Aanders zéétie 't toch nie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:51 schreef zolTan15 het volgende:
da mende ge nie.!?
praat me niet van een amerikaans bedrijf. ik kan er een boekje over schrijven, maar laat maar....quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Amerikaanse bedrijven staan redelijk bekend om hun slechte arbeidsvoorwaarden. Zeker in relatie tot Europese bedrijven. Mij werd ook eens gevraagd of ik eens voor een Amerikaans bedrijf wilde werken, voor een salaris van 1200 gulden bruto! De rest verdiende je erbij op eigen prestatie waardoor je toch nog een redelijk inkomen had.
Welk bedrijf is dat en is er nog werk?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef SolidArt het volgende:
Ik mag ze wel, die Amerikaanse bedrijven
Werk zelf voor een Amerikaans bedrijf.... Staat nr1 in de Beste werkgever.
Het bevalt dus goed, bij McDonalds?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef SolidArt het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Het bevalt dus goed, bij McDonalds?
Het uniform staat je ook goed!![]()
Ik weet niet hoe zo'n Amerikaanse werkweek eruit ziet, maar in NL heeft een week maar 7 dagen (4 dagen van 10 uur + 4 dagen vrij is 8?)quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef marcosta het volgende:
ik werk bij een amerikaanse airline (www.atlasair.com) en heb een supercontract!
flexibele werktijden (35 uur in de week en 40 betaald krijgen en ja de baas weet ervan
die heeft het zelf bedacht (4 dagen van 10 uur en 4 dagen vrij)
ziektekostenpremie voor de helft vergoed.(gewoon ziekenfonds)
en een heel erg goed loon!
dus lang leve de amerikaanse bedrijven
Misschien heeft 'ie wel 4 dagen vrij en dan weer 4 dagen werk. Jaloers op iemand die het misschien beter heeft?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n Amerikaanse werkweek eruit ziet, maar in NL heeft een week maar 7 dagen (4 dagen van 10 uur + 4 dagen vrij is 8?)
En 4 x 10 is toch 40, en geen 35? Of heb je elke dag 5 kwartier middagpauze?
jij hebt hem helemaal doorquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:51 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel 4 dagen vrij en dan weer 4 dagen werk. Jaloers op iemand die het misschien beter heeft?
Hee volgens mij werk ik voor hetzelfde bedrijf!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef SolidArt het volgende:
Daar moeten ze nu langzaam achter komen. Heeft wat tijd nodig om in die volgevreten koppen door te dringen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:45 schreef TA het volgende:
Amerikaanse bedrijven staan bekend om hun arbeids voorwaarden. EA sports (van de games ja) staat bekend erom bekend te vragen (eisen min of meer) dat je 7 dagen per week 12 uur per dag werkt...
Tis trouwens anders als je in NL vestigin vanj een van origine US bedrijf werkt. Die hebben zich gewoon aan de NL wet te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |