quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:29 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb citizen kane nooit helemaal uitgekeken... telt dat ook?
Sorry, maar die slaapverwekkende dragonder van een film was zelfs iets te veel van hetquote:
Ik heb Citizen Kane gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:26 schreef kamagurka het volgende:
Ja, dan heb je nog eigenlijk niets gezien...
Je hebt GEEN James Bond films gezien? Ook niet ééntje?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
LOTR, Starwars, James Bond, en nog veeeel meer allemaal niet gezien![]()
![]()
Ook niet per ongeluk?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:33 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je hebt GEEN James Bond films gezien? Ook niet ééntje?
Ligt er aan wat voor hype. Een door de makers gecreeerde hype doet mij weinig, maar als het bioscoop gaande publiek een hype creeert kan ik er best naar toe gaan. Of ik de film dan goed vind is iets anders, maar toch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:43 schreef Frank-NL het volgende:
Ohja: films niet kijken omdat het een 'hype' is, is wel de meest TRIESTE reden OOIT die ik heb gehoord.
Papillon kon ik niet volhouden, LiT is geniaalquote:Op zondag 5 juni 2005 15:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Papillon vond ik toch goed te doen een paar jaar geleden.
Maarja, ik vind lost in translation ook helemaal geweldig...
Seven samurai wil ik ook nog wel zien, alleen moet ik die eerst ergens vandaan slepen.
Deze twee zou ik toch zeker eens op de gevoelige plaat gaan bekijken, om zeer uiteenlopende redenen trouwensquote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Who's Afraid of Virgina Woolf?
This Is Spinal Tap
Om er nog maar een paar te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |