Daarom heb ik er ook best veel uit die periode gezien, maar het zijn er zoveel en moeilijker te verkrijgen dan nieuwere films.quote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, in die eerste post moet Offret staan.
quote:
Maar dan moet je eerst weer die betere videotheek (of sites) vinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:16 schreef Sokolsky het volgende:
Tegenwoordig valt ook dat wel mee. Bij de betere videotheek of de betere eh... website kun je alles wel krijgen. De bibliotheek wil ook nog wel eens een boel hebben.
Ik vind 8½ en La Dolce Vita juist weer geweldig, maar La Strada niet zo. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:12 schreef Sokolsky het volgende:
Sokje is in de war met Offret denk ik.
Ik vind La Dolce Vita niet wat, maar 8½ en La Strada (die weer heel anders zijn) ook niet.
Ikga ze morgen allemaal achter elkaar kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Gewoon..totaal niet? Das echt onbegrijpelijk
Sindsdien nog maar 5 van de hierbovengenoemde dus gezien.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gone With The Wind
Seven Samurai
Metropolis
Battleship Potemkin
12 Angry Men
M
The Killing
Lolita
It's A Wonderful Life
Sound of Music (vast wel ergens in een grijs verleden)
A Streetcar Named Desire (ergens laaaang geleden)
On The Waterfront
West Side Story
Raging Bull
Geen Bergman
Geen Fellini
Geen Kurosawa
Dr. Zhivago
Witness For The Prosecution
Paths of Glory
Double Indemnity
Das Boot (afgezet omdat ik 'm vrij kut vond)
Singin' in the Rain
Sunset Blvd.
To Kill A Mockingbird
Some Like It Hot
The Maltese Falcon
The Treasure of the Sierra Madre
The Manchurian Candidate
Zo ongeveer. En het zullen er wel 40 keer zo veel zijn. Maar het is natuurlijk ook maar wat je als 'klassieker' ziet. Voor de dikgedrukte schaam ik me trouwens ook echt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Kurosawa klopt toch ook niet meer?
Behalve wanneer je de typo meetelt
Is dat een klassieker dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb nog steeds Chicago niet gezien.
Maar dat is meer een statement dan een bekentenis.
Ik vond 'm in ieder geval al beter dan Million Dollar Baby, The English Patient, Shakespeare in Love, Braveheart, Forrest Gump, American Beauty en Dances with Wolves.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:25 schreef SunChaser het volgende:
Niemand die Driving Miss Daisy een klassieker vond toch?![]()
Nietesquote:
Idd, dit zijn kutfilmsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond 'm in ieder geval al beter dan Million Dollar Baby, The English Patient, Shakespeare in Love, Braveheart,
tis ook een matige filmquote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ach, ik viel in slaap bij Das Boot.
Smaken. Verschillen. Iets daarmee.
Waarom zou je nou bewust Star Wars ontwijken? Vel pas een oordeel als je hem hebt gezien zou ik zeggen.. Het is naast filmgeschiedenis ook gewoon een leuke SF film, en je kan hem kijken zoals je wilt (oppervlakkig verhaal tot redelijk diep in alle rassen, culturen en gadgets duiken).quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef Natalie het volgende:
Nou, da's toch best ernstig...
Categorie 'ik ken de titel maar heb werkelijk geen flauw idee waar 't over gaat'Casablanca Gone with the Wind Lawrence of Arabia Dances with Wolfs
Categorie 'Deze ontwijk ik bewust'Star Wars
Categorie 'Deze wil ik nog best eens zien'The Sound of Music
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |