Zag "apply some pressure" een paar maand geleden op MTV in Brussel (..) en was eigenlijk gelijk al enthousiast. Leuke band vind ik!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Juweel het volgende:
Nog meer mensen die MP leuk vinden?
kan negatief zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Klopt, en ik wordt een beetje moe van die bandjes. Hoewel Maximo Park wel erg catchy is!
Een hele goede recensie in Oor, 3 sterren in Nieuwe Revu, en de rest moet nog binnendruppelen. Verder is iedereen die ik spreek razend enthousiast over het album.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:44 schreef Boeman het volgende:
Hoe zijn de meningen over hun (nieuwe) album?
dat het erg catchy is. Vaak zie je dan dat het even in de smaak valt en daarna begint te vervelen. dat bedoel ikquote:
Ik vind deze band overigens een stuk 'valser' dan Kaizer Chiefs, maar goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:32 schreef methodmich het volgende:
Dit kreeg een wel erg lange recensie in OOR trouwens, afgezet tegen de anderen. Benieuwd, eens luisteren.
Wat bedoel je nou precies met ´valser´? (iets met nagemaakt ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind deze band overigens een stuk 'valser' dan Kaizer Chiefs, maar goed.
Bij dat ene nummer (Postcard of a painting) is gewoon niets minder dan een Libertines rip-off en zo had ik nog wel meer onaangename momenten van herkenning...
Lees de discussie in het andere topic en je snapt het.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies met ´valser´? (iets met nagemaakt ofzo)
ikke begrijpequote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Lees de discussie in het andere topic en je snapt het.
Fijn, maar hij was van Koen 'Dunne Lul' Poolman.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Ik weet ook niet of dit wat is, maar volgens mij was de recensie van Jongeneelen en dan heb ik er bij voorbaat meer vertrouwen in dan bij Erik van den Berg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |