweldig.
Ze werkt niet voor de distributeurquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:55 schreef BuffyJan het volgende:
Beetje jammer dat wanneer je zegt dat je voor de distributeur werkt meteen als een opschepper wordt beschouwd. Dat slaat als een kut op een Velocity...
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze werkt niet voor de distributeur![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet opscheppen, wat een onzin! Ik heb dit topic notabene zelf geopend in 2005, ik laat nu pas weten dat ik werk voor de Nederlandse distributeur
weet ik. Maar misschien doet Warp wel beide? Aangezien ze voor Warp werkt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:12 schreef BuffyJan het volgende:
Platenlabel is heel wat anders dan een distributeur![]()
Platenlabel is eigenaar van t product, en de distributiemaatschappij is geen eigenaar van t product verleent diensten zoals distributie/marketing en promotie.
Wezenlijk verschil dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |